Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn in oor en arm bij op je zij slapen

+3
CCC
Ayla
Lejow
7 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn in oor en arm bij op je zij slapen Empty Pijn in oor en arm bij op je zij slapen

Bericht  Lejow zo 4 dec 2011 - 5:48

Ik kan natuurlijk niet meer op mijn buik slapen (zoals ik altijd deed) en heb begrepen dat op je linkerzij slapen het beste is, dus probeer dat zoveel mogelijk te doen.
Ik krijg alleen zo'n last van mijn oor en arm als ik er op lig, alsof beide 'afsterven'. Dus ga ik meestal maar op mijn rug liggen, maar of dat straks nog kan met een echt dikke buik weet ik niet..
Iemand die dit herkent, of tips hoe ik dan kan gaan liggen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in oor en arm bij op je zij slapen Empty Re: Pijn in oor en arm bij op je zij slapen

Bericht  Ayla zo 4 dec 2011 - 5:51

Lig je niet lekker als je op je zijn gaat liggen, 1 been opgetrokken en been languit, en dan half op je zij half op je buik zeg maar? Zo heb ik nog tot het eind geslapen geloof ik... En tot 32 weken op mijn buik laughcry toen kreeg ik protest haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Pijn in oor en arm bij op je zij slapen Empty Re: Pijn in oor en arm bij op je zij slapen

Bericht  Lejow zo 4 dec 2011 - 5:57

Ja ik lig wel lekker, maar mijn arm en oor gaan dus zeer doen, omdat ik toch deels op m'n bovenarm/schouder lig.. En waarom mijn oor zeer doet snap ik nie.. Zo'n zwaar hoofd heb ik nou ook weer niet laughcry

Ik lig echt niet lekker meer op mijn buik!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 6:03

Ander hoofdkussen? Even proberen of je juist dikker of dunner nodig hebt. En slapen met een kussen tussen je knieen? Ligt vaak ook lekkerder.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 4 dec 2011 - 6:05

Ja, zou alleen nie weten waar ik die vandaan moet halen :P
Ik heb een kussen met van die rollen er in, zodat je zelf kunt bepalen hoe dik het is, merk wel dat ik lekkerder lig op een dik kussen, dus prop die rollen zo veel mogelijk op elkaar Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 6:06

In de winkel? Maar dat kan vandaag dus niet meer haha.

Voedingskussen is ook heerlijk om mee te slapen trouwens.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 4 dec 2011 - 7:29

Miss. is een voedingskussen wel lekker om mee te slapen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bolus26 wo 7 dec 2011 - 8:44

kussen tussen je arm en je oor?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 8:56

ik heb tot ongeveer het laatst toe half op m'n buik/half op m'n zij geslapen! Helemaal als je het voedingskussen rond je buik stopt en een deel tussen je knieën ging het bij mij prima.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 7 dec 2011 - 8:56

Voedingskussen zou ik ook aanraden. Slaap sinds een paar weken ermee, ligt tussen ons in, maar het bevalt me prima. Ik slaap heerlijk en probeer zoveel mogelijk te draaien. Ene keer rechterzij, dan weer even op de rug, dan weer linkerzij, zo krijg je ook geen slapende oren etc.

Ben wel af en toe de voedingskussen kwijt Laughing Mijn man vind het ook wel lekker slapen met dat ding zei hij Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Lejow wo 7 dec 2011 - 18:55

Toch maar eens voor zo'n ding kijken dan...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 20:35

Ik slaap nog steeds op mijn buik, maar probeer wel af te wisselen met zij ligging, als ik te lang op mijn zij lig dan krijg ik ook pijn. Goed afwisselen met de andere zij en rug ( zolang t kan) en een voedingskussen gebruiken kan ook fijn zijn.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 wo 7 dec 2011 - 20:53

Ik had in elk geval ook last van mijn oor bij het op de zij liggen, dat was dus vaak van zij wisselen...
Met voedingskussen kon ik ook niet echt lekker liggen, dat ding gebruik ik nu ook niet, dus eigenlijk voor niks aangeschaft

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Susan wo 7 dec 2011 - 20:53

Je kunt toch gewoon af en toe van houding wisselen en bijvoorbeeld op je andere zij gaan liggen? Dat liggen op je linkerzij het beste is wil niet zeggen dat je dus de hele tijd op je linkerzij moet gaan liggen. Het is nog wel de bedoeling dat je ook lekker ligt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Lejow wo 7 dec 2011 - 23:08

Dan blijf ik van zij wisselen, want heb t vaak al na een paar minuten... En ik lig wel lekker, alleen gaat Mn arm slapen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: