DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Haha, van jou en van je huis dan maar. Uhm, ja heb wel een foto langs zien komen. Was dat de voorfoto?Reva schreef:Van mij bedoel je? Of mn huis ofzo
Ik heb toch tijdje terug een foto geplaatst van mij in zwarte jurkje?
Nou wel een kilo of 10 zwaarder dan nu denk ik (ongeveer). Volgens mij was die van begin oktober.
Gast- Gast
Ik vraag aan mijn ex: "Moet jij tot sluit : ) (zonder spatie)"
Hij vraagt: "Vanwaar die smiley?"
Serieus? Sinds wanneer ga je vragen stellen bij een : )? Of ben ik nu raar?
Gast- Gast
Megara schreef:Hee Reva, is het nog gelukt met het serviesonderdeel?
Ja! Mijn moeder heeft wel 10 keer gebeld geloof ik vandaag Als ze weer een onderdeel had opgedoken.
Gast- Gast
June schreef:Ik vraag aan mijn ex: "Moet jij tot sluit : ) (zonder spatie)"
Omdat ie hoopt op iets van jou?
Gast- Gast
Reva schreef:Megara schreef:Hee Reva, is het nog gelukt met het serviesonderdeel?
Ja! Mijn moeder heeft wel 10 keer gebeld geloof ik vandaag Als ze weer een onderdeel had opgedoken.
Hahaha lekker ook. Nou ja, fijn dat het er nog is.
Gast- Gast
Reva schreef:Mijn ouders hadden tot een paar jaar terug echt een spuuglelijke boom, maar ik was verliefd op hem Zus en ik mochten toen we klein waren samen ergens in een tuincentrum ofzo alle kerstballen los uitzoeken en alle versiering en alle lichtjes. Zaten ze dus met een boom met gekleurde discolichtjes, kitscherige goudkleurige kaarsjes, allerlei soorten en maten kleuren ballen en figuurtjes en kerstmannentjes in de boom enzo Echt de meest lelijke boom die je je kan bedenken, maar elke bal was speciaal voor ons, bwhahaha. Dus die staan allemaal nog in dozen op zolder en allebei onze lievelingskerstbal hangen mn zus en ik elk jaar nog samen in de boom bij mn ouders
Haha, dat is wel extreem. Maar wij hebben dus ook een boom met van alles en nog wat er in. Het is niet echt op elkaar afgestemd, al overheerst het rood een beetje. Maar we vinden het geweldig en het past ook gewoon bij ons denk ik.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Zonder boom leert hij het nooit en jullie hebben plek zat!Merai schreef:Oh ik wil ook een kerstboom.. W. is nog niet helemaal overtuigd omdat Pieter er ws in gaat hangen maar we hebben toch plastic ballen
Gast- Gast
Megara schreef:June schreef:Ik vraag aan mijn ex: "Moet jij tot sluit : ) (zonder spatie)"
Omdat ie hoopt op iets van jou?
Nee, hij heeft mij gedumpt, hij wil mij niet. Nerd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, met een klok waar ik niets van snapEvy schreef:Ik heb een voor- en nafoto van Reva's woonkamer
Ik snap niet dat jullie niks van die klok snappen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zonder boom leert hij het nooit en jullie hebben plek zat!Merai schreef:Oh ik wil ook een kerstboom.. W. is nog niet helemaal overtuigd omdat Pieter er ws in gaat hangen maar we hebben toch plastic ballen
Of Smikkell en ik doen een co-ouderschap terwijl jullie een boom hebben
Gast- Gast
Haha, Reva, wat een leuk verhaal Ik word daar echt vrolijk van.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
June schreef:
Nee, hij heeft mij gedumpt, hij wil mij niet. Nerd.Ik moet echt niet meer 's middags drinken.
Dan is hij raar. Niet jij.
Gast- Gast
Megara schreef:Reva schreef:Megara schreef:Hee Reva, is het nog gelukt met het serviesonderdeel?
Hahaha lekker ook. Nou ja, fijn dat het er nog is.
Ja en ik mag het laten vallen
Gast- Gast
Daar hebben ze in Amsterdam andere voetbalverenigingen voor.. Die zijn voetbal- en boksclub in een.Megara schreef:Stiekem had ik gehoopt dat de Arena nu het huis van een bokswedstrijd zou zijn. Lijkt mee te vallen.
Gast- Gast
Megara schreef:June schreef:
Nee, hij heeft mij gedumpt, hij wil mij niet. Nerd.Ik moet echt niet meer 's middags drinken.
Dat sowieso, wie wil mij nou niet ?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zonder boom leert hij het nooit en jullie hebben plek zat!Merai schreef:Oh ik wil ook een kerstboom.. W. is nog niet helemaal overtuigd omdat Pieter er ws in gaat hangen maar we hebben toch plastic ballen
Ik zal het doorgeven haha! June misschien moet je sowieso wat minder drinken, dan ga je weer huilen enzo
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Megara schreef:June schreef:
Duh!
Alex- Ratel
Merai schreef:Smikkell schreef:Zonder boom leert hij het nooit en jullie hebben plek zat!Merai schreef:Oh ik wil ook een kerstboom.. W. is nog niet helemaal overtuigd omdat Pieter er ws in gaat hangen maar we hebben toch plastic ballen
Ik zal het doorgeven haha! June misschien moet je sowieso wat minder drinken, dan ga je weer huilen enzo
Nee joh ze is nog niet bewusteloos dus ze mag er nog een...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Waarom vraag jij dingen aan je ex?June schreef:Ik vraag aan mijn ex: "Moet jij tot sluit : ) (zonder spatie)"
Gast- Gast
Megara schreef:June schreef:
Mijn vriend.
Hoop ik.
Alex- Ratel
Hallo, dronken meisje, ik wil zelf ook een boom. Ik heb hier nog een kraamcadeau voor Pieter liggenJune schreef:Smikkell schreef:Zonder boom leert hij het nooit en jullie hebben plek zat!Merai schreef:Oh ik wil ook een kerstboom.. W. is nog niet helemaal overtuigd omdat Pieter er ws in gaat hangen maar we hebben toch plastic ballen
Of Smikkell en ik doen een co-ouderschap terwijl jullie een boom hebben
Gast- Gast
Evy schreef:Megara schreef:June schreef:
Mijn vriend.
Hoop ik.
Whahaha!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom vraag jij dingen aan je ex?June schreef:Ik vraag aan mijn ex: "Moet jij tot sluit : ) (zonder spatie)"
Hij sms'te mij. Ik reageerde.
Megara: Ik denk dat jouw vriend mij ook wil, maar hij kent mij niet .
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: