Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

+18
Paper Crown
Caramba
Antibes
Lejow
Rush
Toet
ladycat
Theeleut
Blond
loura
Arwyn
SuperGrover
M_as
Jeanette
Susan
Oasis
Esperanza
TGR
22 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 4 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 8:45

Toet schreef:
SuperGrover schreef:
En ik vind het eigenlijk helemaal niet zo heel ernstig als bijvoorbeeld school contact opneemt met ouders over een vermoeden van een eetstoornis. Ik vind het eigenlijk juist heel netjes dat de school aandacht heeft voor meer dan alleen de cijfers van leerlingen, en dat als ze twijfelen of het goed gaat met iemand, dat ze dan niet wegkijken. Tuurlijk is het niet leuk als je geen eetstoornis hebt en je krijgt zoiets te horen, maar ik vind het goed dat er aandacht voor is.

Helemaal mee eens, goed dat er aandacht voor is maar het is wel heel erg kwetsend. Vooral als ze blijven pushen nadat je al zo vaak hebt aangegeven dat het niet het geval is.

Eens met zowel SG als met de aanvulling van Toet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 4 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Arwyn zo 4 dec 2011 - 9:31

Zelda schreef:
Susan schreef:
Gizmo schreef:

Deze discussie komt echt elke keer terug. It is all in the eyes of the beholder...
Slanke mensen die opmerkingen krijgen over te dun zijn, vinden dat er over overgewicht wordt gedaan alsof je daar niks over mag zeggen, maar over te dun zijn wel.
Maar dat komt gewoon omdat je het vanuit je eigen perspectief bekijkt. Er wordt over beide zaken snoeihard gereageerd en mensen gekwetst (niet zozeer op het forum, maar wat mensen op straat aan opmerkingen naar hun hoofd krijgen). Het ene is echt niet minder dan het ander hoor.

Helemaal mee eens.
Inderdaad. Zoals ik al zei: slanke mensen zijn niet superieur hier in, dikke mensen krijgen ook een hoop te verduren wat dat betreft.

Hoef je trouwens niet eens overgewicht voor te hebben, is maar net hoe alles verdeeld is op je lichaam.
Ik heb nooit overgewicht gehad, maar ben toch echt bijna 10 jaar lang gepest waarbij het er vooral om ging dat ik blijkbaar moddervet was. Ga dan nog maar eens gewoon denken over je lichaam maat 40 met een lengte van 1.80m..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum