DagCafé
+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
En ik val bijna in slaap! Pffff...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha, te weinig slaap gehad deze week?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Mwoah, valt wel mee.Ben 2x vroeg op bed gegaan deze week.
Vannacht op stap geweest, maar dat alt hier ook een beetje tegen. Het begint al om 9u hier, tot een uurtje of half 2! ;
Vannacht op stap geweest, maar dat alt hier ook een beetje tegen. Het begint al om 9u hier, tot een uurtje of half 2! ;
Burn- Lady Post-a-lot
Wat een tijden
Wel handig trouwens, je ritme gaat daardoor niet helemaal naar de klote.
Wel handig trouwens, je ritme gaat daardoor niet helemaal naar de klote.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Klopt! Je houdt wel een beetje een fatsoenlijk ritme zo!
Burn- Lady Post-a-lot
Hey Smikkel!
Burn- Lady Post-a-lot
Het is nog niet droog van gister. IK ga wel zo aan het nachtkastje beginnenReva schreef:Aloha, Smikk. Druk aan t schilderen?
De ochtendploeg kun je tegenwoordig beter de afhaakploeg noemen denk
Ga je nog langs je oppaskindjes?
Gast- Gast
Misschien mogen ze niet.
Ja ga zo even ontbijten en fatsoeneren -bed lag zo lekker- en dan ga ik die kant op. Mijn vader ramt daar altijd op het raam, dus ik heb iig zeer betrouwbare bron vernomen om welke tijd de Sint komt
Ja ga zo even ontbijten en fatsoeneren -bed lag zo lekker- en dan ga ik die kant op. Mijn vader ramt daar altijd op het raam, dus ik heb iig zeer betrouwbare bron vernomen om welke tijd de Sint komt
Gast- Gast
enReva schreef: Misschien mogen ze niet.
Gast- Gast
Hee!
Ik moest er vanmorgen al vroeg uit om te gaan werken voor een paar uurtjes. Alleen lag ik pas om 3 uur in mijn bed, dus dat was niet leuk vanmorgen . Heb nu even een dutje gedaan en ben maar onder de douche gestapt. Ik moet namelijk nog even aan een verslag werken, nog een paar sintcadeautjes inpakken en nog naar de supermarkt voor ik naar mijn moeder toe ga. O ja, ik had vanmiddag zo'n zin in McDonalds, dat ik een big mac en kipnuggets heb gehaald ..
En hoe is het hier?
Ik moest er vanmorgen al vroeg uit om te gaan werken voor een paar uurtjes. Alleen lag ik pas om 3 uur in mijn bed, dus dat was niet leuk vanmorgen . Heb nu even een dutje gedaan en ben maar onder de douche gestapt. Ik moet namelijk nog even aan een verslag werken, nog een paar sintcadeautjes inpakken en nog naar de supermarkt voor ik naar mijn moeder toe ga. O ja, ik had vanmiddag zo'n zin in McDonalds, dat ik een big mac en kipnuggets heb gehaald ..
En hoe is het hier?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker Smikk! Ja vooral naar mama toe gaan en 'gezellig' doen. Het gaat goed, totdat ze een opmerking gaat maken.
Ik heb spijt van de Big Mac en de nuggets, mijn buik is meteen al opgezet
Ik heb spijt van de Big Mac en de nuggets, mijn buik is meteen al opgezet
Tiana- Ratel
Style, je weet wel vooraf dat het zao zal gaan, dus kun je er een beetje rekening mee houden en haar een beetje laten,
Gast- Gast
Smikkell schreef:Style, je weet wel vooraf dat het zao zal gaan, dus kun je er een beetje rekening mee houden en haar een beetje laten,
Idd.
En die ene keer Mac voor lief nemen en weer gezond verder! Wat een wijsheid hier vandaag.
Gast- Gast
Ik ga ook niet op haar opmerkingen in, maar het gaat al niet zo goed, dus dan komt zo'n opmerking van haar harder aan.. Maar goed ik ga mijn best doen :-).
Ik had ook echt al heel lang niks meer op van de mac, dus het mocht ook wel een keer .
Ik had ook echt al heel lang niks meer op van de mac, dus het mocht ook wel een keer .
Tiana- Ratel
Moet/wil zoveel doen vandaag, weet niet waar te beginnen.
Misschien moet ik een lijstje maken!
Misschien moet ik een lijstje maken!
Gast- Gast
Dat is wel handig Smikkell! Ik maak ook vaak lijstjes, alleen wil ik altijd te veel doen, waardoor ik hem nooit helemaal af werk !
Ik ga maar eens de cadeautjes inpakken etc, fijne dag nog!
Ik ga maar eens de cadeautjes inpakken etc, fijne dag nog!
Tiana- Ratel
Yeaah! Ik heb mijn douchegordijn 20 cm hoger gehangen. Mannen die hier douchen werden altijd onthoofd!
Ik heb mijn douchegordijn hangen met dat staaldraad voor gordijnen.
Ik heb mijn douchegordijn hangen met dat staaldraad voor gordijnen.
Gast- Gast
Ah je huis wordt manvriendelijker . Goed om te horen! En guess what... Ik heb de twee stoelen in elkaar gezet... Jammer dat het nu zo'n pleuriszooi hier is... Effe opruimen en weer verder leren... Als het netjes genoeg is maak ik een foto voor je Smikkie .
Gast- Gast
Yeaaah! Foto!! Twee stoelen is een begin.Zusje schreef:Ah je huis wordt manvriendelijker . Goed om te horen! En guess what... Ik heb de twee stoelen in elkaar gezet... Jammer dat het nu zo'n pleuriszooi hier is... Effe opruimen en weer verder leren... Als het netjes genoeg is maak ik een foto voor je Smikkie .
Prosecco heeft haar spullentjes uit mijn winkeltje opgehaald. Morgen de rest op de post, dan wordt het hier steeds leger en mooier!
Gast- Gast
Wat een stilte hier...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: