DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Sunprincess schreef:Alfred j. Kwak zwartgallig? Ik heb er hele andere herinneringen aan. Maar ik ook wel erg positief ingesteld.
AJ Kwak gaat over de 2e wereldoorlog
Gast- Gast
Nou, die vader, die mol, die was wel depresief hoor. Meneer A. kwak zelf liet zijn koppie ook wel erg vaak hangen! Mevrouw de Pelikaan van jeugdzorg, die had daar wel even langs mogen gaan.Sunprincess schreef:Alfred j. Kwak zwartgallig? Ik heb er hele andere herinneringen aan. Maar ik ook wel erg positief ingesteld.
Gast- Gast
Oh dat nummer is idd zo leuk Doedel!
SP; Helemaal in het begin was het nog wel echt voor kinderen maar toen ze de tweede wereldoorlog en de rassenhaat gingen nabootsen met eenden vond mijn moeder het wel mooi geweest .
SP; Helemaal in het begin was het nog wel echt voor kinderen maar toen ze de tweede wereldoorlog en de rassenhaat gingen nabootsen met eenden vond mijn moeder het wel mooi geweest .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag ik een ban voor Zusje? En twee witte wijn voor mij graag! ow, en die maar een dubbele SoCo!
Sukkeltje, wat wou je doen dan .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, die vader, die mol, die was wel depresief hoor. Meneer A. kwam zelf liet zijn koppie ook wel erg vaak hangen! Mevrouw de Pelikaan van jeugdzorg, die had daar wel even langs mogen gaan.Sunprincess schreef:Alfred j. Kwak zwartgallig? Ik heb er hele andere herinneringen aan. Maar ik ook wel erg positief ingesteld.
Nee Dolf was Adolf Hitler, dat was ook geen Ariër, en Dolf had zijn snavel zwart gemaakt met schoenpoets, om zijn ware ik te verhullen.
Gast- Gast
Doedel schreef:Sunprincess schreef:Alfred j. Kwak zwartgallig? Ik heb er hele andere herinneringen aan. Maar ik ook wel erg positief ingesteld.
AJ Kwak gaat over de 2e wereldoorlog
Ook dat hoeft niet per definitie negatief te zijn
Maar goed, ik was positief ingesteld en niet zo vlot van begrip.
Gast- Gast
Ik ga naar bed, tis wel weer genoeg teleurstelling voor vandaag geweest...
Night night allemaal!
Night night allemaal!
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik ga naar bed, tis wel weer genoeg teleurstelling voor vandaag geweest...
Night night allemaal!
Niks meer gehoord?
Ik ga er ook zo in.
Gast- Gast
I don't eeeeeeeeeeeever wanna driiiiink agaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.. (Ja, ik luister Amy)
Gast- Gast
Gast- Gast
Waarom zou je je kind zo noemen, dat is gewoon gemeen! Die 2de is toch niet ook een naam of wel?
nien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10
Die namen van de andere drie kinderen zijn ook wel apart.Reva schreef:Aah, ik heb kramp in mn kuit.
Dan haat je je kind toch gewoon..
Volg een blog en die kinderen heten **, **, **, **
Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 14:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
OMG! Je moet je kind dan wel echt intens haten, wil je het zo noemen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ow, dat was welterusten voor de dames die gingen slapennien schreef:Waarom zou je je kind zo noemen, dat is gewoon gemeen! Die 2de is toch niet ook een naam of wel?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, dat was welterusten voor de dames die gingen slapennien schreef:Waarom zou je je kind zo noemen, dat is gewoon gemeen! Die 2de is toch niet ook een naam of wel?
haha, makes all sense now. Ik heb een zware dag gehad, dat vind ik wel een mooi excuus
nien- Fluisteraar
Of die naam erg mooi vinden..oOErinOo. schreef:OMG! Je moet je kind dan wel echt intens haten, wil je het zo noemen!
Gast- Gast
Hallo allemaal, nog leven hier!
Nachtdienst nrrrr1
Nachtdienst nrrrr1
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Iedereen die nog wakker is, nog iets te wat je kwijt wilt? Ik ben in de 'luister' mode!
nien- Fluisteraar
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: