DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Waar is dat nou weer goed voor?Zusje schreef:Ik heb net een fles vodka gekocht...
Wanneer ging je Pietje nou ophalen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waar is dat nou weer goed voor?Zusje schreef:Ik heb net een fles vodka gekocht...
Wanneer ging je Pietje nou ophalen?
Niet... Als het goed is zou hij vanmiddag aankomen nl en toen was ik met een klus bezig waar ik echt heen moest om dat ook te leren dus ik kon ook niet schuiven ofzo om hem op te halen. Helaas... Ik hoop hem vanavond nog te zien maar hoor niets van hem...
En waar vodka goed voor is? Tja... Jij hebt vorige week vrijdag gemist natuurlijk, dus ik begrijp je vraag .
Gast- Gast
Vorige week vrijdag?
Balen van Pietje. En je wilt zeker niet zelf contact met hem zoeken?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vorige week vrijdag?
Oh jawel hoor, maar ik heb hem al een wa berichtje gestuurd met de vraag of hij nu in NL is maar hij heeft zijn wa sinds vanmiddag niet meer geopend (toen hebben we voor het laatst gewapped). En op dat moment had hij dus al in het vliegtuig moeten zitten dus ik begrijp het niet meer... Zijn vlucht is nu 3 keer gewijzigd dus ik hoor het wel, denk ik dan maar .
Ga zo de afwas maar eens afmaken en een recept uitproberen dat ik nog op mijn lijstje heb staan...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat heb je allemaal???Reva schreef:Nou ik zit klaar hoor
Ik heb een bak met stokbrood, moet het nog even in plakjes snijden. En zo'n mega grote platte bagel met sesam. Dan heb ik straks op rechts een bord met daarop 3 bakjes: aioli, pesto en pindasaus. En op links heb ik straks twee bakjes olijven. Eentje met knoflookolijven gevuld met paprika en de ander groene gekruide olijven (pesto, kaas etc). Bagel afscheuren en in de aioli dopen
En stiekem ook nog tortillachips met guacamole Maar die heb ik voorlopig maar even in de keuken gelegd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat zijn echt precies mijn lievelingsdingen
Op naar Reva dan maar?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Supermarkt is dichter bij en ik heb wijnIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Dat zijn echt precies mijn lievelingsdingen
Op naar Reva dan maar?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Supermarkt is dichter bij en ik heb wijnIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Dat zijn echt precies mijn lievelingsdingen
Op naar Reva dan maar?
Ook lekkerrrrr . Ik ga een SoCo maken, die vodka moet toch eerst koud worden. Kreeg net een sms van A., hij is aan het eten met vrienden (wist ik al van) en gaat daarna de tram pakken... Maar kan denk ik nog wel even duren... Toch -->
Gast- Gast
Smikkell schreef:Supermarkt is dichter bij en ik heb wijnIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Dat zijn echt precies mijn lievelingsdingen
Op naar Reva dan maar?
haha ja oke daar kom je ook een avond mee door
Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Supermarkt is dichter bij en ik heb wijnIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Dat zijn echt precies mijn lievelingsdingen
Op naar Reva dan maar?
haha ja oke daar kom je ook een avond mee door
We drinken dezelfde wijn hoor, Smikk
Gast- Gast
Hahahas, cool Zusje! Hij komt, hij komt, die goede oude vrind!
Ik stond in de winkel en vroeg Weetjewel om wijnadvies, maar uiteindelijk heel iets anders meegenomen.
Ik stond in de winkel en vroeg Weetjewel om wijnadvies, maar uiteindelijk heel iets anders meegenomen.
Gast- Gast
Dinsdag komt mijn zusje eten met haar vriendje. Ga ik hem voor het eerst zien.....
Gast- Gast
Leuk Smikk of niet?
Ik durf nietIbbeltje schreef:Leuk Smikk of niet?
Ik ben gewoon nog steeds aan het ontkennen dat mijn zusje een vriendje heeft! Ook nog geen idee wat ik ga maken. Misschien iets van meloen met vodka. Gewoon veel drank, dan krijg ik er zo min mogelijk van mee!
Gast- Gast
Maar hoezo durf je niet??
Ja, maar ik noem hem altijd dinges (deel van de ontkenning)Reva schreef:Die met dezelfde naam?
Gast- Gast
Jeumig wat is the Voice toch eigenlijk boooooring! Of ben ik de enige die dat vind?
@Smikk houd jij soms ook niet van veranderingen?
@Smikk houd jij soms ook niet van veranderingen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: