DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Wat ze met je moeten? Makkelijke seks? Als iemand zo snel gaat liggen zijn ze vast wel bereid dat te onthouden idd.
Ow? Dat is het. Nee, heb niet met iedereen seks die hier over de vloer komt. Vind het alleen leuk om een beetje te spelen.
Zeg ook niet dat je dat met iedereen hebt die over de vloer komen, maar je laat zeer regelmatig dat soort teksten hier op het forum vallen. Prima, al gaat elke dag de hele galerij over je heen, maar ga dan niet vervolgens vol verbazing zeggen dat je niet snapt wat ze met je moeten
Eens.
Ben je het ook eens met 'komen'? Ik wilde het net aanpassen in 'komt' en toen zag ik dat het al was gequote
Nee, maar ik heb het bewust gequote, zodat iedereen kan zien dat ook jíj fouten maakt.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
**Reva schreef:Smikkell schreef:Mijn kringloop theeservies staat in de week. Geen idee van hoeveel (dode) omaatjes is het bij elkaar heb verzameld. Maar ik heb het wel graag goed schoon voor ik het gebruik
Theeservies??? Zieeeeeeeen
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 nov 2011 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Is jouw vriend zo'n gezonde eter?Lavendel schreef:Zelda schreef:Ik was gister in de auto al aan het mauwen omdat hij niet langs een Albert Heijn wilde rijden dus nu is hij net uit zichzelf gegaan, zo lief.PluDan schreef:Haha wat dacht je vriend?
Voordat ze prikkelbaar word haal ik vast chocolade ?
Wel heel lief van hem!
Chocolade is zooow fijn als je ongesteld bent.
Doet mijn vriend echt never nooit voor me.. hij snoept zelf nooit, athans koopt het zelf niet en ik krijg altijd wel een beetje een schuldgevoel als ik het wel doe.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb voor mijn zus per ongeluk een W-chocoladeletter gekocht ipv een M. Niet goed gekeken. Dacht naaah laat maar, dan draait ze hem maar om. Maar daarna bedacht ik me dat ik hem natuurlijk ook zou kunnen opeten en dan morgen een ander moet halen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zelda schreef:Is jouw vriend zo'n gezonde eter?Lavendel schreef:Zelda schreef:Ik was gister in de auto al aan het mauwen omdat hij niet langs een Albert Heijn wilde rijden dus nu is hij net uit zichzelf gegaan, zo lief.PluDan schreef:Haha wat dacht je vriend?
Wel heel lief van hem!
Doet mijn vriend echt never nooit voor me.. hij snoept zelf nooit, athans koopt het zelf niet en ik krijg altijd wel een beetje een schuldgevoel als ik het wel doe.
Ja.. dus ik krijg het altijd te horen als ik iets lekkers wil, en dat wil ik vaak
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
ik vind het een prima plan.Evy schreef:Reva schreef:Ik heb voor mijn zus per ongeluk een W-chocoladeletter gekocht ipv een M. Niet goed gekeken. Dacht naaah laat maar, dan draait ze hem maar om. Maar daarna bedacht ik me dat ik hem natuurlijk ook zou kunnen opeten en dan morgen een ander moet halen
Doet me denken aan dat ik vanmiddag in de kringloop even het idee had om ook de fietskar te kopen die er stond, dan kon ik lekker veel meenemen..
Gast- Gast
Dat lijkt me bloedirritant hopelijk zegt hij niet tegen je dat je te dik bent.Lavendel schreef:Zelda schreef:Is jouw vriend zo'n gezonde eter?Lavendel schreef:Zelda schreef:Ik was gister in de auto al aan het mauwen omdat hij niet langs een Albert Heijn wilde rijden dus nu is hij net uit zichzelf gegaan, zo lief.PluDan schreef:Haha wat dacht je vriend?
Wel heel lief van hem!
Ja.. dus ik krijg het altijd te horen als ik iets lekkers wil, en dat wil ik vaak
Gast- Gast
Wat mooi Smikkel! En dat van de kringloop? Goed geshopt!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Mooi! maar het is niet 1 servies toch maar meerdere door elkaar? Ga je het wel gebruiken of is het zoals bij bijna iedereen die zo'n servies heeft dat het vooral mooi in de kast staat?
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Maura schreef:PluDan schreef:Hoe komt dat dan Maura?
Geeft het je een soort van troost als je een jongen mee hebt?
Nee, het geeft me helemaal niets. Het is meer een bepaald gemis van iets. Van iemand in huis hebben. Maar als ze te lang blijven hangen, de volgende dag, dan kijk ik ze weg. Want, het is niet wat ik wil op het eind. En zo blijft dat doorgaan. Het zou iets met mijn Borderline te maken kunnen hebben. Een soort van destructief gedrag t.o.v. deze acties. Weet niet.
Dus jij hebt borderline en je had er sowieso geen hulp voor? Slechte zaak.. En je moet je trouwens ook niet gewoon de koppigheid voorbij en je moeder opbellen en zeggen dat je steun nodig hebt..? En weet je vader hoe je je voelt?
Mijn vader weet niet eens dat ik Borderline heb. Niemand weet het eigenlijk, behalve mensen die ik ken via het forum. Mijn moeder bellen zal niet gaan. We hebben bepaalde problemen met elkaar, die niet worden opgelost door gewoon weer verder te gaan. Te vaak geprobeerd en het werkt niet.
Ik ben niet zo koppig, maar ik ben meer het persoon dat een ander niet zo snel toelaat. Daarnaast ben ik opgegroeid met het gegeven dat zwakte niet hoeft worden geshowt.
Gast- Gast
Ja, het is het eerste waar ik naar kijk als ik een kringloop inloop. Elke keer neem ik weer wat mee. Wil wel echt alleen theeservies en geen borden enz. Al kan een mooie schaal wel bij de thee, voor koekjes. Ow, en ik hoop ooit nog op een mooie theepot in deze style.Zelda schreef:Smikkell, zou je nog meer van dat servies willen?
Maar ik zit hier thuis niet te hopen op dode omaatjes hoor.
Sprak vandaag in de kringloop een oude dame die zei dat ze ook zo'n kast had als waar ik naar stond te kijken. Dat ze naar een verzorgingshuis moest en al haar spullen weg moesten. Ze was nu een eenpersoons bed en kleine meubels aan het zoeken. ik vond het echt zó zielig. Ik kan echt geen afstand doen van mijn huis of spullen. Ze had het er ook erg moeilijk mee.
Toen ze vroeg of ik blij was dat het een meisje werd, omdat ik een roze krukje kocht, vond ik het al minder zielig. Ben ik zo dik?
Gast- Gast
Zelda schreef:Dat lijkt me bloedirritant hopelijk zegt hij niet tegen je dat je te dik bent.Lavendel schreef:Zelda schreef:Is jouw vriend zo'n gezonde eter?
Nee dat gelukkig niet! Hij maakt alleen altijd opmerkingen als ik iets lekkers of ongezonds wil.. niet erge opmerkingen,meer in de trant van grapjes dat ik een snoepert ben en dergelijke. Het is alleen irritant dat ik altijd de 'aanstichter' ben van het lekkere dingen willen/kopen.
Lavendel- Ratel
echt? Die oudjes hebben echt geen tact in hun donder he..Smikkell schreef:
Toen ze vroeg of ik blij was dat het een meisje werd, omdat ik een roze krukje kocht, vond ik het al minder zielig. Ben ik zo dik?
Gast- Gast
Ik heb niets om in de kast te zetten. Alles wordt gebruikt, daar is het voor. Ook dit ga ik gebruiken. Ik heb nog meer, maar dit is van de laatste dagen. Het komt uit verschillende kringloopwinkels en is inderdaad allemaal verschillend. Dat vind ik juist zo leuk!Lavendel schreef:Mooi! maar het is niet 1 servies toch maar meerdere door elkaar? Ga je het wel gebruiken of is het zoals bij bijna iedereen die zo'n servies heeft dat het vooral mooi in de kast staat?
Ik neem niet alles mee. Het liefst de dingen met een gouden randje. Het is ongeveer 50 cent p/s.
Gast- Gast
Maura schreef:Lavendel schreef:
Dus jij hebt borderline en je had er sowieso geen hulp voor? Slechte zaak.. En je moet je trouwens ook niet gewoon de koppigheid voorbij en je moeder opbellen en zeggen dat je steun nodig hebt..? En weet je vader hoe je je voelt?
Mijn vader weet niet eens dat ik Borderline heb. Niemand weet het eigenlijk, behalve mensen die ik ken via het forum. Mijn moeder bellen zal niet gaan. We hebben bepaalde problemen met elkaar, die niet worden opgelost door gewoon weer verder te gaan. Te vaak geprobeerd en het werkt niet.
Ik ben niet zo koppig, maar ik ben meer het persoon dat een ander niet zo snel toelaat. Daarnaast ben ik opgegroeid met het gegeven dat zwakte niet hoeft worden geshowt.
Allemaal leuk en wel maar zoals het de afgelopen jaren gegaan is werkt het overduidelijk ook niet voor je. Er moet iets veranderen en wellicht is je ouders inlichten een goede eerste stap. De ruzie met je moeder is toch iets van het laatste jaar, daarvoor ging het altijd wel goed? Als jij als dochter aangeeft dat het echt niet goed met je gaat, dan laat ze je toch niet op de stoep staan?
Laatst aangepast door Lavendel op wo 30 nov 2011 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Alsof roze niet kan voor een jongenZelda schreef:echt? Die oudjes hebben echt geen tact in hun donder he..Smikkell schreef:
Gast- Gast
Maura, als je moeder weet van de bordeline, dan loopt het misschien wel beter tussen jullie. Dan snap je bepaald gedrag van elkaar en dat voorkomt misschien conflicten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alsof roze niet kan voor een jongenZelda schreef:echt? Die oudjes hebben echt geen tact in hun donder he..Smikkell schreef:
Gast- Gast
Maar Maura, heb je dan ook geen vriendinnen met wie je dit kunt bespreken?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
De oma van mijn vriend beweert dat roze vroeger voor jongetjes was en blauw voor meisjes. Kan het nergens vinden, maar ze zegt het écht niet door elkaar gehaald te hebben.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Schaam je je dat de seks met je vriend niet past en durf je daarmee niet naar de huisarts, ga je met je benen wijd ingezoomd op tv..
Gast- Gast
Kijkt iemand dat programma over rare lichamelijke dingen? (Ja sorry EB is er niet dus ik moet het ECHT even overnemen) Waarom gaat dat meisje dit in godsnaam op tv bespreken?
Lavendel- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: