Dit is mijn lijf
+9
Krullebol
Zwerver
patjuhhh
Jeanette
SnowWhite
mickey
pinkflower
Lady Starstruck
nina
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dit is mijn lijf
Ik zapte toevallig voorbij maar vond t wel super knap dat dat meisje open en bloot met haar vagina op tv kwam.
Ik ben heel open en ruimdenkend maar dit zou ik echt niet willen.
(maar ik ben ook lerares dus zou daarna geen leven meer hebben op school)
Ik ben heel open en ruimdenkend maar dit zou ik echt niet willen.
(maar ik ben ook lerares dus zou daarna geen leven meer hebben op school)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dit is mijn lijf
Ik kan dat ook echt niet begrijpen. Ik vind het al genant om te laten zien bij mijn huisarts, dus zou er al helemaal niet mee op tv gaan. Ik kan echt geen reden verzinnen waarom mensen dit doen. Zouden ze misschien de behandeling dan vergoed krijgen ofzo?
Gast- Gast
Bobbie schreef:Ik kan dat ook echt niet begrijpen. Ik vind het al genant om te laten zien bij mijn huisarts, dus zou er al helemaal niet mee op tv gaan. Ik kan echt geen reden verzinnen waarom mensen dit doen. Zouden ze misschien de behandeling dan vergoed krijgen ofzo?
Dat dacht ik ook! Ik zou dat echt nooit doen op tv.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Snap het niet zo goed niet naar de huisarts ofzo willen maar wel open en bloot op de tv.
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
Heel erg +1! Ik kijk het best regelmatig eigenlijk, maar ik vraag me iedere keer weer af, waarom die mensen niet gewoon naar hun eigen huisarts gaan.pinkflower schreef:Snap het niet zo goed niet naar de huisarts ofzo willen maar wel open en bloot op de tv.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Vooral omdat mensen vaak zeggen dat ze zich voor iets schamen en er daardoor zo lang mee door lopen, maar vervolgens wel bloot geven op televisie.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Bij een medische indicatie worden alle behandelingen vergoed toch?Bobbie schreef: Zouden ze misschien de behandeling dan vergoed krijgen ofzo?
Je zou zeggen dat ze er een vergoeding voor krijgen, waarom
zou je t anders willen idd? Helemaal bij zo'n intiem
Probleem als pijn bij het vrijen. (niet dat ik het raar vond dat ze haar verhaal deed, wel dat ze zo wijdbeens op tv kwam)
nina- Kletskop
@Snowwhite: dat vind ik er ook zo vreemd aan ja... Ze schamen zich zo erg dat ze niet naar hun huisarts durven, maar gaan vervolgens wel op tv!
@Nina: ik vind het inderdaad erg knap dat zij dat durfde. Is inderdaad een erg intiem onderwerp.
@Nina: ik vind het inderdaad erg knap dat zij dat durfde. Is inderdaad een erg intiem onderwerp.
mickey- Kletskop
Ik zou dat dus ook echt niet doen. Als ouders zijnde wil je je dochter toch ook niet zo wijdbeens zien liggen op tv
Gast- Gast
pinkflower schreef:Snap het niet zo goed niet naar de huisarts ofzo willen maar wel open en bloot op de tv.
+1!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
SnowWhite schreef:Vooral omdat mensen vaak zeggen dat ze zich voor iets schamen en er daardoor zo lang mee door lopen, maar vervolgens wel bloot geven op televisie.
Jaa dat vind ik ook zo raar..
Ik snap dat echt niet, zichzelf er zo voor schamen dat je niet naar je eigen huisarts durft, maar wel voor heel Nederland met je benen wijd op de tv
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ja daar had ik het dus gisteren ook al over, er moet wat achter zitten en ik ben wel heel nieuwsgierig wat!patjuhhh schreef:SnowWhite schreef:Vooral omdat mensen vaak zeggen dat ze zich voor iets schamen en er daardoor zo lang mee door lopen, maar vervolgens wel bloot geven op televisie.
Jaa dat vind ik ook zo raar..
Ik snap dat echt niet, zichzelf er zo voor schamen dat je niet naar je eigen huisarts durft, maar wel voor heel Nederland met je benen wijd op de tv
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Maar ook dat ze zei 'Mijn ouders hebben meer sex dan dat ik heb'. Sorry, maar ik vraag echt niet aan mijn ouders hoe vaak zij sex hebben.
En dat ze zich zo erg voor iets schamen maar niet naar de huisarts durven, moeten ze dan niet gaan nadenken dat ze misschien een andere huisarts moeten zoeken die ze wel vertrouwen? En als je zegt zoveel schaamte te hebben geloof ik er eigenlijk niets van, want je gaat wel zonder schaamte wijdbeens (in dit geval) voor de camera liggen.
Of doet het programma een oproep voor bepaalde klachten zodat het wat bekender wordt bij de rest van Nederland?
En dat ze zich zo erg voor iets schamen maar niet naar de huisarts durven, moeten ze dan niet gaan nadenken dat ze misschien een andere huisarts moeten zoeken die ze wel vertrouwen? En als je zegt zoveel schaamte te hebben geloof ik er eigenlijk niets van, want je gaat wel zonder schaamte wijdbeens (in dit geval) voor de camera liggen.
Of doet het programma een oproep voor bepaalde klachten zodat het wat bekender wordt bij de rest van Nederland?
SnowWhite- Kletskop
Ik weet niet eens óf mijn ouders nog seks hebben Natuurlijk heb ik wel een vermoeden, maar daar hebben wij het echt nooit over.
Gast- Gast
Haha, ik heb het er ook nooit over met mijn ouders. Niet omdat het een taboe is, maar dat onderwerp komt gewoon nooit ter sprake.
SnowWhite- Kletskop
Ik vind het wel knap dat ze zo op tv durft.
We hebben al weet ik veel hoe vaak piemels gezien in dat programma en daar hoor je niemand over, en nu gaat er een vrouw met haar benen wijd en half Nederland is meteen van slag
We hebben al weet ik veel hoe vaak piemels gezien in dat programma en daar hoor je niemand over, en nu gaat er een vrouw met haar benen wijd en half Nederland is meteen van slag
Gast- Gast
Ik heb het gewoon over heel het programma. Het blijft mij verbazen met wat voor klachten ze komen waar ze zich voor schamen. En gisteravond was weer een mooi voorbeeld om op te reageren.
SnowWhite- Kletskop
Weetjewel schreef:Ik vind het wel knap dat ze zo op tv durft.
Nou ik ben niet van slag hoor, omdat die vrouw met de benen wijd ging, maar omdat ze zich ervoor schamen om naar hun eigen huisarts te gaan, maar dus wel voor half Nederland op tv durven komen, hahaha
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Heel stom maar dan krijg ik echt van die plaats vervangende schaamte... Als ik de engelse versie kijk kan ik het soms nog interessant vinden, maar de nederlandse ... brr..
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Oh ik kijk het eigenlijk nooit. Dus ik wist ook niet dat er al heel wat piemels voorbij waren gekomen.Weetjewel schreef:Ik vind het wel knap dat ze zo op tv durft.
nina- Kletskop
Het ging mij ook niet om haar in het bijzonder, maar om het programma in het algemeen. Vind het van haar ook heel knap dat ze dat durft!Weetjewel schreef:Ik vind het wel knap dat ze zo op tv durft.
Ik vind het raar dat er inderdaad mensen zijn die zich heel erg schamen en niet naar de huisarts of tandarts durven, maar wel in een tv-programma hun klachten gaan bespreken.
mickey- Kletskop
mickey schreef:Het ging mij ook niet om haar in het bijzonder, maar om het programma in het algemeen. Vind het van haar ook heel knap dat ze dat durft!Weetjewel schreef:Ik vind het wel knap dat ze zo op tv durft.
Ik vind het raar dat er inderdaad mensen zijn die zich heel erg schamen en niet naar de huisarts of tandarts durven, maar wel in een tv-programma hun klachten gaan bespreken.
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ik vind het gewoon héél erg dom als je dat doet, iedereen kan het zien, ook eventuele toekomstige werkgevers bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Maar wat als het een of andere aandoening waar de medische kosten ontzettend duur voor zijn maar zo een programme het vergoed of deeltelijk vergoed?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» dit is mijn lijf
» Geconfronteerd met mijn lijf: Update pagina 3
» O help... dat lijf...
» Raar lijf van mij.
» Lief voor je lijf
» Geconfronteerd met mijn lijf: Update pagina 3