Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Raar lijf van mij.

+7
Rouge
Annie24
Pussycat
Lady4
kwak
Flower_L
Pinkel
11 plaatsers

Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Raar lijf van mij.

Bericht  Pinkel di 6 dec 2011 - 9:30

Hallo dames,

Ik zit met een aardig dilemma... Momenteel ben ik 5 dagen overtijd, maar de testen blijven negatief!! Rara hoe kan dat?? Ik weet dat ik half november mijn eisprong gevoeld heb, en in de periode hebben we ook 2x sex gehad. Na mijn eisprong kreeg ik opeens allerlei klachten zoals gevoeligere borsten/tepels, en ze doen nog steeds pijn. Af en toe wat krampjes onder in mijn buik, mijn buik is ook opgezetter/boller dan voorheen.

Opzich zijn dit klachten die je kan koppelen aan een zwangeschap. Maar waarom heb ik al die klachten wel, maar geen positieve zwangerschapstest?? Ik heb trouwens met de goedkoopste Kruidvat testen getest, en deze zijn tot op de dag van vandaag negatief.

Natuurlijk zou het helemaal te gek zijn om meteen zwanger te raken, maar als dat niet he geval is, is dat ook niet meteen een drama. Alleen op deze manier kan ik er maar moeilijk mee omgaan. Wordt gek van de onzekerheid. Hopelijk doet mijn lichaam snel weer wat het hoort te doen, wat dit is echt nit leuk meer.

Bedankt voor het lezen, en mochten jullie tips hebben, deze zijn altijd welkom. Het lucht in ieder geval wel op om het even lekker vn mij af te typen.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Flower_L di 6 dec 2011 - 9:31

ben je pas gestopt met anticonceptie, dan is het goed mogelijk dat jouw lichaam eerst moet 'ontpillen' oid. 5 dagen overtijd zegt dan dus eigenlijk niets.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  kwak di 6 dec 2011 - 9:33

je kan ook later pas positief testen.
bij mijn collega heeft het 1,5 week geduurd voor dat ze positief testen.
succes met die onzekerheid, zou er persoonlijk ook gek van worden!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Lady4 di 6 dec 2011 - 9:33

Geen ervaring met zwanger zijn of raken, maar wat ik uit jou post kan opmaken is dat je recent met de pil gestopt bent. Klopt dat? In dat geval zou ik er vanuit gaan dat je niet zwanger bent, maar dat je lichaam zich aan het ontpillen is. Van wat ik hier altijd lees zijn die Kruidvat testen erg betrouwbaar en zouden die na vijf dagen zeker wel een positieve uitslag geven als je zwanger zou zijn.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Pinkel di 6 dec 2011 - 9:44

Ik ben inderdaad pas gestopt met de pil. Heb wel keurig mijn ontrekkingsbloeding gehad begin november.
Het kan ook wezen dat mijn lichaam idd aan het ontpillen is, maar ik snap dan niet dat ik zoveel en behoorlijk heftig last heb van allerlei secundaire zwangerschapskwaaltjes.

Bedant allemaal voor jullie reactie. Helaas zal er niets anders opzitten dan afwachten. Wink

@ Lady4:
Weet jij toevallig of Vitamine C tabletjes een test kunnen beïnvloeden, omdat de urine daardoor zuurder wordt??

Groetjes, Pinkel
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Pussycat di 6 dec 2011 - 9:47

Je zegt dat je je eisprong gevoeld hebt?
Maar misschien was het wel iets anders en is je eisprong op een heel ander moment geweest?

Als je pas met de pil gestopt bent dan is de kans ook groot dat je lichaam nog moet wennen.
En dat je dus niet na precies 28 dagen ongesteld wordt. Het is dus gewoon afwachten...

Wat betreft je klachten dat herkennen alle meiden die graag zwanger willen worden Wink
En vaak komen ze elke maand gewoon weer opnieuw haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Annie24 di 6 dec 2011 - 9:50

Het kan best dat je cyclus langer duurt. Mijn 1e cyclus duurde 4 maanden, mijn 2e ook....

De klachten die je hebt kan je ook WILLEN hebben. Hoe vaak ik niet gedacht heb dat ik zwanger was omdat mijn borsten pijn deden (kwam gewoon doordat ik er zelf zo veel inkneep om te voelen of ze al pijn deden angel ) of omdat ik een vlaagje van misselijkheid had.

Doordat je nu in spanning zit kan je trouwens ook onbewust je menstruatie uitstellen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Rouge di 6 dec 2011 - 9:54

Je lichaam heeft tijd nodig om te ontpillen en uit zichzelf een cyclus te krijgen dus ik vind het niet echt een dilemma.
Verder zeggen die kwaaltjes ook niet zo veel, want die hebben de meesten ook als ze niet zwanger zijn (maar wel willen worden). Enige optie is geduld en eventueel over paar dagen nog een x testen (beetje dooddoener maar is niet anders).
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Pussycat di 6 dec 2011 - 9:55

Annie24 schreef:Het kan best dat je cyclus langer duurt. Mijn 1e cyclus duurde 4 maanden, mijn 2e ook....

De klachten die je hebt kan je ook WILLEN hebben. Hoe vaak ik niet gedacht heb dat ik zwanger was omdat mijn borsten pijn deden (kwam gewoon doordat ik er zelf zo veel inkneep om te voelen of ze al pijn deden angel ) of omdat ik een vlaagje van misselijkheid had.

Doordat je nu in spanning zit kan je trouwens ook onbewust je menstruatie uitstellen.

Laughing Laughing Laughing hahaha sorry hier moest ik echt even hardop om lachen. Hoe hou je jezelf voor de gek hé?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Supertalentje di 6 dec 2011 - 10:00

Slik je de pil misschien al een hele tijd en is je eigen cyclus misschien geen 28 dagen maar langer? Ik had er zelf nl geen idee van omdat ik al 10 jaar aan de pil was toen ik stopte.

Veel vrouwen die ik ken hebben last van een wat opgezette buik en pijnlijke borsten als ze ongesteld moeten worden, dus ik vind dit ook geen typische zwangerschapskwaaltjes...

Misschien volgende week nog een test doen en wachten tot je ongesteld wordt?


Laatst aangepast door Supertalentje op di 6 dec 2011 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Pinkel di 6 dec 2011 - 10:00

Pussycat schreef:Je zegt dat je je eisprong gevoeld hebt?
Maar misschien was het wel iets anders en is je eisprong op een heel ander moment geweest?

Als je pas met de pil gestopt bent dan is de kans ook groot dat je lichaam nog moet wennen.
En dat je dus niet na precies 28 dagen ongesteld wordt. Het is dus gewoon afwachten...

Wat betreft je klachten dat herkennen alle meiden die graag zwanger willen worden Wink
En vaak komen ze elke maand gewoon weer opnieuw haha.



Ik weet het bijna zeker dat het mijn eisprong geweest is op dat moment. Ik heb endometriose, dus alles is bij mij erg gevoelig in die regio, vandaar dat ik het zeker weet. En ik ben ook wel eens eerder ff gesropt met de pil omdat ik een doorbraakbloeding had, en toen reageerde mijn lichaam totaal anders.

En ik geloof ook zekers wel dat er ook een psychisch deel is hoor. Al hoop ik toch echt wel dat het niet iedere maand zo heftig gaat wezen. Dan ga ik echt medelijden hebben met mijn mannetje, want mijn korte lontje is tegenwoordig niet meer te vinden. Twisted Evil Ach ja geduld is een schone zaak. We zullen het gewoon moet afwachten en uitzitten. Bedankt voor het lezen meiden!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Annie24 di 6 dec 2011 - 10:02

Pussycat schreef:
Annie24 schreef:Het kan best dat je cyclus langer duurt. Mijn 1e cyclus duurde 4 maanden, mijn 2e ook....

De klachten die je hebt kan je ook WILLEN hebben. Hoe vaak ik niet gedacht heb dat ik zwanger was omdat mijn borsten pijn deden (kwam gewoon doordat ik er zelf zo veel inkneep om te voelen of ze al pijn deden angel ) of omdat ik een vlaagje van misselijkheid had.

Doordat je nu in spanning zit kan je trouwens ook onbewust je menstruatie uitstellen.

Laughing Laughing Laughing hahaha sorry hier moest ik echt even hardop om lachen. Hoe hou je jezelf voor de gek hé?

Nu is het ook wel grappig, maar toen niet :P Ik had geen cyclus, dus géén idee wanneer m'n eisprong geweest kon zijn, dus tja....dan maar in m'n borsten knijpen om te voelen of ze al pijn deden angel De 1e paar weken nadat bleek dat ik wél zwanger was deden mijn borsten trouwens helemaal geen pijn. Had ik dus al die tijd voor niets in die dingen lopen prikken Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 20:55

Ik heb 15 maanden lang alle zwangerschapskwaaltjes uit het boekje gehad, maar was niet zwanger. Toen ik ineens zwanger was was er geen kwaaltje te bekennen. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden als je iets graag wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 20:58

Lieskuh schreef:Ik heb 15 maanden lang alle zwangerschapskwaaltjes uit het boekje gehad, maar was niet zwanger. Toen ik ineens zwanger was was er geen kwaaltje te bekennen. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden als je iets graag wil.

Hier precies zo maar dan 12 maanden! De 13e maand had ik nergens last van en was ik zwangere! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Pandora di 6 dec 2011 - 21:25

Het klinkt mij inderdaad ook als "ontpillen" in de oren.
Gewoon nog even aankijken en anders kun je misschien eens een test van een ander merk proberen?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  mamavanmike do 8 dec 2011 - 1:11

Ik zou gewoon afwachten. Ik teste pas na 2 weken overtijd positief.
Ik had mijn eisprong ook gevoeld en er gebruik van gemaakt ;-)


geduld!! grz

mamavanmike
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 29-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Puzzle do 8 dec 2011 - 1:42

Het klinkt mij inderdaad ook als "ontpillen" in de oren.

+1, je cyclus moet denk ik nog gewoon op gang komen.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar lijf van mij. Empty Re: Raar lijf van mij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum