Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+25
Lavendel
GreenGrass
Marin
May
Serena
Zwerver
VeryCherry
Rush
Kabouter
Toet
Tullow
Admin
Rovine
Suus
Qiara
Pompoen
Feline
Lotus
Tiana
Bimbam
bolus26
Ibbeltje
Burn
Happydobby
Alex
29 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé Empty Re: DagCafé

Bericht  Alex za 3 dec 2011 - 11:36

Reva schreef:Misschien waren ze wel levensmoe en zijn ze nu juist blij.

Dat zou ook zomaar kunnen DagCafé 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:37

Kun je nog blij zijn als je dood bent?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:37

Zijn er serieus mensen die dit volgen en zitten te wachten tot de boel instort?
Live verbinding 24/7 met het winkelcentrum...

https://www.youtube.com/watch?v=SJe-D_z2LsE&feature=player_embedded

Laatst aangepast door Smikkell op za 3 dec 2011 - 11:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:38

Ga ik vanavond voor de tweede keer naar de kroeg? Of blijf ik thuis..... laughcry

Gast
Gast

Zusje schreef:Kun je nog blij zijn als je dood bent?
Ik denk het niet. Ik denk dat je dan niets meer kan en je er niet meer bent. Dus dan zouden ze nu niet blij zijn.. maar dus ook niet boos.

Gast
Gast

Maura schreef:Ga ik vanavond voor de tweede keer naar de kroeg? Of blijf ik thuis..... DagCafé 394967
Is dit een prijsvraag?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:39

Ik las er net iets over... Hoe zou zoiets zijn? Ik bedoel, als dat met mijn flat zou gebeuren, ben ik daar dan tegen verzekerd?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:41

Smikkell schreef:Zijn er serieus mensen die dit volgen en zitten te wachten tot de boel instort?

Al zou ik wel, als ik daar zou wonen, met mijn buren afspreken om allemaal figuurtjes te maken met de lichten aan en uit DagCafé 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:42

Zusje schreef:Ik las er net iets over... Hoe zou zoiets zijn? Ik bedoel, als dat met mijn flat zou gebeuren, ben ik daar dan tegen verzekerd?
Geen idee!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:44

Smikkell schreef:
Smikkell schreef:Zijn er serieus mensen die dit volgen en zitten te wachten tot de boel instort?

Al zou ik wel, als ik daar zou wonen, met mijn buren afspreken om allemaal figuurtjes te maken met de lichten aan en uit DagCafé 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:45

Ja, daar dacht ik ook al even aan! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:46

Smikkell schreef:
Maura schreef:Ga ik vanavond voor de tweede keer naar de kroeg? Of blijf ik thuis..... DagCafé 394967
Is dit een prijsvraag?

Uhuh! Het goede antwoord wordt beloond met nog een post van mij. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:46

Maura schreef:
Smikkell schreef:
Is dit een prijsvraag?

Uhuh! Het goede antwoord wordt beloond met nog een post van mij. DagCafé 394967
scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:47

Ik denk dat het goede antwoord is dat je thuis blijft, want als je naar de kroeg gaat kun je geen posts plaatsen!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:47

Maura schreef:Ga ik vanavond voor de tweede keer naar de kroeg? Of blijf ik thuis..... laughcry

Ik zeg thuis blijven.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:48

Smikkell schreef:Ik denk dat het goede antwoord is dat je thuis blijft, want als je naar de kroeg gaat kun je geen posts plaatsen!

We hebben tegenwoordig smartphones. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:53

Maura schreef:
Smikkell schreef:Ik denk dat het goede antwoord is dat je thuis blijft, want als je naar de kroeg gaat kun je geen posts plaatsen!

We hebben tegenwoordig smartphones. DagCafé 827601
Nou, als je naar de kroeg gaat om daar te gaan zitten forummen, dan kun je beter thuis blijven. Al heb ik vernomen dat jij erg aan je telefoon zit geplakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:54

Maar eh, dat beeld van het winkelcentrum... Is dat live? En staat het al op instorten dan? Want er zijn lichten aan en dus mensen in het gebouw? Ik dacht dat ze morgenochtend nog spullen mochten pakken...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:56

Zusje schreef:Maar eh, dat beeld van het winkelcentrum... Is dat live? En staat het al op instorten dan? Want er zijn lichten aan en dus mensen in het gebouw? Ik dacht dat ze morgenochtend nog spullen mochten pakken...
Een deel staat op instorten geloof ik en dat kan elk moment gebeuren?! En dus zijn ze nu snel alle leidingen aan het afsluiten. De rest van het winkelcentrum, dat niet op instorten staan en de bewoners van de flat mogen morgen wat spullen pakken.

Ik vind het wel een beetje komkommernieuws, al ik het natuurlijk vervelend voor de mensen die daar een winkel hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:56

Ik heb vanmiddag trouwens Happy Feet gezien, ik wou echt dat ik een pinguïn had I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:57

Zusje schreef:Ik heb vanmiddag trouwens Happy Feet gezien, ik wou echt dat ik een pinguïn had I love you
Leuke film?

Ik zou wel een ijsbeer willen. I I love you ijsberen. Maar een pinguin in de badkamer moet bij jou wel lukken, toch? Heb je de tegeltjes daar nog gedaan btw?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:58

Smikkell schreef:
Zusje schreef:Maar eh, dat beeld van het winkelcentrum... Is dat live? En staat het al op instorten dan? Want er zijn lichten aan en dus mensen in het gebouw? Ik dacht dat ze morgenochtend nog spullen mochten pakken...
Een deel staat op instorten geloof ik en dat kan elk moment gebeuren?! En dus zijn ze nu snel alle leidingen aan het afsluiten. De rest van het winkelcentrum, dat niet op instorten staan en de bewoners van de flat mogen morgen wat spullen pakken.

Ik vind het wel een beetje komkommernieuws, al ik het natuurlijk vervelend voor de mensen die daar een winkel hebben.

Als in dat het niets voorstelt? Ik vind het namelijk wel heftig. Een heel winkelcentrum + flat... Maar wellicht is dat ook het kader waar ik in denk omdat ik zelf op die manier woon. Oh wat lijkt me dat erg zeg... Ik ben zo gehecht aan mijn plekje hier.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:59

Zusje schreef:
Smikkell schreef:

Als in dat het niets voorstelt? Ik vind het namelijk wel heftig. Een heel winkelcentrum + flat... Maar wellicht is dat ook het kader waar ik in denk omdat ik zelf op die manier woon. Oh wat lijkt me dat erg zeg... Ik ben zo gehecht aan mijn plekje hier.
Alleen een deel (1o winkels?) staat op instorten.

Edit: al kan er bij het instorten wel asbest vrij komen.

Laatst aangepast door Smikkell op za 3 dec 2011 - 12:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:59

Smikkell schreef:
Zusje schreef:Ik heb vanmiddag trouwens Happy Feet gezien, ik wou echt dat ik een pinguïn had I love you
Leuke film?

Ik zou wel een ijsbeer willen. I I love you ijsberen. Maar een pinguin in de badkamer moet bij jou wel lukken, toch? Heb je de tegeltjes daar nog gedaan btw?

Nee joh, ik heb nog helemaal niks gedaan... Was laatst wel bij Suusie van hier thuis en zij had ook tegelverf gebruikt. Zag er netjes uit! Oh een ijsbeer lijkt me ook wel wat, om zo bij weg te kruipen 's avonds Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:01

Zusje schreef:
Smikkell schreef:

Inderdaad zeg, gedwongen/onvrijwillig je huis moeten verlaten lijkt me echt verschrikkelijk Sad
Soms zie ik hier mensen van de woningbouw in de tuin lopen de laatste weken en dingen opmeten etc bij de gevels, ramen, weet ik het. Dan ben ik al bang dat we eruit moeten ofzo :p

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: