Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn hier mensen met kookeiland?

+9
Ellebel
meisjesmama
Bubbelicious
Dennenappel
Marin
rapa nui
Coco
Silver
Paper Crown
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Silver di 6 dec 2011 - 1:51

Eeuh, ik weet niet wat je bedoelt met 40k. Embarassed

Maar als je van 40.000 naar 15.000 zou kunnen, zou alleen maar mooi meegenomen zijn toch. Al vraag ik me af hoe je dat voor elkaar kan krijgen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Paper Crown di 6 dec 2011 - 1:57

FryskeFlinter schreef:Eeuh, ik weet niet wat je bedoelt met 40k. Embarassed

Maar als je van 40.000 naar 15.000 zou kunnen, zou alleen maar mooi meegenomen zijn toch. Al vraag ik me af hoe je dat voor elkaar kan krijgen.
Ah haha wat schattig.. dat betekent €40.000,- de K staat dus voor €1000.-

Nee, van 40k naar 15k zou niet een reeele switch zijn.. iets tussen de 18k & 22k is het budget.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Silver di 6 dec 2011 - 2:00

Haha.... Owh... moet ik me nu schamen... Embarassed

Jullie hebben de keuken nog niet? Jullie zijn nu aan het oriënteren dus? (ik heb niet alles meegekregen denk ik) Maar ik denk dan dat je met 20k (weer wat geleerd) ook al heel wat kan hebben, aangezien die van ons ongeveer de helft heeft gekost.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  meisjesmama di 6 dec 2011 - 2:05

Wij hebben geen afvoer dus ik ben blij jou postieve verhaal te horen Curious dat scheelt!
Onze keuken komt trouwens rond de 13.500 euro uit.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Paper Crown di 6 dec 2011 - 2:16

meisjesmama schreef:Wij hebben geen afvoer dus ik ben blij jou postieve verhaal te horen Curious dat scheelt!
Onze keuken komt trouwens rond de 13.500 euro uit.

waar ben je geslaagd?
Wij hebben nog geen definitieve keus gemaakt in de zin dat er een handtekening gezet is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Curious di 6 dec 2011 - 2:25

2CKC2 schreef:
Curious schreef:
2CKC2 schreef:Wat ik me nu afvraag, hoe doe je het met de leidingen? We moeten ook vaatwasser enw ater toevoer daar zien te krijgen.. :shock:

Die moeten nu al in de vloer komen!
Las dat je misschien veel kosten moet betalen daarvoor, dat is helaas vaak zo bij aannemers als er iets anders gebeuren moet als afgesproken.
Eventueel kun je met een loodgieter overleggen of het mogelijk is om de leiding in de dekvloer te leggen, weet niet hoeveel cm er op komt? Maar mogelijk is dat genoeg?
Hoop echt voor je dat het lukt!!

Wat betreft de keuken waar je over sprak van 40.000. Bij bijna elk keukenbedrijf kan je er wel 40 a 50 % afpraten bij de laatste onderhandelingen, doe dit dan ook zeker!! Desnoods weggaan om na te denken en later weer terug komen.
Voor minder dan 15.000 euro heb je echt een prima keuken (die van ons kostte zoveel en wij hebben echt wel een hele grote).

Succes!! Ben erg benieuwd naar hoe je keuken word, volg de bouw van je huis al in het topic:) Leuk he al die dingen uitzoeken?!!



Ja, maar bij de aangewezen leverancier moest je je huistype doorgeven, en je mocht niet verzwijgen wie je was (wij dachten, we gaan gewoon zomaar langs en dan gaan we zitten voor een offerte, mocht dus niet!)dus wij daarheen, pakt ie zo even uit met Siematic en kwamen we op €38.000 en dan hadden we gewoon apparatuur, niet duurste van het duurste en ook niet het allergoedkoopste. Daarom hebben we dat maar niet gedaan. Dus met een btje geluk kan het allemaal nog! De dekvloer is 5cm maar alsnog vrij lastig om 't correct door een loodgieter te laten doen, ben gewoon bang voor de gevolgen.

Soms is het ook mogelijk wat de hakken in de vloer waardoor het genoeg oplevert incl dekvloer, moet je wel zeker weten dat er geen andere leidingen lopen.
Groot gelijk dat jullie naar een andere leverancier gaan, dit is echt uitbuiting! haha!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Minx di 6 dec 2011 - 2:34

gaaf zo'n kookeiland

even heel wat anders bezuinig niet te veel op de kookplaat. Wij hebben thuis een inductieplaat die echt goed werkt. Mijn opa heeft ook een fijne en die doet het al behoorlijk lang (zo tussen de 13 en 15 jaar) en dan kook ik nog wel eens op de platen op mijn werk. Wat een drama dingen zijn dat zeg. Kennen voor mijn gevoel maar 2 standen. Zacht en hard terwijl die van mijn ouders en opa het perfect doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  meisjesmama di 6 dec 2011 - 4:00

2CKC2 schreef:
meisjesmama schreef:Wij hebben geen afvoer dus ik ben blij jou postieve verhaal te horen Curious dat scheelt!
Onze keuken komt trouwens rond de 13.500 euro uit.

waar ben je geslaagd?
Wij hebben nog geen definitieve keus gemaakt in de zin dat er een handtekening gezet is.

Wij zijn bij Grando geslaagd.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:06

Waarom verlaag je je plafond in de keuken niet? Dan heb je ook niet het gedoe met je afzuigbuis weg werken + je kunt je eigen lichtpunten gaan bepalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Paper Crown di 6 dec 2011 - 4:10

Doedel schreef:Waarom verlaag je je plafond in de keuken niet? Dan heb je ook niet het gedoe met je afzuigbuis weg werken + je kunt je eigen lichtpunten gaan bepalen.
dat hebben we sowieso niet hoor smile de afzuigkap die wij willen hebben heeft geen afvoer nodig en ik vind verlaagde plafond bij ons type huis niet kunnen, dan zou ons hele woonkamer verlaagd moeten worden en dat lijkt me niet mooi.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  meisjesmama di 6 dec 2011 - 5:45

Bij ons word het plafond wel verlaagd maar meer omdat we anders van die V groeven krijgen de wij echt niet mooie vinden. We willen een strak plafond met spots (dat wel) Maar als je verlaagd voor een afzuikap en de buis daarvan moet je bijna 25 cm verlagen en dat is wel heel veel!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 6:29

meisjesmama schreef:Bij ons word het plafond wel verlaagd maar meer omdat we anders van die V groeven krijgen de wij echt niet mooie vinden. We willen een strak plafond met spots (dat wel) Maar als je verlaagd voor een afzuikap en de buis daarvan moet je bijna 25 cm verlagen en dat is wel heel veel!

Op 2.70 m valt het wel mee smile

Wij gaat het ook zo doen inderdaad, wij willen ook een strak plafond hebben, hebben ook al sierlijsten gekocht voor de randen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Lavendel di 6 dec 2011 - 6:54

Ckc ik kan niet wachten tot je huis af is. I love you (denk ik)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  meisjesmama di 6 dec 2011 - 7:34

Doedel schreef:
meisjesmama schreef:Bij ons word het plafond wel verlaagd maar meer omdat we anders van die V groeven krijgen de wij echt niet mooie vinden. We willen een strak plafond met spots (dat wel) Maar als je verlaagd voor een afzuikap en de buis daarvan moet je bijna 25 cm verlagen en dat is wel heel veel!

Op 2.70 m valt het wel mee smile

Wij gaat het ook zo doen inderdaad, wij willen ook een strak plafond hebben, hebben ook al sierlijsten gekocht voor de randen.

Bij ons kan het zo en zo niet omdat het voorraam heel hoog is. Net hoog als het plafond. En we vinden een verlaging van 25 centimeter echt te veel. Het word hooguit 7 cm.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Paper Crown di 6 dec 2011 - 8:51

meisjesmama schreef:
Doedel schreef:
meisjesmama schreef:Bij ons word het plafond wel verlaagd maar meer omdat we anders van die V groeven krijgen de wij echt niet mooie vinden. We willen een strak plafond met spots (dat wel) Maar als je verlaagd voor een afzuikap en de buis daarvan moet je bijna 25 cm verlagen en dat is wel heel veel!

Op 2.70 m valt het wel mee smile

Wij gaat het ook zo doen inderdaad, wij willen ook een strak plafond hebben, hebben ook al sierlijsten gekocht voor de randen.

Bij ons kan het zo en zo niet omdat het voorraam heel hoog is. Net hoog als het plafond. En we vinden een verlaging van 25 centimeter echt te veel. Het word hooguit 7 cm.

Ik vind 25cm ook veel te veel, officieel zijn nieuwbouw hoogtes afgesteld op 2.63/2.65 dus als je daar 25 cm vanaf snoept vind ik het echt laag..

Onze spots worden al in het plafond gemaakt. Die zitten er al in bij de oplevering. Wij hebben er zo'n 5 aan de kant van de tuin waar de openslaande deuren zijn en de badkamer. In de keuken nemen we ze niet, we wisten nog niet goed hoe we de keuken wilden hebben dus hebben we het niet gedaan, blij toe want met ons eiland zou dat lelijk zijn!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Paper Crown di 6 dec 2011 - 8:52

Lavendel schreef:Ckc ik kan niet wachten tot je huis af is. I love you (denk ik)

Haha.. geloof me, ik ook haha. Hopelijk is het inderdaad I love you
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Paper Crown zo 18 dec 2011 - 23:55

Yaay!! De keuken is gekocht.. I love you
Kastenwand plus kook-spoeleiland.. handgemaakte en geschilderde modern landelijke keuken met een grijze composiet aanrechtblad, 60mm dik.

Het eiland is 120cm breed en 300cm lang. Kook en spoeleiland aan een kant, dus geen ren je rot. Aan de kant waar we gaan koken is een ladekast met 2 grote lades van 90cm daarnaast 2 kasten van 60cm waarachter de vaatwasser wordt verstopt en dan onder het spoelgedeelte ook weer ladekasten van 90cm met 2 lades en aan de andere kant van het eiland 3 ladekasten van 100cm.

De kastenwand is 4x60cm en 230cm hoog, met koelkast, vriezer, oven en koffiemachine. De rest is allemaal opbergruimte! Zo blij!!

Oh en de kastjes hebben een kaderfront. Het is gebasseerd op dit modelZijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Keuken-woonbeurs-2010

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Keuken-woonbeurs-2010-2
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Silver ma 19 dec 2011 - 4:31

Ziet er leuk uit! Ben benieuwd als het klaar is. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen met kookeiland? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen met kookeiland?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum