artikel in yes - mijn relatie duurde *** dagen
+2
Toet
Niekske
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: artikel in yes - mijn relatie duurde *** dagen
@ Isa, dat is wel lullig zeg! Ze hadden het op z'n minst even kunnen laten weten.. Maar dan rest natuurlijk nog wel de vraag: Hoe lang duurde jouw relatie?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Janelie schreef:@ Isa, dat is wel lullig zeg! Ze hadden het op z'n minst even kunnen laten weten.. Maar dan rest natuurlijk nog wel de vraag: Hoe lang duurde jouw relatie?
24u
Gast- Gast
Aaaaaaaah, Isa, nu weet ik wie jij voorheen was
Gast- Gast
Isa schreef:Janelie schreef:@ Isa, dat is wel lullig zeg! Ze hadden het op z'n minst even kunnen laten weten.. Maar dan rest natuurlijk nog wel de vraag: Hoe lang duurde jouw relatie?
24u
Dat dacht ik al .. Jij was op het oude forum wel een fanatieke poster he? Ik heb mijn hoofd namelijk lopen breken over wie jij bent (geen idee of het algemeen bekend is hoor, heb dat topic toen vluchtig doorgelezen) maar ik denk dat ik het weet
Janelie- Ratel
Janelie schreef:Isa schreef:Janelie schreef:@ Isa, dat is wel lullig zeg! Ze hadden het op z'n minst even kunnen laten weten.. Maar dan rest natuurlijk nog wel de vraag: Hoe lang duurde jouw relatie?
24u
Dat dacht ik al .. Jij was op het oude forum wel een fanatieke poster he? Ik heb mijn hoofd namelijk lopen breken over wie jij bent (geen idee of het algemeen bekend is hoor, heb dat topic toen vluchtig doorgelezen) maar ik denk dat ik het weet
Voor de Yes heb ik mijn forumnaam gebruikt.
Smikkell: Je wist het niet? Ik dacht dat je het allang wist?
Gast- Gast
Nou, dat was wel duidelijk toch. Maar zo had ik er weer een post bij! Kon die grap gewoon niet laten liggen..
Gast- Gast
Haha ok. Ik kom hier duidelijk niet vaak genoeg maar *pakt schrift en streept weer een forumraadsel door *
Janelie- Ratel
Smikkell schreef:Aaaaaaaah, Isa, nu weet ik wie jij voorheen was
:-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ach, de Yesredactie is sowieso goed in niks meer van zich laten horen dus dat verbaast me niks
Gast- Gast
Auxo schreef:Carola589 schreef:toetje_ schreef:Carola589 schreef:Ik heb dit artikel ook gelezen, maar de Yes heb ik helaas niet meer.
Volgens mij was dit al wel weer even geleden dat dit artikel erin heeft gestaan..volgens mij een maand of 6 geleden alweer.
Dat klopt trouwens ja. Was het niet 10 dagen, 10 weken, 10 maanden, 10 jaar?!
Of ik heb weer een andere artikel in gedachte.
Volgens mij heet dat artikel idd zo!
Wat jullie bedoelen is echt al een hele tijd geleden. Ik weet wel wat ze bedoeld, maar heb die Yes niet meer helaas.
Dat is al 4 jaar geleden haha. Ik stond er toen in met mijn vriend bij 10 weken.
Gast- Gast
wow wat een reacties! Zusje van bert, heel erg bedankt voor de ingescande stukken, ik zie dat mijn stukje er inderdaad wel bij staat (dat van 352 dagen) beetje raar dat de redactie daar nooit meer op gereageerd heeft... ze hebben het wel flink aangepast zie ik, er klopt niet meer heel veel van haha!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Graag gedaan . Ik heb dat probleem wel vaker gelezen op het forum trouwens, dat van het aanpassen. Heb je wellicht aangegeven dat je anoniem wilde blijven? Ik heb meerdere malen (ook anoniem) in de Yes gestaan en bij mij klopte de grote lijnen eigenlijk altijd. Ik mocht het ook altijd zelf nakijken of ik ermee akkoord was. Wat ik dan nog anders wilde, werd veranderd.
Gast- Gast
Niekske schreef:wow wat een reacties! Zusje van bert, heel erg bedankt voor de ingescande stukken, ik zie dat mijn stukje er inderdaad wel bij staat (dat van 352 dagen) beetje raar dat de redactie daar nooit meer op gereageerd heeft... ze hebben het wel flink aangepast zie ik, er klopt niet meer heel veel van haha!
Dat heb ik echt zoveel vaker gehoord, dat er niet veel van klopte. Is ook de reden dat ik nooit mee heb gedaan aan artikelen.
Gast- Gast
Ohhhh, net als mijn reactie toen, die ze van het forum plukten..Auxo schreef:Niekske schreef:wow wat een reacties! Zusje van bert, heel erg bedankt voor de ingescande stukken, ik zie dat mijn stukje er inderdaad wel bij staat (dat van 352 dagen) beetje raar dat de redactie daar nooit meer op gereageerd heeft... ze hebben het wel flink aangepast zie ik, er klopt niet meer heel veel van haha!
Dat heb ik echt zoveel vaker gehoord, dat er niet veel van klopte. Is ook de reden dat ik nooit mee heb gedaan aan artikelen.
Ik heb geen idee meer waar het over ging, maar volgens mij werd ik neer gezet als racist ofzo.. Ik kan het me niet meer herinneren, maar was behoorlijk pissig toen..
Gast- Gast
Slaat nergens op, zelfs die kleine reacties op die stellingen worden verdraaid.
Gast- Gast
Weet je toen ik dat stuk las dat ik serieus aan jou moest denken? En waarom weet ik eigenlijk niet... :SIsa schreef:Ik sta er verdorie in en ik heb zelf de Yes niet eens ontvangen!
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Weet je toen ik dat stuk las dat ik serieus aan jou moest denken? En waarom weet ik eigenlijk niet... :SIsa schreef:Ik sta er verdorie in en ik heb zelf de Yes niet eens ontvangen!
Omdat ik erin sta met mijn oude forumnaam?
Het kan niet zijn omdat ik er ooit over heb gepost, want het is ver voor de tijd dat ik continu beschikking had over internet of uberhaupt op het forum kwam.
Gast- Gast
Meer door de manier van schrijven denk ik. Niet eens over de naam nagedacht eerlijk gezegd.Isa schreef:ZachtCookie schreef:Weet je toen ik dat stuk las dat ik serieus aan jou moest denken? En waarom weet ik eigenlijk niet... :SIsa schreef:Ik sta er verdorie in en ik heb zelf de Yes niet eens ontvangen!
Het kan niet zijn omdat ik er ooit over heb gepost, want het is ver voor de tijd dat ik continu beschikking had over internet of uberhaupt op het forum kwam.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Meer door de manier van schrijven denk ik. Niet eens over de naam nagedacht eerlijk gezegd.Isa schreef:ZachtCookie schreef:Weet je toen ik dat stuk las dat ik serieus aan jou moest denken? En waarom weet ik eigenlijk niet... :SIsa schreef:Ik sta er verdorie in en ik heb zelf de Yes niet eens ontvangen!
En ik heb het niet eens zelf geschreven.
Maar wel leuk dat je aan me dacht toen je het las.
Gast- Gast
Isa schreef:ZachtCookie schreef:Meer door de manier van schrijven denk ik. Niet eens over de naam nagedacht eerlijk gezegd.Isa schreef:ZachtCookie schreef:Weet je toen ik dat stuk las dat ik serieus aan jou moest denken? En waarom weet ik eigenlijk niet... :SIsa schreef:Ik sta er verdorie in en ik heb zelf de Yes niet eens ontvangen!
Ik moest ook meteen aan jou denken, wel nadat je had gezegt dat je er in stond. Maar ik vond het ook egt een isa actie
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Isa schreef:ZachtCookie schreef:Meer door de manier van schrijven denk ik. Niet eens over de naam nagedacht eerlijk gezegd.Isa schreef:ZachtCookie schreef:Weet je toen ik dat stuk las dat ik serieus aan jou moest denken? En waarom weet ik eigenlijk niet... :SIsa schreef:Ik sta er verdorie in en ik heb zelf de Yes niet eens ontvangen!
Ik moest ook meteen aan jou denken, wel nadat je had gezegt dat je er in stond. Maar ik vond het ook egt een isa actie
Explain yourself!?
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
» Mijn onzekerheid in mijn relatie
» Stelling: In mijn relatie..
» De relatie van mijn vriendin en haar verdriet.
» Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
» Mijn onzekerheid in mijn relatie
» Stelling: In mijn relatie..
» De relatie van mijn vriendin en haar verdriet.
» Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: