DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
TwistedAngel schreef:AAAGGHHH waarom heb ik altijd die stomme laatste moment ideeen??? Heb maar bedacht dat ik mijn date een chocoladeletter toe stuur met een leuk gedicht erbij.. letter is niet moeilijk, opsturen ook niet, maar GEDICHT!! mijn god waar ben k aan begonnen... Mss is dit wel het stomste idee wat ik ooit gehad heb... Hij moet ook nog niet weten dat het van mij komt... mss moet ik dan juist een dom gedicht doen...
Sinterklaas zat te denken,
wat hij .... toch moest schenken!
Hij dacht na en hij zuchtte,
Hij had het! en voelde dat het opluchtte
Het was klein en simpel,
Geslaagd met vlag en wimpel!
Dit pakketje met de post voor jou,
Hoop dat het is wat je wou.
Groetjes Sint & Piet
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
hahaha zit ik even moeilijk te doen!!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
TA, ik vind dat je jouw gedicht gewoon moet doen! Ik vind het hartstikke leuk!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
dankje... maar is het niet Tooooo much??? Stel dat je een jongen bent, en zo iets krijgt is dat niet ontzettend dom?? Zou je meteen kunnen raden van wie het komt?
TwistedAngel- Prater
TwistedAngel schreef: dankje... maar is het niet Tooooo much??? Stel dat je een jongen bent, en zo iets krijgt is dat niet ontzettend dom?? Zou je meteen kunnen raden van wie het komt?
Als hij geen chromosoom mist wel ja..
Gast- Gast
Reva schreef:TwistedAngel schreef: dankje... maar is het niet Tooooo much??? Stel dat je een jongen bent, en zo iets krijgt is dat niet ontzettend dom?? Zou je meteen kunnen raden van wie het komt?
Als hij geen chromosoom mist wel ja..
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
streep, streep, streep... kras, kras, kras, scheur, scheur , scheur... weg gedicht! hahaha
zo bedankt voor het terug brengen op aarde van TwistedAngel
zo bedankt voor het terug brengen op aarde van TwistedAngel
TwistedAngel- Prater
na deze reactie denk ik mss dat k jou opmerking verkeerd opvat.. hahaha...
heb hem nog wel opgeslagen ergens...heb mn beste vriendin ook effies gemaild wat ik er mee moet doen, misschien dat zij het uit mijn hoofd praat óf juist even helpt met het einde...
heb hem nog wel opgeslagen ergens...heb mn beste vriendin ook effies gemaild wat ik er mee moet doen, misschien dat zij het uit mijn hoofd praat óf juist even helpt met het einde...
TwistedAngel- Prater
Ik bedoel dat hij wel erg dom zou zijn als hij t niet zou raden...
Ja of hij moet tien mensen daten.
Ja of hij moet tien mensen daten.
Gast- Gast
Maura schreef:Evy, waar blijft je verhaal. Ik ben zoooooooooooooooo benieuwd!
www.hansanders.nl
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Evy, waar blijft je verhaal. Ik ben zoooooooooooooooo benieuwd!
www.hansanders.nl
Ik ga altijd naar www.specsavers.nl.
Gast- Gast
tja dat weet ik niet hé! hahahaha, hoop alleen met mij.....
Ik ga nu slapen en denk er nog wel even over na, hoe ik het gedicht eindig en of ik er uberhaupt iets mee doe...
Trusten
Ik ga nu slapen en denk er nog wel even over na, hoe ik het gedicht eindig en of ik er uberhaupt iets mee doe...
Trusten
TwistedAngel- Prater
Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Evy, waar blijft je verhaal. Ik ben zoooooooooooooooo benieuwd!
www.hansanders.nl
Ik ga altijd naar www.specsavers.nl.
En ik keek met mijn neus inderdaad. Daar kunnen Hans Anders en Specsavers niets aan veranderen.
Gast- Gast
Smikk, die 4 broden die je bij je servies hebt staan, zijn die vers? Zeker geen spelt?
Gast- Gast
Reva schreef:Smikk, die 4 broden die je bij je servies hebt staan, zijn die vers? Zeker geen spelt?
Gast- Gast
Reva schreef:Smikk, die 4 broden die je bij je servies hebt staan, zijn die vers? Zeker geen spelt?
Haha, ik had het ook al gezien. Houd je een leeg huis over? Je biedt zoveel kastjes/tafeltjes aan!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
ik raad het je niet aan.Reva schreef:In 4 broden heb ik wel interesse, heb honger
Ik heb deze week nog geen boodschappen gedaan, doe ik normaal op maandag. Niet veel in huis dus, wel lekker goedkoop. Vandaag boerenkool meegenomen dat overbleef, dus voor morgen al een maaltijd..
Gast- Gast
Geloof me, als dit weg is zie je geen verschil..Zininzon schreef:Reva schreef:Smikk, die 4 broden die je bij je servies hebt staan, zijn die vers? Zeker geen spelt?
Haha, ik had het ook al gezien. Houd je een leeg huis over? Je biedt zoveel kastjes/tafeltjes aan!
Er gaat nog meer weg, is nu aan het laden.
Edit: dit weekend ga ik opruimen, dus daarna komt er vast nog veel meer bij.
Laatst aangepast door Smikkell op do 1 dec 2011 - 12:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ideaal! Ik ging expres pas na het eten naar mijn ouders toe, kom ik binnen, schuift mn moeder een hele schaal met verse knapperige stukjes stokbrood voor mn neus.. Grrrr.
Gast- Gast
Ow, stokbrood, had ik dat maar. Ik zit maar met die aioli en die tappenade..Reva schreef:Ideaal! Ik ging expres pas na het eten naar mijn ouders toe, kom ik binnen, schuift mn moeder een hele schaal met verse knapperige stukjes stokbrood voor mn neus.. Grrrr.
Gast- Gast
Ik ga nu (proberen te) slapen, maar zal je topic in de gaten houden.
Doei, fijn weekend alvast!
Doei, fijn weekend alvast!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: