DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Ik zag ook meteen dat het mannenbenen waren. Het is K.
Ja, ik denk dat we na deze foto nog door zijn gegaan met eten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zag ook meteen dat het mannenbenen waren. Het is K.
Ff gechecked en klopt idd, toen was ik nog met Ken... Dit was de hele taart Reva en had verzocht om chocolade... Dat was behoorlijk gelukt .
Hij is van links tot aan Zweden opgegaan...
Gast- Gast
Die taart ziet er echt zo lekker uit!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Thuiskomen na het uitgaan en dan heerlijk met zijn allen van die taart snoepen...
Gast- Gast
Qiara schreef:Die taart ziet er echt zo lekker uit!
Ik maak ze zo niet... Wel zo:
Taart der taarten (rechter) mede dankzij Smikkel:
Mijn zusje is meer van de taarten met marsepein...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Thuiskomen na het uitgaan en dan heerlijk met zijn allen van die taart snoepen...
Ja dat was leuk .
Gast- Gast
Die taart
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Die hoge taart
En die broodjesachtige dingen, oeeeeh, ik wil Kan me niet schelen wat erin zit
Gast- Gast
Reva schreef:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Die hoge taart
Appel en peer . Haha die hoge taart was echt om je misselijk aan te eten. Ik geloof dat er vier bussen poedersuiker in zat whahaha, we bleven naar de winkel gaan en hadden een heel systeem voor al die lagen LOL; we waren wel een superteam Smikkel!
Gast- Gast
Ik hoef geen taart, maar wel port! En januari lijkt me prima...tenzij ik al geopereerd word. Maar ja dat weet ik gewoon nog niet en ik verwacht eigenlijk dat het eerder februari wordt, dus dan is januari juist mooi!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ah, onze hoge, mega lekkere, acht lagen en drie keer het recept taart
Ik nam een stuk mee naar huis en die nacht heb ik gedroomd over die taart. Toen ik wakker werd was ik blij dat ik nog een stuk had staan
Ik nam een stuk mee naar huis en die nacht heb ik gedroomd over die taart. Toen ik wakker werd was ik blij dat ik nog een stuk had staan
Gast- Gast
тыквашка schreef:Ik hoef geen taart, maar wel port! En januari lijkt me prima...tenzij ik al geopereerd word. Maar ja dat weet ik gewoon nog niet en ik verwacht eigenlijk dat het eerder februari wordt, dus dan is januari juist mooi!
14 januari? Zo vanaf de middag tot avond, evt stappen voor wie wil (slaapplekken zijn ook aanwezig)... Taart en port zal beide aanwezig zijn uiteraard .
Gast- Gast
Thuiskomen na de SoCo en dan nog ijstaart overhebben is ook al zo fijn
**
**
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op zo 4 dec 2011 - 6:59; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ah, onze hoge, mega lekkere, acht lagen en drie keer het recept taart
Jij droomde dat hij op was volgens mij . Ik had een collega die 2 stukken nam... Respect...
Gast- Gast
Zusje schreef:тыквашка schreef:Ik hoef geen taart, maar wel port! En januari lijkt me prima...tenzij ik al geopereerd word. Maar ja dat weet ik gewoon nog niet en ik verwacht eigenlijk dat het eerder februari wordt, dus dan is januari juist mooi!
14 januari? Zo vanaf de middag tot avond, evt stappen voor wie wil (slaapplekken zijn ook aanwezig)... Taart en port zal beide aanwezig zijn uiteraard .
Ik zeg deal! Ik ga niet mee stappen want dat houd ik niet vol, maar ik ben zeker voor port in middag en avond :-). En dan zwalkend met de trein terug naar huis ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Thuiskomen na de SoCo en dan nog ijstaart overhebben is ook al zo fijn
Haha wist niet of je met je hoofd op het forum wilde... Maar die ijstaart was ook best goed gelukt!
Gast- Gast
тыквашка schreef:Zusje schreef:тыквашка schreef:Ik hoef geen taart, maar wel port! En januari lijkt me prima...tenzij ik al geopereerd word. Maar ja dat weet ik gewoon nog niet en ik verwacht eigenlijk dat het eerder februari wordt, dus dan is januari juist mooi!
Ik zeg deal! Ik ga niet mee stappen want dat houd ik niet vol, maar ik ben zeker voor port in middag en avond :-). En dan zwalkend met de trein terug naar huis ;-).
Goed plan, kunnen we iig met zijn allen in dezelfde tram .
Gast- Gast
Oh en taart bákken, dát wil ik wél!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zoals je zei: wij zijn een goed team in de keukenZusje schreef:Smikkell schreef:Thuiskomen na de SoCo en dan nog ijstaart overhebben is ook al zo fijn
Haha wist niet of je met je hoofd op het forum wilde... Maar die ijstaart was ook best goed gelukt!
Gast- Gast
тыквашка schreef:Oh en taart bákken, dát wil ik wél!
Dan moet je hier wel heel vroeg zijn denk ik dan . Of eentje meenemen .
Gast- Gast
Oooh ijstaart
Ik word zo gek van mijn lekkende theepot dat ik nu maar gewoon uit de theepot drink met een rietje
Ik word zo gek van mijn lekkende theepot dat ik nu maar gewoon uit de theepot drink met een rietje
Gast- Gast
Zusje schreef:тыквашка schreef:Zusje schreef:тыквашка schreef:Ik hoef geen taart, maar wel port! En januari lijkt me prima...tenzij ik al geopereerd word. Maar ja dat weet ik gewoon nog niet en ik verwacht eigenlijk dat het eerder februari wordt, dus dan is januari juist mooi!
Goed plan, kunnen we iig met zijn allen in dezelfde tram .
Voor 't geval ik de weg naar het station niet meer kan vinden met mijn dronken hoofd... wahaha want daarvoor heb ik niet zo veel port nodig ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: