Dit is mijn lijf
+9
Krullebol
Zwerver
patjuhhh
Jeanette
SnowWhite
mickey
pinkflower
Lady Starstruck
nina
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dit is mijn lijf
Ik zapte toevallig voorbij maar vond t wel super knap dat dat meisje open en bloot met haar vagina op tv kwam.
Ik ben heel open en ruimdenkend maar dit zou ik echt niet willen.
(maar ik ben ook lerares dus zou daarna geen leven meer hebben op school)
Ik ben heel open en ruimdenkend maar dit zou ik echt niet willen.
(maar ik ben ook lerares dus zou daarna geen leven meer hebben op school)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dit is mijn lijf
Ik kan dat ook echt niet begrijpen. Ik vind het al genant om te laten zien bij mijn huisarts, dus zou er al helemaal niet mee op tv gaan. Ik kan echt geen reden verzinnen waarom mensen dit doen. Zouden ze misschien de behandeling dan vergoed krijgen ofzo?
Gast- Gast
Bobbie schreef:Ik kan dat ook echt niet begrijpen. Ik vind het al genant om te laten zien bij mijn huisarts, dus zou er al helemaal niet mee op tv gaan. Ik kan echt geen reden verzinnen waarom mensen dit doen. Zouden ze misschien de behandeling dan vergoed krijgen ofzo?
Dat dacht ik ook! Ik zou dat echt nooit doen op tv.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Snap het niet zo goed niet naar de huisarts ofzo willen maar wel open en bloot op de tv.
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
Heel erg +1! Ik kijk het best regelmatig eigenlijk, maar ik vraag me iedere keer weer af, waarom die mensen niet gewoon naar hun eigen huisarts gaan.pinkflower schreef:Snap het niet zo goed niet naar de huisarts ofzo willen maar wel open en bloot op de tv.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10