Ideeen bedrijf 10jaar bestaan.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ideeen bedrijf 10jaar bestaan.
hallo,
Het reisburo waar ik werk bestaat 10 jaar. Mijn bazin is 10 jaar geleden dit begonnen en nog steeds als zelfstandig reisburo werkzaam. Het gaat hartstikke goed,en we werken met een klein team (vind ik erg prettig)
Nu willen wij haar graag in het zonnetje zetten. Wij hebben een rode loper besteld, een poster laten maken, het pand versieren, en er komt een journalist uit de reiswereld langs voor een interview.
Jullie nog leuke betaalbare tips?? Wat we kunnen doen of regelen?
Het reisburo waar ik werk bestaat 10 jaar. Mijn bazin is 10 jaar geleden dit begonnen en nog steeds als zelfstandig reisburo werkzaam. Het gaat hartstikke goed,en we werken met een klein team (vind ik erg prettig)
Nu willen wij haar graag in het zonnetje zetten. Wij hebben een rode loper besteld, een poster laten maken, het pand versieren, en er komt een journalist uit de reiswereld langs voor een interview.
Jullie nog leuke betaalbare tips?? Wat we kunnen doen of regelen?
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Re: Ideeen bedrijf 10jaar bestaan.
Jaa jij bent wie ik al dacht dat je was
Een leuke reisgerelateerde of logo taart laten maken? Misschien door iemand hier van 't forum.
Een leuke reisgerelateerde of logo taart laten maken? Misschien door iemand hier van 't forum.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Ideeen bedrijf 10jaar bestaan.
hahaha ja marin, slimme jij !
Ja goed idee! een lekkere taart.
En de hema heeft mini foto-tompouce.....leuk voor klanten en journalisten die dag.
Ja goed idee! een lekkere taart.
En de hema heeft mini foto-tompouce.....leuk voor klanten en journalisten die dag.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: