Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijgezellenfeest-frustratie

+2
sonly
Inge
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 6:17

Mijn zus heeft vorige week bekend gemaakt over 4,5 weken te gaan trouwen.
Ze willen de trouwerij zelf heel klein en simpel houden, maar bij een bruiloft hoort wel een vrijgezellenfeest vind ik.
Ik riep dus meteen 'Ik organiseer het wel!' en heb meteen een mail rondgestuurd naar haar vriendinnen.
In die mail heb ik gezet 'Als jullie nog leuke ideeën voor een activiteit hebben hoor ik het graag, het is namelijk nogal kort dag dat we de avond moeten organiseren.'
Dat was een grote fout!
Na deze mail ben ik gaan 'brainstormen' met 2 vriendinnen van mijn zus en heb ik ook overlegd met mijn moeder.
We hebben hier een leuk, avondvullend programma voor weten te bedenken wat past bij mijn zus, ze houdt niet zo van voor gek gezet worden en in een rare jurk oid de straat op gestuurd worden, de cliché-dingen bij een vrijgezellenfeest.
We gaan uit eten, daarna komt er iemand van een speeltjesparty en dan voor de liefhebbers doen we een kroegentochtje.
Nu krijg ik mailtjes van mensen die vinden dat hun idee beter was en die zeker denken te weten dat mijn zus zo'n speeltjesparty niets vindt en dus vinden dat we alles weer om moeten gooien.
Het komt waarschijnlijk ook doordat ik al een klotedag had vandaag en ik me die mailtjes dus extra aantrek.

Anyhow, het is fijn om hier even mn verhaal kwijt te kunnen smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Inge ma 5 dec 2011 - 6:19

Ik kan mij goed voorstellen dat je er van baalt. Jullie hebben een leuk iets verzonnen, wat jullie bij je zus vinden passen. het is dan niet leuk als mensen daarover gaan zeiken.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  sonly ma 5 dec 2011 - 6:31

Frustrerend lijkt me dat! Ik zou aan jullie eigen planning vast houden. Als 4 mensen die dicht bij je zus staan alle 4 denken dat het wel bij haar past, vind ze het vast wel leuk!
En als die mensen er echt heel moeilijk over gaan doen, dan moeten ze maar thuis blijven ofzo hoor.. Gewoon goed duidelijk maken aan hen dat je het voor je zus doet en dat het leuk zou zijn als ze er in ieder geval bíj zijn voor je zus, ongeacht wat jullie die avond gaan doen.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 6:42

Even los van al die mailtjes. Hoe weten jullie zo zeker dat ze een speeltjes party wel leuk vindt?

Het kan ook heel genant voor iemand zijn. Ik vind het een beetje gek namelijk dat haar vriendinnen het niets voor haar vinden als jullie zo zeker zijn dat ze het wel leuk vindt. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 6:51

Twee jaar geleden wilde mijn zus zelf zo'n party organiseren, dat kon toen om 1 of andere reden niet doorgaan.
Toen heb ik er 1 georganiseerd waarbij ze is geweest, en dat vond ze erg leuk.
En buiten dat is het niet plat, wordt ze er niet uitgepikt en voor lul gezet oid want dat soort dingen wordt van tevoren besproken met de consulente. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt.

We laten deze avond ook gewoon doorgaan, en ik vind ook dat degenen die het niets vinden dan maar gewoon thuis moeten blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Starla ma 5 dec 2011 - 6:57

Ik vind het eigenlijk wel kinderachtig dat je zulke mailtjes krijgt van mensen die hun eigen idee beter vinden.
Ik zou het lekker door laten gaan en er niks aan veranderen. Als inderdaad 4 mensen die dicht bij haar staan denken dat ze het leuk vind is het prima toch.
Ik ben zelf ook wel eens bij zo'n party geweest en er was niks genants aan hoor, was hartstikke leuk en gezellig.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 7:03

Okee, nee dan snap ik het en dan snap ik dus niet dat haar vriendinnen dat niets voor haar vinden. Dat zou je toch wel van elkaar weten lijkt me.

Ik zou het zelf wel genant vinden als iemand dat voor me regelde terwijl m`n schoonzussen er bijv. bij zijn, zo open zijn wij niet. Dat bedoel ik met genant, niet dat de lullen in het rond vliegen haha :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 7:09

Nou ja, als haar vriendinnen dat oprecht denken is het toch alleen maar lief dat ze dit aangeven? Van hun kant gezien kan ik me die reactie dan wel voorstellen. Ik bedoel, ze zullen het toch niet om het zeiken doen lijkt mij maar omdat ze ook het beste voor hebben met je zus. Ik zou ze gewoon een mailtje terug sturen met jouw uitleg (dat ze het al eens wilde doen) en je wel denkt dat ze het leuk vindt en je hoopt dat die vriendin er ook bij zal zijn.

Overigens zeg je wel dat ze al eens op zo'n party is geweest... Vind je het dan niet leuk om juist nu iets anders te doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 7:54

Het is idd lief dat ze dat aangeven, maar ik voel me erdoor aangevallen, alsof ik mijn eigen zus niet goed ken.
Ook komt het doordat ik de eerste die me dat mailde al gewoon niet mag en liever niet had uitgenodigd. Maar het is mijn feestje niet helaas :P.

We hebben veel acitivtieten bedacht maar omdat het op zo'n korte termijn is gaat niet alles, en ze vind een aantal dingen niet leuk en kan andere dingen weer niet omdat haar lichaam niet meewerkt..
Zo'n feestje vond ze leuk en het is bij een ander bedrijf en met andere mensen dus het zal sowiezo een andere avond worden. Daarom hebben we hier toch voor gekozen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Jolanda ma 5 dec 2011 - 10:13

Misschien reageren die meiden wel zo omdat ze het zelf niet zo zien zitten? Ik zou me er niet teveel van aan proberen te trekken, zeker als je weet dat ze zelf ooit ook zoiets had willen organiseren lijkt het me dat ze het een leuke activiteit vind!
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
Woonplaats : Etten-Leur

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Jeanette ma 5 dec 2011 - 12:02

Ik zou er weinig van aantrekken als ik jou was. Je hebt in een kort tijdsbestek iets geregeld wat je zus leuk vindt. Je kunt het niet iedereen naar zijn/haar smaak maken. En vooral als diegene iemand is die jou mailde, die je niet moet. :P Gewoon niks van aantrekken en lekker doen! En je hebt dit ook geregeld met 2 vriendinnen van je zus en die kennen haar ook goed (ga ik van uit dan), dus zouden allang aan gegeven hebben als het niks was.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest-frustratie Empty Re: Vrijgezellenfeest-frustratie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum