DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Ja, ik voelde me ook wel een beetje lullig door de cadeautjes Bij mijn ouders ook al, daar had ik een boek voor gekocht en een gedicht geschreven (gingen ze allebei half bij zitten janken...omg). Kwamen zij daarna zelf ook met cadeautjes geheel niet volgens afspraak.
Wel echt heel erg lief! Ach, een gedicht is veel mooier dan een cadeau
Gast- Gast
June, Ben benieuwd naar de aanfoto's in dat geval..
Ik zal het doorgeven. Ze zoekt een zwart jurkje!
Reva, cool. Ben benieuwd wat het wordt. Ik vind het magisch spul maar echt ontzettend duur
Bij 'Waar' lagen ook heel mooie gekleurde bollen maar allemaal tussen 30 en 50 euro! En met een zo'n bol kan je weinig.
Reva, cool. Ben benieuwd wat het wordt. Ik vind het magisch spul maar echt ontzettend duur
Bij 'Waar' lagen ook heel mooie gekleurde bollen maar allemaal tussen 30 en 50 euro! En met een zo'n bol kan je weinig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:June, Ben benieuwd naar de aanfoto's in dat geval..
Wat is dat dan? Dat is echt duur
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:June, Ben benieuwd naar de aanfoto's in dat geval..
Wat is dat dan? Dat is echt duur
Al zijn die bollen bij 'Waar' wel anders. Ander spul en fair trade.
Gast- Gast
En daar moet je mee haken?
Gelukkig ben ik te ongeduldig voor dat soort dingen, het is echt te leuk om daar geld aan uit te geven.
Gelukkig ben ik te ongeduldig voor dat soort dingen, het is echt te leuk om daar geld aan uit te geven.
Gast- Gast
Ja, die tassen die ik postte kun je daar mee maken bijvoorbeeld. Geen idee wat normale Spagetti kost.June schreef:En daar moet je mee haken?
Gast- Gast
Ja, anders had je de helft cadeau en nog eens 30 euro van je eigen bijdrage afReva schreef:Oeh ik vind het jurkje leeeeuk! Wel veel eigenlijk, dat het 30 euro scheelt
Maar als de kaartjes er al af zijn kun je weinig beginnen denkt.
Gast- Gast
Reva schreef:Oeh ik vind het jurkje leeeeuk! Wel veel eigenlijk, dat het 30 euro scheelt
Ja, ik weet het. Niet zeggen . Ik bedenk net namelijk dat ik de kaartjes in mijn prullenbak had gegooid bij mijn ouders en dat ik die daarna om heb gekeerd in de container.
Gelukkig heeft mijn stiefmoeder de helft betaald. Ik doe nu gewoon net of het haar dertig euro is, dat maakt het minder erg!
Gast- Gast
Vergeet mijn vorige postJune schreef:Reva schreef:Oeh ik vind het jurkje leeeeuk! Wel veel eigenlijk, dat het 30 euro scheelt
Ja, ik weet het. Niet zeggen . Ik bedenk net namelijk dat ik de kaartjes in mijn prullenbak had gegooid bij mijn ouders en dat ik die daarna om heb gekeerd in de container.
Gelukkig heeft mijn stiefmoeder de helft betaald. Ik doe nu gewoon net of het haar dertig euro is, dat maakt het minder erg!
Gast- Gast
En tis geen 30 euro, want je moet vast verzendkosten betalen! En nu heb je hem gewoon lekker al in huis
Gast- Gast
Ik haal ook echt nooit ergens kaartjes vanaf totdat ik het echt wil dragen een keer. Ik ken mezelf
Gast- Gast
Reva schreef:En tis geen 30 euro, want je moet vast verzendkosten betalen! En nu heb je hem gewoon lekker al in huis
Precies en dan had ik 'm nooit gekocht denk ik. Ik heb 'm vooral gekocht, omdat hij zo geweldig stond in de winkel. En nu heb ik er ook nog een riempje bij dat het geheel afmaakt.
Zo. Gelukkig heb ik dertig euro extra betaald!
En met die woorden ga ik slapen.
Fijne avond nog en alvast slaap lekker
Gast- Gast
Of als je hem eenmaal wilt bestellen is hij op, of niet meer in de juiste maat, of..Reva schreef:En tis geen 30 euro, want je moet vast verzendkosten betalen! En nu heb je hem gewoon lekker al in huis
Gast- Gast
Ow, ik wel. En dan ook nog eens niet het geduld om een schaar te pakken zodat er wel eens een gaatje wordt gemaaktReva schreef:Ik haal ook echt nooit ergens kaartjes vanaf totdat ik het echt wil dragen een keer. Ik ken mezelf
Truste June.
Gast- Gast
Vanaf vijftig euro gratis verzenden en er is nog een S (dat is het leukste aan deze jurk, ik pas in een S ).
Maar goed: GELUKKIG HEB IK MEER BETAALD!
Fijne avond!
Maar goed: GELUKKIG HEB IK MEER BETAALD!
Fijne avond!
Gast- Gast
Wat hebben jullie verschrikkelijke onderschriften ...
Pfff, ik kan niet slapen: buikpijn en pijn in mijn knie. Misschien skip ik morgen een dagje stage, want mijn knie doet ook pijn als ik sta.
Pfff, ik kan niet slapen: buikpijn en pijn in mijn knie. Misschien skip ik morgen een dagje stage, want mijn knie doet ook pijn als ik sta.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Whaha. Truste, June!
Net even op de weegschaal gesprongen, ik moet als ik wakker word nog 3 ons zijn afvallen
Net even op de weegschaal gesprongen, ik moet als ik wakker word nog 3 ons zijn afvallen
Gast- Gast
Whaha. Truste, June!
Gast- Gast
Hmm, moet lukken Reev.
Ik wil niet meer op de weegschaal. Heb er geen goed gevoel over.
Bedankt, Style. Hoe was het bij je moeder?
Ik wil niet meer op de weegschaal. Heb er geen goed gevoel over.
Bedankt, Style. Hoe was het bij je moeder?
Gast- Gast
De plaatjes zijn zo groot !
Bij mijn moeder was het wel leuk, alleen was ze de kerstboom aan het optuigen en de woonkamer aan het versieren met mijn zusje en toen zeurde ze dat ik niet meehielp. Toen zei ik dat als ik dat zou doen, ze het toch weer ging verplaatsen dus dat het geen nut had .
Bij mijn moeder was het wel leuk, alleen was ze de kerstboom aan het optuigen en de woonkamer aan het versieren met mijn zusje en toen zeurde ze dat ik niet meehielp. Toen zei ik dat als ik dat zou doen, ze het toch weer ging verplaatsen dus dat het geen nut had .
Tiana- Ratel
En ik vermijd de weegschaal voorlopig ook maar even..
Tiana- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: