Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

+18
Paper Crown
Caramba
Antibes
Lejow
Rush
Toet
ladycat
Theeleut
Blond
loura
Arwyn
SuperGrover
M_as
Jeanette
Susan
Oasis
Esperanza
TGR
22 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 7:58

Youandi schreef:
Zusje schreef:Ik vind het zo naar om mensen eng te noemen. Als je naar dat laatste meisje kijkt is ze ook gewoon heel fijntjes gebouwd.

Ja, dat stoort mij ook wat. Iemand eng, vies of lelijk noemen bijvoorbeeld. Dat vind ik best kwetsend.

Ik stoor me er denk ik altijd wel aan omdat mensen over mij vroeger ook altijd wat te zeggen hadden 'jij bent wel dun he?' Als mensen me op dit forum hadden gekend toen ik veel jonger was zou ik hier ook zeker dun en eng genoemd worden en oh oh wat zijn we blij met onze lovehandels... Ja tuurlijk maar eh, je hebt het maar te doen met het lijf dat je gegeven wordt denk ik dan. En er zullen heus wel gevallen zijn dat ik ook denk 'sjees eh ok' maar als deze meiden al eng zijn... Ik vraag me dan altijd gelijk af hoe die mensen er zelf uitzien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 8:05

Zusje schreef:
Youandi schreef:
Zusje schreef:Ik vind het zo naar om mensen eng te noemen. Als je naar dat laatste meisje kijkt is ze ook gewoon heel fijntjes gebouwd.

Ja, dat stoort mij ook wat. Iemand eng, vies of lelijk noemen bijvoorbeeld. Dat vind ik best kwetsend.

Ik stoor me er denk ik altijd wel aan omdat mensen over mij vroeger ook altijd wat te zeggen hadden 'jij bent wel dun he?' Als mensen me op dit forum hadden gekend toen ik veel jonger was zou ik hier ook zeker dun en eng genoemd worden en oh oh wat zijn we blij met onze lovehandels... Ja tuurlijk maar eh, je hebt het maar te doen met het lijf dat je gegeven wordt denk ik dan. En er zullen heus wel gevallen zijn dat ik ook denk 'sjees eh ok' maar als deze meiden al eng zijn... Ik vraag me dan altijd gelijk af hoe die mensen er zelf uitzien...

En als je dun bent, kunnen mensen zogenaamd ook luidop uitspreken dat je dun bent.
Als je wat steviger bent, wordt dat meestal niet rechtstreeks gezegd.

Zo werd me meermaals verteld dat ik toch wel echt heel erg mager ben en kreeg ik vaak de vraag of ik anorexia heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 8:07

Over dikke mensen mag je niets zeggen maar vrouwen met cup d en maatje 34 mag je gerust beledigen. En ik ma nog chocolade ook zonder aan te komen, doodeng!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Theeleut za 3 dec 2011 - 8:08

Zusje schreef:
Youandi schreef:
Zusje schreef:Ik vind het zo naar om mensen eng te noemen. Als je naar dat laatste meisje kijkt is ze ook gewoon heel fijntjes gebouwd.

Ja, dat stoort mij ook wat. Iemand eng, vies of lelijk noemen bijvoorbeeld. Dat vind ik best kwetsend.

Ik stoor me er denk ik altijd wel aan omdat mensen over mij vroeger ook altijd wat te zeggen hadden 'jij bent wel dun he?' Als mensen me op dit forum hadden gekend toen ik veel jonger was zou ik hier ook zeker dun en eng genoemd worden en oh oh wat zijn we blij met onze lovehandels... Ja tuurlijk maar eh, je hebt het maar te doen met het lijf dat je gegeven wordt denk ik dan. En er zullen heus wel gevallen zijn dat ik ook denk 'sjees eh ok' maar als deze meiden al eng zijn... Ik vraag me dan altijd gelijk af hoe die mensen er zelf uitzien...
Ik was zelf vroeger ook altijd de magerste spriet van de klas en heb ook van alles gehoord wat anderen daar van vonden.

Ik zeg ook niet dat zij zélf eng is, ik vind de verhoudingen er gewoon eng uitzien, niets meer en niets minder..
Denk dat bovenstaande dame er vast wél moeite voor doet er zo uit te zien, maar dat terzijde.

Ikzelf ben trouwens nog steeds niet dik, maar heb wel lovehandles. En deze heb ik tien keer liever dan dat ik moeite ga doen zo'n taille te hebben. Wat me trouwens toch nooit zal lukken..
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Arwyn za 3 dec 2011 - 8:10

Daar hebben jullie wel een heel goed punt natuurlijk. Soms is iets gewoon je bouw of kun je er niks aan doen. Is inderdaad heel gek dat je mensen niet dik mag noemen, maar wel te dun. Het is allebei net zo kwetsend.
Helaas gebeurd het voor allebei. Het is nooit leuk als mensen denken dat je anorexia hebt terwijl jij gewoon goed eet, maar andersom werd ik vaak genoeg uit gemaakt voor vet varken met mijn maat 40/42. Praat het niet goed though en mijn opmerking is misschien wel hard inderdaad.

Neemt niet weg dat er een groot verschil is tussen meiden die goed eten en smal blijven en meiden die bewust te weinig eten om dun te zijn (wat misschien uiteindelijk wel uitmond in anorexia). Op die tweede foto vind ik dit meisje zo ontzettend smal, dat het mij niks zou verbazen als zij bewust zo dun wil zijn. Tsja, als jouw hele leven gaat om zo dun mogelijk zijn, ook al is dat slecht voor je gezondheid, dan vind ik dat eng. Net zo goed als ik het eng vind als mensen zo ontzettend los gaan met eten, dat ze 300 kilo wegen. Dat vind ik gewoon eng voor de persoon zelf, voor hun leven(sverwachting).
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 8:12

Mijn ervaring is dat het nooit echt goed is. Toen ik flink was, hadden mensen daar comentaar op. Toen ik eenmaal afviel vonden mensen me te dun en was dat weer niet gezond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Theeleut za 3 dec 2011 - 8:12

Arwyn schreef:Daar hebben jullie wel een heel goed punt natuurlijk. Soms is iets gewoon je bouw of kun je er niks aan doen. Is inderdaad heel gek dat je mensen niet dik mag noemen, maar wel te dun. Het is allebei net zo kwetsend.
Helaas gebeurd het voor allebei. Het is nooit leuk als mensen denken dat je anorexia hebt terwijl jij gewoon goed eet, maar andersom werd ik vaak genoeg uit gemaakt voor vet varken met mijn maat 40/42. Praat het niet goed though en mijn opmerking is misschien wel hard inderdaad.

Neemt niet weg dat er een groot verschil is tussen meiden die goed eten en smal blijven en meiden die bewust te weinig eten om dun te zijn (wat misschien uiteindelijk wel uitmond in anorexia). Op die tweede foto vind ik dit meisje zo ontzettend smal, dat het mij niks zou verbazen als zij bewust zo dun wil zijn. Tsja, als jouw hele leven gaat om zo dun mogelijk zijn, ook al is dat slecht voor je gezondheid, dan vind ik dat eng. Net zo goed als ik het eng vind als mensen zo ontzettend los gaan met eten, dat ze 300 kilo wegen. Dat vind ik gewoon eng voor de persoon zelf, voor hun leven(sverwachting).
Amen Exclamation
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 8:15

Arwyn schreef:Daar hebben jullie wel een heel goed punt natuurlijk. Soms is iets gewoon je bouw of kun je er niks aan doen. Is inderdaad heel gek dat je mensen niet dik mag noemen, maar wel te dun. Het is allebei net zo kwetsend.
Helaas gebeurd het voor allebei. Het is nooit leuk als mensen denken dat je anorexia hebt terwijl jij gewoon goed eet, maar andersom werd ik vaak genoeg uit gemaakt voor vet varken met mijn maat 40/42. Praat het niet goed though en mijn opmerking is misschien wel hard inderdaad.

Neemt niet weg dat er een groot verschil is tussen meiden die goed eten en smal blijven en meiden die bewust te weinig eten om dun te zijn (wat misschien uiteindelijk wel uitmond in anorexia). Op die tweede foto vind ik dit meisje zo ontzettend smal, dat het mij niks zou verbazen als zij bewust zo dun wil zijn. Tsja, als jouw hele leven gaat om zo dun mogelijk zijn, ook al is dat slecht voor je gezondheid, dan vind ik dat eng. Net zo goed als ik het eng vind als mensen zo ontzettend los gaan met eten, dat ze 300 kilo wegen. Dat vind ik gewoon eng voor de persoon zelf, voor hun leven(sverwachting).

Maar het is puur een aanname dat je maakt. Ze is zo smal dus het zal wel bewust zijn. Hoezo die conclusie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 8:16

Sunprincess schreef:Mijn ervaring is dat het nooit echt goed is. Toen ik flink was, hadden mensen daar comentaar op. Toen ik eenmaal afviel vonden mensen me te dun en was dat weer niet gezond.

Helemaal +1

Eerst was het 'je bent wel dun he?', 'Heb je anorexia?' en toen kwam ik eindelijk aan en was het 'nou je krijgt wel een dikke kont' en 'zo zo je hebt wel een buik zeg, je lijkt wel zwanger'. En ik begrijp wel dat het op een forum nog makkelijker is om lekker te oordelen maar ik blijf het niet leuk vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Arwyn za 3 dec 2011 - 8:16

Ik zeg ook niet dat het zo is, ik denk dat het heel goed zo zou kunnen zijn.
Al was het maar omdat ze waarschijnlijk heel wat centjes verdiend met haar slanke taille en het daarom er wel voor over heeft daar wat extra's voor te doen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 8:22

Arwyn schreef:Ik zeg ook niet dat het zo is, ik denk dat het heel goed zo zou kunnen zijn.
Al was het maar omdat ze waarschijnlijk heel wat centjes verdiend met haar slanke taille en het daarom er wel voor over heeft daar wat extra's voor te doen.

Maar je hangt een heel verhaal op aan dat ene stukje waarvan je dus niet eens zeker weet of het zo is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Arwyn za 3 dec 2011 - 8:25

Als het bij haar het geval is dat zij bewust bij wijze van maar 500kc op een dag zou eten en zo haar gezondheid is gevaar brengt, dan vind ik dat eng ja. Ik vind het eng dat je uiterlijk (of juist het doorslaan in zoveel mogelijk eten) belangrijker is dan je gezondheid en je leven.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 8:32

Maar je weet niet of zij dat doet en toch noem je haar al eng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 8:48

Zusje schreef:Ik vind haar helemaal niet zo lelijk... Als ze maar gewoon kleren aan doet.
Ik zat inderdaad net de denken dat ze er aangekleed waarschijnlijk best mooi uitziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 8:51

Youandi schreef:
Zusje schreef:Ik vind het zo naar om mensen eng te noemen. Als je naar dat laatste meisje kijkt is ze ook gewoon heel fijntjes gebouwd.

Ja, dat stoort mij ook wat. Iemand eng, vies of lelijk noemen bijvoorbeeld. Dat vind ik best kwetsend.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  ladycat za 3 dec 2011 - 9:17

Grappig.. Ik had vandaag een discussie met een vriendin over slank zijn en de vooroordelen die we vaak krijgen van mensen. We kwamen toen tot de conclusie dat deze mensen dat vooral uit onredelijkheid en jaloezie doen omdat er gewoonweg geen geldige reden valt te vinden om de slechte kanten van een slank persoon te vinden. Maar doordat deze mensen zo gefocussed zijn op het zoeken naar een negatieve eigenschap, roepen ze dus maar als een kip zonder kop dat slanke mensen als "dom, geen inhoud, lelijk of eng" gecategoriseerd mogen worden.
Als ik de reacties hier zo lees, bevestigt dit alleen maar m'n conclusie...

Just my two cents.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 9:36

Maar ladycat, andersom gebeurd dat net zo bij dikke mensen, dus ja...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 9:38

Ik vind de borsten vooral uit verhouding door haar ienie-mienie-taille. Als ze tien kilo aan zou komen, zou ze denk ik een erg mooi lichaam hebben. Ik denk dat haar BMI nu wel wat onder de 18 ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 9:39

Ik vind haar echt te dun. Ik vind slank mooi, maar er is voor mij een grens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Susan za 3 dec 2011 - 9:41

Ik vind haar niet eng, maar ik vind wel gewoon dat ik mag vinden dat haar borsten in verhouding te groot zijn. Dat wil niet zeggen dat ik haar lelijk vind, want dat is ze niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 9:46

En over dat 'eng'....ik vind wel dat ik bepaalde dingen aan een persoon eng mag vinden, zoals dat meisje in ANTM met die enorm dunne taille. Ik schrok daar persoonlijk een beetje van omdat het in mijn ogen best raar is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Toet za 3 dec 2011 - 16:26

Lorna mercedez schreef:Over dikke mensen mag je niets zeggen maar vrouwen met cup d en maatje 34 mag je gerust beledigen. En ik ma nog chocolade ook zonder aan te komen, doodeng!

Heeeel erg +1. En ja, daar kan ik me ook aan storen.

Ik vind haar wel mooi, haar borsten zijn inderdaad niet helemaal in verhouding, maar je kunt mij ook niet vertellen dat ze natuurlijk zijn; dat zien we allemaal toch wel?

@Zusje, herkenbaar. Mij werd het ook járen lang gevraagt, een docent van de middelbare school heeft zelfs mijn ouders gebeld of ze zeker wisten dat ik geen eetprobleem had?! Nee, ik was ook gewoon zo mager van mezelf, heel vervelend. Ik ben blij dat ik nu eindelijk tevreden over mijn lichaam kan zijn smile

Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Rush za 3 dec 2011 - 16:42

Twellie schreef:Ik vind de borsten vooral uit verhouding door haar ienie-mienie-taille. Als ze tien kilo aan zou komen, zou ze denk ik een erg mooi lichaam hebben. Ik denk dat haar BMI nu wel wat onder de 18 ligt.
Die borsten maken een hoop goed! Ik vind het wel mooi!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  ladycat za 3 dec 2011 - 21:34

Zelda schreef:Maar ladycat, andersom gebeurd dat net zo bij dikke mensen, dus ja...

Tja.. maar als je daarover wat zegt is het hek van de dam...
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  TGR za 3 dec 2011 - 21:38

Ik denk dat mensen (lees vrouwen) opmerkingen maken over slanke mensen uit jaloezie (stiekem denken "was ik maar eens zo slank") en over dikke mensen uit afkeer (stiekem denken "hoe kun je jezelf zo laten gaan").

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 2 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum