Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

O help... dat lijf...

+19
Koetjeboe
snoezel
xxjojootjexx
Roos
Flip Fluitketel
LMCurious
kwak
Annie24
Ezzer
Sjonno
Annemie
Océane
Famke
Susan
Limburg85
Bruintje Beer
SoGood
Liadan
Happydobby
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty O help... dat lijf...

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 23:33

Ja, ik weet het, ben 'net' bevallen, maar heb nu al dat 'o help' gevoel.

Wilde me vanmorgen weer eens aankleden, maar niks past. Gewone kleding te klein, positiekleding te groot.
Ik zit nog maar een paar ons boven mijn normale gewicht, daar ligt het niet aan.

Maar die flubberbuik krijg ik nergens in verstopt. Om nog maar niet te spreken over die voorgevel die prima zou passen in een advertentie van een plastisch chirurg.

Hoe lang duurde het bij jou voor je weer een beetje 'in model' was?
Tips zijn altijd welkom Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Happydobby vr 29 jul 2011 - 23:37

Hier hetzelfde probleem PM, alleen heb ik nog 8 kilo te gaan. Maar aangezien de wondpleister 2 wonden heeft veroorzaakt naast het litteken aan beide kanten draag ik nu leggings en tuniekjes.
Ik heb zelfs 2 dagen thuis in badjas gelopen om die wonden te laten drogen.
Als de wonden heel zijn dan ga ik weer eens mijn eigen kleding proberen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Liadan vr 29 jul 2011 - 23:39

Ik zit nu 4 kilo onder mijn gewicht van voor mijn zwangerschap maar ik heb ook nog een flinke flubberbuik. Veert dit keer een stuk minder snel terug dan de vorige keer.
En tips: sporten en buikspieroefeningen Wink .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  SoGood vr 29 jul 2011 - 23:40

Wauw, ik zag net jouw buik in het andere topic, wat mooi! Het lijkt me logisch dat je lichaam tijd nodig heeft om te herstellen..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Bruintje Beer vr 29 jul 2011 - 23:46

Ik kon 7 weken niet in mijn normale spijkerbroeken/normale broeken. Nu pas ik ze redelijk weer. Dat kom omdat je bekken/heupen nog niet hersteld zijn ofzo. Heb ik me laten vertellen.
Ik zit nu nog 5 kilo boven me gewicht en heb ook nog een flubberbuik.

Ik droog veel jurkjes/rokjes en tuniekjes en 1 positiebroek toen ik het nog niet mijn broeken paste.

Dus je moet nog even geduld hebben. Komt wel weer in orde.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Limburg85 vr 29 jul 2011 - 23:52

Sorry heb geen tips omdat ik gelijk alles weer paste (maar dat was ook zo tijdens mijn zwangerschap) en mijn lichaam is niks veranderd. Maar je lichaam heeft wel tijd nodig om weer bij te trekken, dat heb ik bij mijn borsten wel gemerkt.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 23:56

Ik viel door de borstvoeding beide keren razend snel af en was dus echt ontzettend dun, had een heel ingevallen gezicht en dus ook een redelijk platte buik, maar ik ben ook beide keren wel weer aangekomen toen ze bijvoeding kregen en dus minder gingen drinken. Nu wil ik er wel weer een paar kilo's vanaf, maar omdat ik nog steeds borstvoeding geef wil ik niet heel streng gaan lijnen, dat komt daarna wel. Ik zou wel meer moeten sporten, ik probeer nu dagelijks een serie sit-ups te doen en na de vakantie wil ik Ezra zoveel mogelijk met de fiets brengen en halen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Famke vr 29 jul 2011 - 23:56

Bij de eerste duurde dat 9 maanden. Nu gaat het veel beter, ik ben nog niet weer helemaal in model maar pas weer de kleding van voor de zwangerschap. Moet wel zeggen dat ik nu 3 keer in de week probeer te sporten, bij de eerste heb ik niets gedaan om weer in model te komen en de kilo's kwijt te raken.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Océane vr 29 jul 2011 - 23:57

Nou ik heb zeker een half jaar nodig gehad voor dat de echte flubber er vanaf was... Dus het is niet te zeggen. Toen ik net een weeke bevallen was had ik echt super veel vel over zeg maar, dat vond ik echt vreselijk. Het verschilt echt per persoon, de ene is het na 2 weken al kwijt de ander doet er een half jaar over...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 0:02

Ik ben nog niet de oude.
Na de bevalling van Ciske was ik na 10 maanden weer helemaal strak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 0:26

Hier duurde het tien maanden na de jongste, na de oudste ging het wat sneller. Ik zat bij de oudste wel snel weer op mn eigen gewicht maar mn heupen waren wel breder, bij de jongste waren ze ook weer breder en bleef ik lang nog op een paar kilo extra hangen (2-3). Dat ging er na 10 maanden allemaal af en nog extra, en sindsdien zijn mijn broeken van voor de zwangerschap te groot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 0:27

Bruintje Beer schreef:Ik kon 7 weken niet in mijn normale spijkerbroeken/normale broeken. Nu pas ik ze redelijk weer. Dat kom omdat je bekken/heupen nog niet hersteld zijn ofzo. Heb ik me laten vertellen.
Ik zit nu nog 5 kilo boven me gewicht en heb ook nog een flubberbuik.

Ik droog veel jurkjes/rokjes en tuniekjes en 1 positiebroek toen ik het nog niet mijn broeken paste.

Dus je moet nog even geduld hebben. Komt wel weer in orde.

Jij hebt echt geen flubberbuik hoor :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Annemie za 30 jul 2011 - 5:37

Na 10 maanden kon ik mijn gewone kleding weer aan, maar heb nog wel wat kilo's te veel.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Sjonno za 30 jul 2011 - 5:38

Voor de zwangerschap van Rick was ik al niet strak laat staan nu na 2 zwangerschappen Very Happy . Na Rick kon ik wel na 3 weken in al mijn oude kleren en na Lisa zelfs al na 4 dagen.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Ezzer za 30 jul 2011 - 5:48

Ik was na 1 week m'n kilo's kwijt, alleen m'n eigen kleren paste ik pas na 3/ 4 weken.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Annie24 za 30 jul 2011 - 5:54

Ik was direct na de bevalling mijn buikje weer kwijt en helaas na 1 week nog wat extra kilo's Helaas omdat ik al geen 'voorraad' over had. Na mijn bevalling was mijn positiekleding te groot en zelfs mijn normale kleding was te groot Cry Inmiddels zit er wel weer iets aan, maar aankomen is helaas (voor mij dan) niet zo makkelijk als het klinkt.
Over mijn borsten nog maar niet te spreken...had een volle C cup voor mijn zwangerschap, tijdens de zwangerschap een volle E en inmiddels is er nog een slappe B over. Het zijn echt theezakjes geworden Cry

Ik ben nu bezig om weer wat kilo's aan te komen en hoop dat mijn borsten daardoor ook weer wat steviger worden. Mocht dit niet het geval zijn zit ik er ernstig over te denken een borstversteviging te laten doen. Een B cup vind ik niet erg, maar dan geen theezakjes. 'Vroeger' droeg ik regelmatig tops met een iets lagere hals, maar tegenwoordig moet de halslijn zo hoog mogelijk zitten. Ben er ook erg onzeker van geworden, want het valt echt supererg op. Zeker voor mensen die mij ook al kenden voor de zwangerschap.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  kwak za 30 jul 2011 - 6:02

na 1 week paste ik zo goed als alles weer, kon wel merken dat de broeken wat strakker zaten als daarvoor maar ik paste het!
maar ik ben in de winter bevallen en in de winter ben ik van de jurkjes en de rokjes, dus ik merkte daar niet aan dat ze wat strakker zaten.
na een maand was ik weer als voor de zwangerschap en zat het weer als "gegoten"
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  LMCurious za 30 jul 2011 - 6:07

ik heb nooit een strakke buik gehad. Maar qua kledingmaat kon ik na een week mijn oude kleding weer aan, maar toen was ik wel 6 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Nu was ik weer datzelfde gewicht, maar kon ik mijn oude kleding eigenlijk net niet aan. Zat allemaal net ff te strak. Maar inmiddels weer 4 kg kwijt en nu zit alles echt te los. Moet wel zeggen dat ik flink aan het sporten ben gegaan nu meteen toen Milou 5 wkn oud was. En dat scheet echt heel veel.

Overigens merk ik wel dat ik mijn oude figuur nooit meer terug heb gehad tussendoor of nu. Voorheen was alles mooier verdeeld vind ik zelf. Nu zijn mijn benen vooral slanker en m'n buik veel dikker en ook megaflubber. Ik heb al jaren overgewicht, maar pas sinds de 1e bevalling vind ik het niet meer mooi. Dus vandaar nu ook weer flink sporten. En als ik echt weer gezond gewicht heb en het nog steeds aan alle kanten hangt zullen we eens een plastisch chirurg raadplegen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Flip Fluitketel za 30 jul 2011 - 6:55

Lieveheersbeestje schreef:
Bruintje Beer schreef:Ik kon 7 weken niet in mijn normale spijkerbroeken/normale broeken. Nu pas ik ze redelijk weer. Dat kom omdat je bekken/heupen nog niet hersteld zijn ofzo. Heb ik me laten vertellen.
Ik zit nu nog 5 kilo boven me gewicht en heb ook nog een flubberbuik.

Ik droog veel jurkjes/rokjes en tuniekjes en 1 positiebroek toen ik het nog niet mijn broeken paste.

Dus je moet nog even geduld hebben. Komt wel weer in orde.

Jij hebt echt geen flubberbuik hoor :shock:

Die zit netjes onder haar kleren Wink !
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Flip Fluitketel za 30 jul 2011 - 6:58

2weken na de bevalling waren de meeste kilo's er af. Maar heeft nog wel een paar weken geduurd voordat ik weer normaal in mijn eigen broeken kon en dat ze echt lekker zat. Door de BV zat ik met 7maanden onder mijn normale gewicht voor de zwangerschap. Nu ik gestopt ben met de BV ben ik weer een paar kilo aangekomen. Flubberbuikje hou je ook nog wel even denk ik. Heb er nu (voor mijn idee) ook nog 1!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Bruintje Beer za 30 jul 2011 - 8:07

Lieveheersbeestje schreef:
Bruintje Beer schreef:Ik kon 7 weken niet in mijn normale spijkerbroeken/normale broeken. Nu pas ik ze redelijk weer. Dat kom omdat je bekken/heupen nog niet hersteld zijn ofzo. Heb ik me laten vertellen.
Ik zit nu nog 5 kilo boven me gewicht en heb ook nog een flubberbuik.

Ik droog veel jurkjes/rokjes en tuniekjes en 1 positiebroek toen ik het nog niet mijn broeken paste.

Dus je moet nog even geduld hebben. Komt wel weer in orde.

Jij hebt echt geen flubberbuik hoor :shock:

Echt wel!!
Laat hem wel zien over 3 weken.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Roos za 30 jul 2011 - 9:24

Van de 22 kilo was er na de bevalling slechts 8 kilo af... Ik heb nog een paar weken die zwangerschapsbroeken gedragen en pastte mijn oude broeken nog niet. Ben toen maar nieuwe broeken gaan kopen. Maar na een maand of twee pastte is alles weer.
Mijn broeken zakken nu zelfs een beetje van mijn kont af haha Very Happy
Ik heb sinds een maand of twee wel het gevoel mijn lijf en figuur weer terug te hebben.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 19:04

Ik heb wat dat betreft alle 3 de keren geluk gehad, ik paste meteen mijn oude kleren weer, ondanks mijn buikje, want die heb ik echt wel, maar dat vind ik niet zo storend na 4 kinderen waarvan een tweeling.

Ik ben de zwangerschap van de tweeling 12 kilo aangekomen, en ben er nu 25 kilo kwijt, ver onder mijn gewicht dus, en dat is me goed aan te zien. Komt ws. door de borstvoeding, maar net als bij Susan, zodra ze minder gaan drinken, kom ik ws. wel weer aan, was bij mijn zoontje ook zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  xxjojootjexx za 30 jul 2011 - 20:01

Ik weeg nu 15 kilo onder mijn gewicht voor de zwangerschappen, maar nog zijn er dingen die ik toen wel pastte en nu niet.
Dat komt omdat mijn bouw gewoon heel anders is geworden.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  snoezel za 30 jul 2011 - 20:15

Wow, jeetje, wat is iedereen snel zijn kiloos hier weer kwijt geraakt! :shock:

Ik heb echt nog een maand of 4/5 in mijn positiekleding gelopen. Ik had normaal geen buik, maar nu.. Ook veel spekkies op mijn bovenbenen en heupen. Tja, broeken was dus een probleem. Bovendien gaf ik borstvoeding en was mijn boezem 3 cupmaten groter (van een a naar d), dus ja.. truitjes waren ook naveltruitjes geworden, en dat kon nou toch ook echt weer niet met die buik... Ik was trouwens tijdens mijn zwangerschap 22kg aangekomen en na een week was hier 8 vanaf en na een maand of 2 had ik er nog 8 aanhangen geloof ik...

Ik ben normaal niet iemand die zich erg druk maakt om dr figuur, maar toen raakte ik toch wel gefrustreerd. Ik heb erg gelet op wat ik at (alleen maar water/thee drinken en geen tussendoortjes, iets wat ik altijd volop deed. Gewoon gezond eten) en ben begonnen met hardlopen. Met 6 maanden was ik weer op gewicht en sindsdien doe ik er niks meer aan, want het gaat doorslaan. Ondanks dat ik nu alles eet, en niet meer hardloop blijf ik afvallen en ben ik nu 5kg lichter dan voor mijn zwangerschap... :shock: Het wordt ondertussen zo erg dat ik denk- het moet toch niet meer worden...



snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O help... dat lijf... Empty Re: O help... dat lijf...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum