DagCafé
+26
Erin
Suus
Sjaantje
Toet
Susan
PluDan
Alex
pinkflower
Lavendel
Jordana
ixis
May
Burn
Tiana
ExpressoB
Lotus
Lejow
silly-one
Chocolate Cookie
Tullow
VeryCherry
Rush
Rovine
Zwerver
Ibbeltje
Gebruikersnaam
30 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik denk het wel.Reva schreef:Huh, dat vind ik wel raar van de kringloop! De kerstballen gaan zeker stuk als ze worden verzonden he?
Ik ben echt kotsmisselijk als ik er alleen al aan denk dat ik morgen moet werken
Wat zal je slank worden, Q
Kringloop is kieskeurig man.
Werken????
Gast- Gast
Zelfs op die zakken die je in de brievenbus krijgt, waar je kleding in kunt stoppen en aan de straat mag zetten, zijn ze kieskeurig. Hele lijst met eisen staat er op die zak.Maura schreef:Smikkell schreef:Ja, door die scheur, maar die valt reuze mee. Zal er morgen een foto van maken. Net als van de rest van de spullen, is nu te donker.Maura schreef:Smikkell schreef:De kringloop wilde hem niet hebben
Dat meen je?!
Snap ik. Maar als je dat even goed opschuurt en verft? Dan moet de scheur toch meevallen?
Het is al jaren geleden, maar ik had wat spullen van mijn ex en mij, waar ik niets meer mee wilde. Maar kringloop wilde er ook niets mee. Ik heb het afgeleverd bij vrienden van mijn ouders en vrienden van vrienden en tot twee jaar terug stond het er nog steeds en nog steeds in geweldige staat. Snap de kringloop soms niet echt. Ik denk dat we in het noorden verwende kringloopzaken hebben.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk het wel.Reva schreef:Huh, dat vind ik wel raar van de kringloop! De kerstballen gaan zeker stuk als ze worden verzonden he?
Ik ben echt kotsmisselijk als ik er alleen al aan denk dat ik morgen moet werken
Werken????
Ja, op papier nog 15u per week, maar wat thuis kan doe ik vanuit huis. Hoef de uren niet letterlijk te maken opzich.
Gast- Gast
Ow, en op die zak staat geen datum, alleen aankomende vrijdag aan de straat zetten. Ik leeg mijn brievenbus niet zo vaak dus geen idee over welke vrijdag ze het hebben
Gast- Gast
Wisten jullie trouwens dat er gratis karmuntjes worden uitgedeeld bij de Jumbo? Was er gisteren en mijn muntje was in mijn tas gevallen en kennelijk was ik vergeten om deze eruit te halen. Met alleen pinpas op zak... Tja, wordt het niet wat qua karretje. Dus ik vroeg om een muntje en ik kreeg hem gratis. ook nog een leuke nog eens.
Gast- Gast
Dacht dat dat inmiddels was afgelopen. Balen dan dat je in deze staat moet werken.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik denk het wel.Reva schreef:Huh, dat vind ik wel raar van de kringloop! De kerstballen gaan zeker stuk als ze worden verzonden he?
Werken????
Ja, op papier nog 15u per week, maar wat thuis kan doe ik vanuit huis. Hoef de uren niet letterlijk te maken opzich.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, en op die zak staat geen datum, alleen aankomende vrijdag aan de straat zetten. Ik leeg mijn brievenbus niet zo vaak dus geen idee over welke vrijdag ze het hebben
Morgen?
Gast- Gast
Vast al een of twee vrijdagen geleden.Maura schreef:Smikkell schreef:Ow, en op die zak staat geen datum, alleen aankomende vrijdag aan de straat zetten. Ik leeg mijn brievenbus niet zo vaak dus geen idee over welke vrijdag ze het hebben
Morgen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vast al een of twee vrijdagen geleden.Maura schreef:Smikkell schreef:Ow, en op die zak staat geen datum, alleen aankomende vrijdag aan de straat zetten. Ik leeg mijn brievenbus niet zo vaak dus geen idee over welke vrijdag ze het hebben
Morgen?
Dan heb je nog twee weken de tijd om te bedenken wanneer het tijd is om het aan de staat te zetten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, en op die zak staat geen datum, alleen aankomende vrijdag aan de straat zetten. Ik leeg mijn brievenbus niet zo vaak dus geen idee over welke vrijdag ze het hebben
Vast deze vrijdag, want t was vandaag hier. Of is het niks landelijks?
Klopt qua werk, maar het verhaal heeft nogal een vervelend staartje gekregen
Gast- Gast
WA?Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, en op die zak staat geen datum, alleen aankomende vrijdag aan de straat zetten. Ik leeg mijn brievenbus niet zo vaak dus geen idee over welke vrijdag ze het hebben
Vast deze vrijdag, want t was vandaag hier. Of is het niks landelijks?
Klopt qua werk, maar het verhaal heeft nogal een vervelend staartje gekregen
Gast- Gast
Zal dat elke maand zijn?Maura schreef:Smikkell schreef:Vast al een of twee vrijdagen geleden.Maura schreef:Smikkell schreef:Ow, en op die zak staat geen datum, alleen aankomende vrijdag aan de straat zetten. Ik leeg mijn brievenbus niet zo vaak dus geen idee over welke vrijdag ze het hebben
Morgen?
Dan heb je nog twee weken de tijd om te bedenken wanneer het tijd is om het aan de staat te zetten.
Gast- Gast
Nog even snel mijn frustratie en dan ga ik zo ongeveer en bijna slapen.
Mijn schoonzusje heeft al maanden FB. Dus toen ik ook net met FB was begonnen, heb ik haar uitgenogdigd als vriendje. Ze heeft me nooit aanvaard. Mijn broertje heeft sinds vandaag FB en heeft me gelijk uitgenodigd. En opeens is zij ook mijn vriendje. Heb er de pest in. Want ik heb niets met hun beiden. Ik heb een probleem met zijn lievelingsmoeder. Grrrr. Grmbl. Kut!
Mijn schoonzusje heeft al maanden FB. Dus toen ik ook net met FB was begonnen, heb ik haar uitgenogdigd als vriendje. Ze heeft me nooit aanvaard. Mijn broertje heeft sinds vandaag FB en heeft me gelijk uitgenodigd. En opeens is zij ook mijn vriendje. Heb er de pest in. Want ik heb niets met hun beiden. Ik heb een probleem met zijn lievelingsmoeder. Grrrr. Grmbl. Kut!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zal dat elke maand zijn?Maura schreef:Smikkell schreef:Vast al een of twee vrijdagen geleden.Maura schreef:Smikkell schreef:Ow, en op die zak staat geen datum, alleen aankomende vrijdag aan de straat zetten. Ik leeg mijn brievenbus niet zo vaak dus geen idee over welke vrijdag ze het hebben
Morgen?
Toen ik nog volledig meedraaide in deze maatschappij en ik niet in het centrum woonde, was het elke eerste twee weken van de maand. Maar ik lever mijn dingen in bij mijn buurman die er geld voor krijgt en dat is alleen wanneer ik zin heb om op te ruimen.
Gast- Gast
Mogûh meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nog plannen voor vandaag Rush?
Goeiemorgen!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heey
Werken tot 5 en vanavond boodschappen doen en hopen dat we nog ergens witte chocoletters kunnen vinden (in de letter A) en daarna nog geen plannen.VeryCherry schreef:Nog plannen voor vandaag Rush?
Ik ben eigenlijk uitgenodigd op een verjaardag, maar die heb ik afgezegd omdat ik even tijd door wil brengen met m`n mannetje na de 'dip'.
And you?!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die zullen vast nog wel ergens te vinden zijn toch?
Ik moet zo wéér naar de stad, nog een cadeautje kopen voor mijn mams en inpakpapier halen en vanavond alles inpakken en ik moet nog haken.
Waarom waarom waarom begin ik overal toch zo laat aan?!
Ik moet zo wéér naar de stad, nog een cadeautje kopen voor mijn mams en inpakpapier halen en vanavond alles inpakken en ik moet nog haken.
Waarom waarom waarom begin ik overal toch zo laat aan?!
Laat beginnen is heel herkenbaar
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40