DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Truste ZIZ (nog even snel kijken of het niet ixis is)
Laatst aangepast door Smikkell op do 1 dec 2011 - 12:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zie dat je al hebt ge-edit, maar ik dacht ook al Isix? HahaSmikkell schreef:Truste ZIZ (nog even snel kijken of het niet ixis is)
Zal wel een keer een andere zon-foto zoeken...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaammmieee, dan haal ik morgenochtend even snel bij de hema vers stokbrood, bakje aioli en pesto en dan bij de turkse winkel bakje olijven gevuld met paprika en knoflook
Nu al zin in het avondeten
Nu al zin in het avondeten
Gast- Gast
Smikkel, jou winkeltje
Jij hebt echt te leuke dingen
Jij hebt echt te leuke dingen
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb Nick en Simon maar eens getweet vandaag. Ze hadden neergezet; Alleen nog de liveshows voor de rug. Tja, ik zal vast niet de enige smartass zijn die vraagt of het niet voor de boeg moest zijn.
Gast- Gast
Trouwens Smikkell, je hoeft niet zoveel gratis weg te geven. Je kunt er best iets voor vragen. Want het is allemaal mooi en goed intact.
Gast- Gast
Maura schreef:Trouwens Smikkell, je hoeft niet zoveel gratis weg te geven. Je kunt er best iets voor vragen. Want het is allemaal mooi en goed intact.
+1
Gast- Gast
Ah, ik kan het winkeltje niet zien op mijn mobiel :-(
Ik ga slapen, trusten voor straks!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Heb jij nou al WA, of het ik iemand anders berichten gestuurd vandaag?Qiara schreef:Ah, ik kan het winkeltje niet zien op mijn mobiel :-(
Gast- Gast
Het zou kunnen..Reva schreef:Maura schreef:Trouwens Smikkell, je hoeft niet zoveel gratis weg te geven. Je kunt er best iets voor vragen. Want het is allemaal mooi en goed intact.
+1
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het zou kunnen..Reva schreef:Maura schreef:Trouwens Smikkell, je hoeft niet zoveel gratis weg te geven. Je kunt er best iets voor vragen. Want het is allemaal mooi en goed intact.
+1
Zoals je onlangs tegen mij zei; Elke euro is er eentje.
Gast- Gast
Nee, nog niet, maar nu mag ik denk ik wel een nieuwe mobiel halen van mezelf...
Qiara- Ratel
Zei ik dat?Maura schreef:Smikkell schreef:Het zou kunnen..Reva schreef:Maura schreef:Trouwens Smikkell, je hoeft niet zoveel gratis weg te geven. Je kunt er best iets voor vragen. Want het is allemaal mooi en goed intact.
+1
Ik doe het niet weg om winst te maken, maar omdat ik vind (en oefen) dat spullen ook weg moeten. Ik heb zoveel BH's maar 80B bijvoorbeeld, maar ik heb 80E
Gast- Gast
Dan heb ik dus iemand anders berichten gestuurdQiara schreef:Nee, nog niet, maar nu mag ik denk ik wel een nieuwe mobiel halen van mezelf...
Hoe was je eerste werkdag?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zei ik dat?Maura schreef:Smikkell schreef:Het zou kunnen..Reva schreef:Maura schreef:Trouwens Smikkell, je hoeft niet zoveel gratis weg te geven. Je kunt er best iets voor vragen. Want het is allemaal mooi en goed intact.
+1
Ik doe het niet weg om winst te maken, maar omdat ik vind (en oefen) dat spullen ook weg moeten. Ik heb zoveel BH's maar 80B bijvoorbeeld, maar ik heb 80E
Je zegt nog weleens nuttige dingen. Je hoeft ook geen winst te maken, maar gratis is zo gratis. En een beetje vragen is toch niet erg? Een euro, vijf euro? Bv, de kist is het waard! Ik wil de kist heel erg graag, maar ik kan niet in Utrecht komen. Maar baal er wel van, want het is gratis en die kist is zoveel meer waard. Nog meer dan 5 euro.
Gast- Gast
Trots op je, Smik!!!
Oh oh... Balen!
Zwaar, veel lopen en op krukjes klimmen, voel mijn benen goed, het is mijn sport. Sommige dingen moet ik nog wel doorkrijgen.
Maar ik moet gaan, bye! LAAT alweer!
Oh oh... Balen!
Zwaar, veel lopen en op krukjes klimmen, voel mijn benen goed, het is mijn sport. Sommige dingen moet ik nog wel doorkrijgen.
Maar ik moet gaan, bye! LAAT alweer!
Qiara- Ratel
Ja, door die scheur, maar die valt reuze mee. Zal er morgen een foto van maken. Net als van de rest van de spullen, is nu te donker.Maura schreef:Smikkell schreef:De kringloop wilde hem niet hebben
Dat meen je?!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, door die scheur, maar die valt reuze mee. Zal er morgen een foto van maken. Net als van de rest van de spullen, is nu te donker.Maura schreef:Smikkell schreef:De kringloop wilde hem niet hebben
Dat meen je?!
Snap ik. Maar als je dat even goed opschuurt en verft? Dan moet de scheur toch meevallen?
Het is al jaren geleden, maar ik had wat spullen van mijn ex en mij, waar ik niets meer mee wilde. Maar kringloop wilde er ook niets mee. Ik heb het afgeleverd bij vrienden van mijn ouders en vrienden van vrienden en tot twee jaar terug stond het er nog steeds en nog steeds in geweldige staat. Snap de kringloop soms niet echt. Ik denk dat we in het noorden verwende kringloopzaken hebben.
Gast- Gast
Huh, dat vind ik wel raar van de kringloop! De kerstballen gaan zeker stuk als ze worden verzonden he?
Ik ben echt kotsmisselijk als ik er alleen al aan denk dat ik morgen moet werken
Wat zal je slank worden, Q
Ik ben echt kotsmisselijk als ik er alleen al aan denk dat ik morgen moet werken
Wat zal je slank worden, Q
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: