Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

+18
Paper Crown
Caramba
Antibes
Lejow
Rush
Toet
ladycat
Theeleut
Blond
loura
Arwyn
SuperGrover
M_as
Jeanette
Susan
Oasis
Esperanza
TGR
22 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Lejow za 3 dec 2011 - 21:44

TGR schreef:Ik denk dat mensen (lees vrouwen) opmerkingen maken over slanke mensen uit jaloezie (stiekem denken "was ik maar eens zo slank") en over dikke mensen uit afkeer (stiekem denken "hoe kun je jezelf zo laten gaan").

Nou nee sorry, ik zou er echt absoluut niet uit willen zien zoals zij... Ik vind de verhoudingen niet mooi.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Antibes za 3 dec 2011 - 21:46

Ik denk dat dat geldt als het over een mooie erg slanke vrouw gaat, type top actrice. Dit ziet er oprecht verschrikkelijk ongezond uit en ik geloof best dat mensen daar dezelfde schrikreactie van krijgen als van veel te zware personen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  loura za 3 dec 2011 - 21:48

TGR schreef:
loura schreef:Dit is gephotoshopt... Het lichaam klopt niet.. Ze hebben ook wel eens laten zien hoe barbie eruit zou zien als mens... Dat klopt ook totaal niet. Ze zou ik verhouding 2 meter moeten zijn.

Dit is niet gephotoshopt hoor. Heb je ANTM gezien met dat meisje met die enorm slanke taille?

En Zusje: je maakt me nieuwsgierig... nerd

Ja dat geloof ik maar die heeft niet zulke borsten
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Theeleut za 3 dec 2011 - 21:51

TGR schreef:Ik denk dat mensen (lees vrouwen) opmerkingen maken over slanke mensen uit jaloezie (stiekem denken "was ik maar eens zo slank") en over dikke mensen uit afkeer (stiekem denken "hoe kun je jezelf zo laten gaan").
Uhh, nee die vlieger gaat hier niet op. Postuur heeft daar niks mee te maken. Deze vrouw heeft een prachtig gezicht, en die boezem is mooi bij een voller lichaam, maar deze verhouding vind ik niet mooi.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 21:53

ladycat schreef:
Zelda schreef:Maar ladycat, andersom gebeurd dat net zo bij dikke mensen, dus ja...

Tja.. maar als je daarover wat zegt is het hek van de dam...
Ook over dikke mensen worden pijnlijke en lullige opmerkingen gemaakt, gewoon waar ze bij staan. Slanke mensen zijn hier niet superieur in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  TGR za 3 dec 2011 - 21:55

Ik zeg ook niet dat iedereen zo slank wil zijn. Maar wel een keertje zo slank smile

Ik zou zo'n figuur best willen. Zeker met zo'n stel goeie tieten erboven.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Caramba za 3 dec 2011 - 21:58

Soms denk ik wel had ik maar weer een mooi slanke taille. Had ik toen ik 17 was ook. Maar helaas. Ik vind haar niet eng, zeker niet, maar haar borsten vind ik niet mooi bij haar figuur passen.

Wat ik dan weer wel eng vind is dat je echt vel over been bent. Ieder botje kunt tellen. Dat vin, d ik dan eng, denk dan ook wel straks breek je nog. Ik vind dat toch anders, dan de meiden die op deze foto's staan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Paper Crown za 3 dec 2011 - 22:07

Susan schreef:Ik vind haar niet eng, maar ik vind wel gewoon dat ik mag vinden dat haar borsten in verhouding te groot zijn. Dat wil niet zeggen dat ik haar lelijk vind, want dat is ze niet.

Maar haar borsten zijn ook echt buiten proportie! Als zij 10 kilo zwaarder was geweest, waren die borsten niet zo opgevallen..

Verder vind ik het geen lelijke vrouw.. ze is gewoon geen klassieke schoonheid.. maar wel knap!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Tania za 3 dec 2011 - 22:18

ladycat schreef:
Zelda schreef:Maar ladycat, andersom gebeurd dat net zo bij dikke mensen, dus ja...

Tja.. maar als je daarover wat zegt is het hek van de dam...

Dit wordt echt altijd gezegd als er hier op het forum een opmerking wordt gemaakt over dunne mensen. Dus in beide gevallen wordt er gezegd dat het niet aardig/beledigend is om zulk commentaar te geven.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 22:40

Dit gevoel heb ik ook altijd een beetje als ik s morgens ga douchen voor ik ga kolven. Dan klopt mijn lijf ook niet meer laughcry

(helaas heb ik niet haar prachtige lijf, gezicht en haar, maar voor mijn gevoel is de proportie ook uit mijn lijf door mijn cup E ipv B)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Jeanette zo 4 dec 2011 - 3:36

Lejow schreef:
TGR schreef:Ik denk dat mensen (lees vrouwen) opmerkingen maken over slanke mensen uit jaloezie (stiekem denken "was ik maar eens zo slank") en over dikke mensen uit afkeer (stiekem denken "hoe kun je jezelf zo laten gaan").

Nou nee sorry, ik zou er echt absoluut niet uit willen zien zoals zij... Ik vind de verhoudingen niet mooi.

+1

Dat vind ik persoonlijk ook.

Beetje jammer dat er gelijk conclusief getrokken moeten worden n.a.v reacties zoals dat iemand dan gelijk jaloers zou zijn. Tuurlijk zijn die mensen er, maar sommige vinden het gewoon niet mooi. Iedereen heeft zijn/haar eigen smaak. De een vindt dun mooi en de andere voller, daar is toch niks mis mee? Net zoals dat een ander van donker haar houdt i.p.v blond. Ik vind niet dat dan per defeinitie dat iemand 'jaloers' is, als iemand het niet mooi vind. Gelukkig maar trouwens dat iedereen een eigen smaak heeft, anders was het wel erg saai op de wereld!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 4:39

Wat ik apart vind om te lezen is dat vrouwen die erg slank zijn anorexia kunnen hebben. En vrouwen met overgewicht pas een 'eetprobleem' hebben als ze meer dan 200 kg wegen.

Waarom zo krom?

10 kg te dun of 10 kg te zwaar vind ik beide even 'erg'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 4:50

Punk'd schreef:Wat ik apart vind om te lezen is dat vrouwen die erg slank zijn anorexia kunnen hebben. En vrouwen met overgewicht pas een 'eetprobleem' hebben als ze meer dan 200 kg wegen.

Waarom zo krom?

10 kg te dun of 10 kg te zwaar vind ik beide even 'erg'.

Je kunt ook anorexia hebben met overgewicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 4:53

June schreef:
Punk'd schreef:Wat ik apart vind om te lezen is dat vrouwen die erg slank zijn anorexia kunnen hebben. En vrouwen met overgewicht pas een 'eetprobleem' hebben als ze meer dan 200 kg wegen.

Waarom zo krom?

10 kg te dun of 10 kg te zwaar vind ik beide even 'erg'.

Je kunt ook anorexia hebben met overgewicht.
Ik wilde net zeggen. Bij mij op therapie zaten genoeg mensen met overgewicht die toch echt anorexia hadden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Toet zo 4 dec 2011 - 5:14

June schreef:
Punk'd schreef:Wat ik apart vind om te lezen is dat vrouwen die erg slank zijn anorexia kunnen hebben. En vrouwen met overgewicht pas een 'eetprobleem' hebben als ze meer dan 200 kg wegen.

Waarom zo krom?

10 kg te dun of 10 kg te zwaar vind ik beide even 'erg'.

Je kunt ook anorexia hebben met overgewicht.

Het is meer dat het gelijk wordt gezegt en normaal lijkt te zijn, alsof je iemand daar niet mee kwetst. Ik kreeg ook zó vaak te horen dat ik te mager was, en ik zou vast niet goed eten etc. etc. Maar als iemand 20 kilo te zwaar is en daar wordt iets van gezegt is het hek van de dam. Het klopt beide niet maar op de een of andere manier is het heel geaccepteerd te zeggen dat je te slank niet mooi vind maar over overgewicht word gezwegen.

(Ja ik weet dat ik het een beetje krom aan het formuleren ben, don´t blame me ik ben moe en heb te veel port op.)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  SuperGrover zo 4 dec 2011 - 5:40

Nou ja, ondergewicht is wel sneller gevaarlijk dan overgewicht. Met 10 kilo ondergewicht houden belangrijke lichaamsfuncties ermee op, terwijl 10 kilo overgewicht niet direct schadelijk is. Evolutionair gezien heeft het lichaam gewoon liever reserves dan schaarste.

En ik vind het eigenlijk helemaal niet zo heel ernstig als bijvoorbeeld school contact opneemt met ouders over een vermoeden van een eetstoornis. Ik vind het eigenlijk juist heel netjes dat de school aandacht heeft voor meer dan alleen de cijfers van leerlingen, en dat als ze twijfelen of het goed gaat met iemand, dat ze dan niet wegkijken. Tuurlijk is het niet leuk als je geen eetstoornis hebt en je krijgt zoiets te horen, maar ik vind het goed dat er aandacht voor is.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  RYW zo 4 dec 2011 - 6:11

Mja, ik vind het niet mooi, de verhoudingen van die vrouw op de foto. Ik vind haar borsten nog niet eens zo enorm (ze heeft ook best heupen) maar in combinatie met haar taille vind ik het niet zo mooi, nee.

Over eng, eetstoornissen, dik/dun en jaloezie? Geen idee.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Muurvlindertje zo 4 dec 2011 - 6:33

Ik vind het erg lelijk. Ziet er allemaal nep uit. En ze lijkt op Riquelle van HNTM. De verhoudingen kloppen niet, sowieso is hier niets echt aan.

Edit: mijn vriend zei, hihi: WHAT THE FUCK IS DAT!!!!! :shock:
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 6:38

Toet schreef:
June schreef:
Punk'd schreef:Wat ik apart vind om te lezen is dat vrouwen die erg slank zijn anorexia kunnen hebben. En vrouwen met overgewicht pas een 'eetprobleem' hebben als ze meer dan 200 kg wegen.
Waarom zo krom?
10 kg te dun of 10 kg te zwaar vind ik beide even 'erg'.
Je kunt ook anorexia hebben met overgewicht.
Het is meer dat het gelijk wordt gezegt en normaal lijkt te zijn, alsof je iemand daar niet mee kwetst. Ik kreeg ook zó vaak te horen dat ik te mager was, en ik zou vast niet goed eten etc. etc. Maar als iemand 20 kilo te zwaar is en daar wordt iets van gezegt is het hek van de dam. Het klopt beide niet maar op de een of andere manier is het heel geaccepteerd te zeggen dat je te slank niet mooi vind maar over overgewicht word gezwegen. (Ja ik weet dat ik het een beetje krom aan het formuleren ben, don´t blame me ik ben moe en heb te veel port op.)
Hele dikke +1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gizmo zo 4 dec 2011 - 7:06

Toet schreef:
June schreef:
Punk'd schreef:Wat ik apart vind om te lezen is dat vrouwen die erg slank zijn anorexia kunnen hebben. En vrouwen met overgewicht pas een 'eetprobleem' hebben als ze meer dan 200 kg wegen.

Waarom zo krom?

10 kg te dun of 10 kg te zwaar vind ik beide even 'erg'.

Je kunt ook anorexia hebben met overgewicht.

Het is meer dat het gelijk wordt gezegt en normaal lijkt te zijn, alsof je iemand daar niet mee kwetst. Ik kreeg ook zó vaak te horen dat ik te mager was, en ik zou vast niet goed eten etc. etc. Maar als iemand 20 kilo te zwaar is en daar wordt iets van gezegt is het hek van de dam. Het klopt beide niet maar op de een of andere manier is het heel geaccepteerd te zeggen dat je te slank niet mooi vind maar over overgewicht word gezwegen.

(Ja ik weet dat ik het een beetje krom aan het formuleren ben, don´t blame me ik ben moe en heb te veel port op.)

Deze discussie komt echt elke keer terug. It is all in the eyes of the beholder...
Slanke mensen die opmerkingen krijgen over te dun zijn, vinden dat er over overgewicht wordt gedaan alsof je daar niks over mag zeggen, maar over te dun zijn wel.
Maar dat komt gewoon omdat je het vanuit je eigen perspectief bekijkt. Er wordt over beide zaken snoeihard gereageerd en mensen gekwetst (niet zozeer op het forum, maar wat mensen op straat aan opmerkingen naar hun hoofd krijgen). Het ene is echt niet minder dan het ander hoor.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 7:26

Ik zou best zo'n taille willen hebben maar ik hou dan ook van dun.
De borsten hoef ik niet, die heb ik al weggedaan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Susan zo 4 dec 2011 - 7:42

Gizmo schreef:

Deze discussie komt echt elke keer terug. It is all in the eyes of the beholder...
Slanke mensen die opmerkingen krijgen over te dun zijn, vinden dat er over overgewicht wordt gedaan alsof je daar niks over mag zeggen, maar over te dun zijn wel.
Maar dat komt gewoon omdat je het vanuit je eigen perspectief bekijkt. Er wordt over beide zaken snoeihard gereageerd en mensen gekwetst (niet zozeer op het forum, maar wat mensen op straat aan opmerkingen naar hun hoofd krijgen). Het ene is echt niet minder dan het ander hoor.

Helemaal mee eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 7:44

Susan schreef:
Gizmo schreef:

Deze discussie komt echt elke keer terug. It is all in the eyes of the beholder...
Slanke mensen die opmerkingen krijgen over te dun zijn, vinden dat er over overgewicht wordt gedaan alsof je daar niks over mag zeggen, maar over te dun zijn wel.
Maar dat komt gewoon omdat je het vanuit je eigen perspectief bekijkt. Er wordt over beide zaken snoeihard gereageerd en mensen gekwetst (niet zozeer op het forum, maar wat mensen op straat aan opmerkingen naar hun hoofd krijgen). Het ene is echt niet minder dan het ander hoor.

Helemaal mee eens.
Inderdaad. Zoals ik al zei: slanke mensen zijn niet superieur hier in, dikke mensen krijgen ook een hoop te verduren wat dat betreft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Toet zo 4 dec 2011 - 7:51

SuperGrover schreef:
En ik vind het eigenlijk helemaal niet zo heel ernstig als bijvoorbeeld school contact opneemt met ouders over een vermoeden van een eetstoornis. Ik vind het eigenlijk juist heel netjes dat de school aandacht heeft voor meer dan alleen de cijfers van leerlingen, en dat als ze twijfelen of het goed gaat met iemand, dat ze dan niet wegkijken. Tuurlijk is het niet leuk als je geen eetstoornis hebt en je krijgt zoiets te horen, maar ik vind het goed dat er aandacht voor is.

Helemaal mee eens, goed dat er aandacht voor is maar het is wel heel erg kwetsend. Vooral als ze blijven pushen nadat je al zo vaak hebt aangegeven dat het niet het geval is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 8:44

Muurvlindertje schreef:Ik vind het erg lelijk. Ziet er allemaal nep uit. En ze lijkt op Riquelle van HNTM. De verhoudingen kloppen niet vind ik niet kloppen, sowieso is vind ik hier niets echt aan.

Edit: mijn vriend zei, hihi: WHAT THE FUCK IS DAT!!!!! :shock:

Wat zijn dan wel de perfecte verhoudingen?
Hoe zie jij dat er niets echt aan is?

Ik ken genoeg mensen met grote, zware borsten die verder heel slank zijn. Die zijn in jouw ogen dan allemaal afgekeurd?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw) - Pagina 3 Empty Re: Als Barbie/Lara Croft echt zouden bestaan (nsfw)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum