Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meubels / inrichting uitzoeken

5 plaatsers

Ga naar beneden

Meubels / inrichting uitzoeken Empty Meubels / inrichting uitzoeken

Bericht  Roodtomaatje di 29 jan 2013 - 21:29

Zoals het er nu naar uitziet gaan mijn vriend en ik binnenkort een huis kopen. We hopen dan in Juli/Augustus de sleutel te kunnen krijgen, dus we zijn een beetje aan het oriënteren voor onze inrichting.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Naar veel woonwinkels geweest? Of via internet inspiratie opgedaan?

Wij hebben nu aardig wat woonwinkels gehad, maar vind alles zoveel op elkaar lijken. We houden beide van een vrij strakke inrichting en zijn op zoek naar betaalbare meubels. Dus als jullie nog tips hebben, dan hoor ik het graag! smile
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels / inrichting uitzoeken Empty Re: Meubels / inrichting uitzoeken

Bericht  Verde di 29 jan 2013 - 21:37

Wij zijn ook veel naar woonwinkels geweest, maar had er ook last van dat alles op elkaar lijkt. Al merkte ik dat hoe dichter de verhuisdatum naderde, hoe serieuzer ik ging kijken en toen zag ik wel verschillen. Uiteindelijk bij de Ikea het meeste gekocht.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels / inrichting uitzoeken Empty Re: Meubels / inrichting uitzoeken

Bericht  Fortissimo di 29 jan 2013 - 21:39

Wij zijn eigenlijk helemaal niet naar woonwinkels geweest, omdat het allemaal heel erg snel ging, maar we hadden beiden in ons hoofd wat we ongeveer wilden hebben. En daarmee zaten we heel erg op één lijn, dus de inrichting was zo geregeld!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels / inrichting uitzoeken Empty Re: Meubels / inrichting uitzoeken

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 22:56

Ik zou kijken naar wat voor kleur vloer en muren je straks wilt. Dan kun je misschien daarop de kleur en stijl van je meubels afstemmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels / inrichting uitzoeken Empty Re: Meubels / inrichting uitzoeken

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 23:07

Ik ben gewoon 7 jaar geleden verliefd geworden op meubels die ik bij de Ikea zg, en daar verliefd op gebleven Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels / inrichting uitzoeken Empty Re: Meubels / inrichting uitzoeken

Bericht  Ooh La La! wo 30 jan 2013 - 0:08

Wij hebben eigenlijk een bij elkaar geraapt zooitje, wat goed bij elkaar past.
Er is wel over nagedacht, maar op de bank na komt er niks bij de bekende woonwinkels vandaan.

De buffetkast is van Marktplaats (opknappertje), de eettafel heb ik zelf gemaakt, stoelen zijn gekocht bij een klein (design)meubelzaakje bij ons in de buurt, de bank is van L.oods5 en de rest is van de kringloop en marktplaats wat ik dan opknap.

Wij houden beide niet van een showroom-interieur dus daarom komt alles overal en nergens vandaan.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels / inrichting uitzoeken Empty Re: Meubels / inrichting uitzoeken

Bericht  Roodtomaatje wo 30 jan 2013 - 10:37

Thanks voor de tips!
Ik moet zeggen dat ik ook steeds naar de Ikea neig.. Het is mooi, betaalbaar en van goede kwaliteit.
Ben ook al iedere keer de ikeahackers website aan het doorkijken, om ideetjes op te doen om toch mijn eigen draai aan de ikea meubels te kunnen geven!

Balloon schreef:Ik zou kijken naar wat voor kleur vloer en muren je straks wilt. Dan kun je misschien daarop de kleur en stijl van je meubels afstemmen.
Dit is wel een goede inderdaad. Zoals het er nu naar uitziet kopen bestaande bouw, dus dan is het afhankelijk van een eventuele vloer die we mooi vinden en er al in zit. Thanks!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels / inrichting uitzoeken Empty Re: Meubels / inrichting uitzoeken

Bericht  Jeanette wo 30 jan 2013 - 22:52

Ik dacht ook dat ik alles bij Ikea zou halen, maar heb alle meubels al gekocht en niet eens bij Ikea (ik krijg mijn huisje rond mei/juni). Ik ben gewoon meubelzaken afgegaan waar ik eigenlijk alleen kwam om te oriënteren, maar dan bleek dat ze daar juist de meubels hadden die ik zocht en ook voor een leuk prijsje! Ik zou niet alleen bij Ikea rond kijken. Veel meubelzaken hebben meubels in een Ikea prijs en zijn vaak kwalitatief nog beter. Meubelzaken stunten nu ook erg veel en zijn alleen maar blij als jij komt. Tevens kun je ook nog flink onderhandelen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels / inrichting uitzoeken Empty Re: Meubels / inrichting uitzoeken

Bericht  Roodtomaatje do 31 jan 2013 - 23:20

Jeanette schreef:Ik dacht ook dat ik alles bij Ikea zou halen, maar heb alle meubels al gekocht en niet eens bij Ikea (ik krijg mijn huisje rond mei/juni). Ik ben gewoon meubelzaken afgegaan waar ik eigenlijk alleen kwam om te oriënteren, maar dan bleek dat ze daar juist de meubels hadden die ik zocht en ook voor een leuk prijsje! Ik zou niet alleen bij Ikea rond kijken. Veel meubelzaken hebben meubels in een Ikea prijs en zijn vaak kwalitatief nog beter. Meubelzaken stunten nu ook erg veel en zijn alleen maar blij als jij komt. Tevens kun je ook nog flink onderhandelen.
Oh dat is een goede tip! Daar had ik helemaal niet over nagedacht..
Voor meubelzaken is het nu natuurlijk ook een slechte tijd!

Thanks, daar kan ik wel wat mee! Very Happy
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels / inrichting uitzoeken Empty Re: Meubels / inrichting uitzoeken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum