DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Kan juist wel wat afleiding gebruiken op dit moment.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb er nu 4... Twijfel nog of ik naar 6 zal gaan... Mss is het zo wel genoeg ook. Was ff eten aan het kopen en zie nu dat Toet aan de Port is... Heb ik nog steeds staan en durf hem nog steeds niet open te maken omdat ik bang ben dat ik het niks vind .
Gast- Gast
Port krijg je 't zo lekker warm van Ik zit weer aan de rode wijn
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Port krijg je 't zo lekker warm van Ik zit weer aan de rode wijn
Maar ik heb het zelden koud... Kan ik hem dan nooit openen?
Denk dat ik maar weer een vodka neem... Als jij ook aan de wijn zit, wil ik ook iets .
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik heb er nu 4... Twijfel nog of ik naar 6 zal gaan... Mss is het zo wel genoeg ook. Was ff eten aan het kopen en zie nu dat Toet aan de Port is... Heb ik nog steeds staan en durf hem nog steeds niet open te maken omdat ik bang ben dat ik het niks vind .
Lekker! Port! Rode? Ik vind het altijd zo lekker met crackertjes met blauwe kaas erbij of iets in die richting! maar je kunt de port gerust open maken om het te proeven het blijft daarna nog een eeuwigheid goed!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh, net een pistoletje met aioli op, met een wijntje erbij... Ik word hier op ideeen gebracht...
Hoi!
Hoi!
Laatst aangepast door Qiara op zo 4 dec 2011 - 5:36; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Oh echt? Ik lust geen blauwe kaas haha . Ik vind eigenlijk dat ik die fles een keer open moet maken als ik mensen over de vloer heb die het ook willen proeven of lekker vinden. Hou het nu even bij het vertrouwde. Geen idee of het rode is trouwens. Het is zo'n fles:
Gast- Gast
Volgens mij is die lekker, Zus!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Oeh, net een pistoletje met aioli op, met een wijntje erbij...
Hoi!
Oooow aioli . Wat is nou je echte naam ook alweer Q, ik kan je niet vinden op FB haha! Initialen zijn ook goed? Verlos me uit mijn lijden...
Gast- Gast
Zusje schreef:Oh echt? Ik lust geen blauwe kaas haha . Ik vind eigenlijk dat ik die fles een keer open moet maken als ik mensen over de vloer heb die het ook willen proeven of lekker vinden. Hou het nu even bij het vertrouwde. Geen idee of het rode is trouwens. Het is zo'n fles:
Ik wil wel een keer port komen drinken hoor! :-D
Maar port is gewoon lekker, kun je gerust een glaasje van voor of na het eten van drinken ;-). En gewoon proeven, zo bijzonder is het niet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Qiara schreef:Oeh, net een pistoletje met aioli op, met een wijntje erbij...
Hoi!
Oooow aioli . Wat is nou je echte naam ook alweer Q, ik kan je niet vinden op FB haha! Initialen zijn ook goed? Verlos me uit mijn lijden...
Berichtje op facebook
Qiara- Ratel
[quote="тыквашка"]
En ik ook !
Zusje schreef:Oh echt? Ik lust geen blauwe kaas haha . Ik vind eigenlijk dat ik die fles een keer open moet maken als ik mensen over de vloer heb die het ook willen proeven of lekker vinden. Hou het nu even bij het vertrouwde. Geen idee of het rode is trouwens. Het is zo'n fles:
Ik wil wel een keer port komen drinken hoor! :-D
Maar port is gewoon lekker, kun je gerust een glaasje van voor of na het eten van drinken ;-). En gewoon proeven, zo bijzonder is het niet!
En ik ook !
Qiara- Ratel
Smikkel, mooie fles!
Leuk dat jullie bij mij port willen komen drinken . Mss leuk om iets te doen rond mijn verjaardag, vind januari altijd een mooie gelegenheid voor nog meer feestjes (afkicken van de feestdagen). Wat vinden jullie?
Leuk dat jullie bij mij port willen komen drinken . Mss leuk om iets te doen rond mijn verjaardag, vind januari altijd een mooie gelegenheid voor nog meer feestjes (afkicken van de feestdagen). Wat vinden jullie?
Gast- Gast
Als er weer taart is..Zusje schreef:Smikkel, mooie fles!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Q wil alles, altijd, bij iedereen
Wat een slettebak zeg, echt mijn type!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Q wil alles, altijd, bij iedereen
Nah, valt toch wel mee toch?! Naja, ik heb wel een beetje een neiging overal bij te willen zijn .
Lijkt me leuk, Zus! Taart
Qiara- Ratel
Taart is altijd goed .
Denk dat ik mijn verjaardag 15 januari vier dus dan wordt het denk ik 14 januari voor de port&taart meeting... Of werk jij straks ook zaterdagen?
Denk dat ik mijn verjaardag 15 januari vier dus dan wordt het denk ik 14 januari voor de port&taart meeting... Of werk jij straks ook zaterdagen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:
We hadden toch meer dan de halve wereld op . Deze taart was trouwens door mijn zusje gemaakt . Wie is die man die daar zit?
Laatst aangepast door Zusje op zo 4 dec 2011 - 5:49; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, dat is geloof ik wel de bedoeling...
Qiara- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: