Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dit is mijn lijf

+9
Sylvana
Monte
Muurvlindertje
Arwyn
SuperGrover
Fearie
Gigi_
Ugly Betty
schuddebuikje
13 plaatsers

Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty dit is mijn lijf

Bericht  schuddebuikje wo 26 okt 2011 - 8:51

waarom niet naar de dokter maar wel op tv met zulke problemen ??
ik snap dat echt niet hoor. ik zie nou dat meisje met haar benen wijd op de operatie tafel liggen. vreemd hoor.
zouden ze dat betaald krijgen van het programma ??
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Ugly Betty wo 26 okt 2011 - 9:03

Ik snap dat ook niet zo goed. Als je iets hebt ga je toch naar een arts? Toch vind ik het wel leuk om het programma te kijken smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Gigi_ wo 26 okt 2011 - 9:09

Ik denk dat de behandelingen nu gratis zijn..
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 9:10

Interessant programma! Maar inderdaad raar dat ze niet naar dokter gaan maar wel met hun klacht op tv willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 9:34

Ik vind dat ook altijd zó raar. Ook in de Engelse versie: gisteren was er een meisje dat zich zo schaamde voor een ingetrokken tepel dat ze dit nog nooit aan iemand had laten zien. En dan vervolgens wel de televisie ermee op. En laatst ook iemand die een syndroom had waarbij ze twee vagina's had, die werd tussen haar benen gefilmd. Ik kan me gewoon niet voorstellen waarom mensen zulke keuzes maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 0:59

Ik schrik eigenlijk niet zo snel ergens van, maar ik vond dit af en toe best vies!
Zoals dat meisje met dat hele slechte gebit (serieus, hoe kan je het zo ver laten komen?) en die met die schimmeltenen ..
Het is te hopen, iig voor dat meisje met die slechte tanden dat alles vergoed wordt want zij krijgt echt een gigarekening van de tandarts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Fearie do 27 okt 2011 - 1:09

Balloon schreef:Interessant programma! Maar inderdaad raar dat ze niet naar dokter gaan maar wel met hun klacht op tv willen.

Dan schaam je je er blijkbaar niet goed genoeg voor, want nu weet heel NL wat er mis is met je lijf. Dan maar naar de dokter hoor smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  SuperGrover do 27 okt 2011 - 3:05

Is dit programma er al op? Ik keek ook altijd met zeer gemengde gevoelens naar genante lijven, variërend van fascinatie, walging en verbazing.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Arwyn do 27 okt 2011 - 3:48

Ben ik dan de enige die het wel interessant vind om te zien?
Zoals met die dubbele baarmoeder, ik wist helemaal niet dat dat bestond!
Zelf zou ik er ook niet zo snel aan meewerken, maar kan me voorstellen dat het voor sommige mensen die met iets soortgelijks zitten, best fijn is om te weten wat het zou kunnen zijn.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Muurvlindertje do 27 okt 2011 - 3:56


Walgelijk om te zien hoe die schaamlippen werden afgeknipt.

Die teennagels en dat verrotte gebit ook!
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Monte do 27 okt 2011 - 4:06

Arwyn: interessant is het wel(soms als het te vies is niet), maar ik verbaas me ook over het feit dan mensen gewoon helemaal naakt en vol ornaat op tv gaan(en dan niet naar de huisarts). Dat ze dus liever met hun hele geslachtsdelen en schimmelnagels op tv gaan. Wat gaan je baas,collega, buurman, broer, moeder,vrienden daar wel niet van zeggen. Ik zou dat ook nooit doen en vind het vreemd dat je wel op tv durft met dat soort dingen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  SuperGrover do 27 okt 2011 - 4:27

Arwyn: Ik vind het ook interessant. Alleen soms vind ik het iets te gedetailleerd, en bij sommige aandoeningen is dat niet handig voor als je een zwakke maag hebt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Muurvlindertje do 27 okt 2011 - 4:38

OMG die Kimberly!

Ik mag nog niet seksen, nog twee weekies en ik zie er nu lekker strak uit zonder hanglellen!

Leuk als je collega's je zo met je flamoes op de buis zien.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Arwyn do 27 okt 2011 - 6:16

Hmmja, ik zou toch ook eerder naar mijn eigen huisarts gaan dan dat ik dat op tv laat zien, maar als je er anderen mee kan helpen, vind ik het wel knap!
Snap soms ook niet helemaal dat mensen er zolang mee rond lopen.. Zoals dat gebit, kom op! Daar heeft ze echt al tijden last van. Ik heb een hekel aan de tandarts, maar dan ben ik toch blij dat ik twee keer per jaar heen ga!
Die Kimberley vond ik echt een type.. Geloof er stiekem ook niks van dat ze er lichamelijk last van had. Zij heeft ze volgens mij alleen maar af laten knippen omdat ze dat zelf mooier vind. Zo groot waren ze echt niet, ik vond ze eigenlijk gewoon normaal. Die opmerkingen erover vond ik ook echt overdreven. Vragen of ze als jongetje geboren is? Kom op zeg..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Sylvana do 27 okt 2011 - 6:22

Ik vind het wel een leuk programma.

Ik moest wel lachen om die meid met die grote schaamlippen.. Wat zei ze nou in eerste instantie? Een clitorislel? Hahahaha.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Le Chat Noir do 27 okt 2011 - 6:41

Ik denk dat het betaald wordt...hoewel die ene arts twee keer tegen iemand een opmerking maakte dat het wel vergoed wordt in een bepaald geval. En die vrouw die overmatig zweette kreeg een keer per jaar zo'n behandeling vergoedt.
Maar dat meisje met die schaamlippen was wel in een privekliniek zo te zien..misschien dat het bij haar wel werd betaald. En inderdaad dat gebit moet een vermogen gekost hebben... Ik had zelf het idee dat dat meisje een drugsverleden had ofzo, zo zag ze er verder ook uit. Hoewel met haar nieuwe gebit al een stuk beter Wink.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 23:18

Ik vind t erg vreemd dat ze niet gewoon naar de HA zijn gegaan. Verder wel een interessant programma.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Bay vr 28 okt 2011 - 2:19

[quote="Le Chat Noir"]Ik denk dat het betaald wordt...hoewel die ene arts twee keer tegen iemand een opmerking maakte dat het wel vergoed wordt in een bepaald geval. En die vrouw die overmatig zweette kreeg een keer per jaar zo'n behandeling vergoedt.
Maar dat meisje met die schaamlippen was wel in een privekliniek zo te zien..misschien dat het bij haar wel werd betaald. En inderdaad dat gebit moet een vermogen gekost hebben... Ik had zelf het idee dat dat meisje een drugsverleden had ofzo, zo zag ze er verder ook uit. Hoewel met haar nieuwe gebit al een stuk beter Wink.[/quote]

Daar moest ik idd ook meteen aan denken.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 2:54

Ik ken het programma niet! Wel genante lijven, heerlijk programma Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  patjuhhh vr 28 okt 2011 - 3:26

Le Chat Noir schreef:Ik denk dat het betaald wordt...hoewel die ene arts twee keer tegen iemand een opmerking maakte dat het wel vergoed wordt in een bepaald geval. En die vrouw die overmatig zweette kreeg een keer per jaar zo'n behandeling vergoedt.
Maar dat meisje met die schaamlippen was wel in een privekliniek zo te zien..misschien dat het bij haar wel werd betaald. En inderdaad dat gebit moet een vermogen gekost hebben... Ik had zelf het idee dat dat meisje een drugsverleden had ofzo, zo zag ze er verder ook uit. Hoewel met haar nieuwe gebit al een stuk beter Wink.

Dat denk ik ook. Zo zag ze er ook uit. Want ze was ook nog erg jong geloof ik.
En dat meisje met die schaamlippen, tja, Ze vind het erg genant om het te laten zien en schaamt zich ervoor en voor de tv laat ze t zo zien. Beetje raar. En ik griezelde toen ze zo die schaamlippen afknipte Brrrr.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  schuddebuikje vr 28 okt 2011 - 7:13

ik vond dat meisje met die schaamlippen nog best wel meevallen hoor. in mijn ogen waren die hanglellen niet zo groot.
en dat ze van haar sexpartners commentaar kreeg is toch erg. ik ken een vrouw en die kon niet eens normaal op haar fiets zitten. van haar kon ik het begrijpen.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 19:57

Ik had gister nog een andere docu gezien en toen moest ik hier aan denken.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=13273724&md5=195b1401e27dbe1d9275473a8e6ee4f0

Ze gaat naar Oeganda ( de eerste aflevering) en daar is heel normaal om de schaamlippen juist uit te trekken want hoe langer hoe mooier en fijner voor de sex enzo.
Vond het wel een bijzonder contrast met hier waar menig meisje die zo klein mogelijk wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Floor di 1 nov 2011 - 9:54

Snoepy87 schreef:Ik had gister nog een andere docu gezien en toen moest ik hier aan denken.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=13273724&md5=195b1401e27dbe1d9275473a8e6ee4f0

Ze gaat naar Oeganda ( de eerste aflevering) en daar is heel normaal om de schaamlippen juist uit te trekken want hoe langer hoe mooier en fijner voor de sex enzo.
Vond het wel een bijzonder contrast met hier waar menig meisje die zo klein mogelijk wil.

wat een bijzondere docu. Het contrast is inderdaad erg groot met wat hier 'normaal/mooi' is en wat daar de norm is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 10:08

Le Chat Noir schreef:Ik denk dat het betaald wordt...hoewel die ene arts twee keer tegen iemand een opmerking maakte dat het wel vergoed wordt in een bepaald geval. En die vrouw die overmatig zweette kreeg een keer per jaar zo'n behandeling vergoedt.
Maar dat meisje met die schaamlippen was wel in een privekliniek zo te zien..misschien dat het bij haar wel werd betaald. En inderdaad dat gebit moet een vermogen gekost hebben... Ik had zelf het idee dat dat meisje een drugsverleden had ofzo, zo zag ze er verder ook uit. Hoewel met haar nieuwe gebit al een stuk beter Wink.
Maar zeggen dat het door de verzekering betaald wordt is ook om de kijker thuis te informeren. De mensen die deelnemen aan het programma zullen inderdaad de ingreep vergoed krijgen. Als je zelf echt het geld niet hebt om je gebit te onderhouden of op te knappen, maar je schaamt je wel echt voor je gebit, dan snap ik best dat je deze kans aangrijpt. Ja, op tv is het nog moeilijker dan bij de huisarts, maar via deze weg heeft ze het wel op kunnen lossen.

Dat andere meisje vond het volgens mij helemaal niet erg om met haar clitorislel op tv te komen. En dat verschillende mannen zo'n opmerking hebben geplaatst geloof ik ook niet.

De Engelse versie had laatst wel een vrouw van wie de dikke darm (?) voor een deel bij de anus naar buiten kwam. Dat was wel even shokking om te zien en werd ook érg goed in beeld gebracht. Inc. restjes ontlasting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dit is mijn lijf Empty Re: dit is mijn lijf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum