Met je kinderen op vakantie dit jaar
+18
Fiwen
Nana
Tania
maiadebij
Dolphinne
Dora
PapillonRose
moepie
knets
xxjojootjexx
Bruintje Beer
Susan
LindaK
Darius
Tazz
Lindsya
Dikkie_Dik
PiP
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Met je kinderen op vakantie dit jaar
Je noemt nu ook wel een verschil hoor Darius. Animatieteams in hotels vind ik ook afschuwelijk maar ik stond als kind op een camping waar ook regelmatig iets georganiseerd werd en dat was gewoon leuk. Daarnaast rende ik gewoon de hele dag rond en werden wij echt niet aan ons lot over gelaten.
Overigens wil ik in de toekomst wel weer gaan kamperen maar voorlopig moet ik er nog niet aan denken. Ik wil straks met 2 kleintjes toch iets meer luxe.
Overigens wil ik in de toekomst wel weer gaan kamperen maar voorlopig moet ik er nog niet aan denken. Ik wil straks met 2 kleintjes toch iets meer luxe.
Gast- Gast
Darius schreef:
Op een camping vind ik het vaak nog wel leuke animatieteams, maar ik heb wel eens in een all-in hotel gezeten in Egypte en Turkije, daar vind ik het zo hysterisch. Ik ben van mening dat je je als 7 / 8 jarige zeker wel zelf moet kunnen vermaken met vriendjes en vriendinnetjes. Af en toe een keertje iets met zo'n animatie vind ik prima, maar als je als kind vermaakt moet worden, dan is er wel wat mis. Haha, ik wil mezelf gewoon niet als ouder zien die hun kind ergens dropt zodat ze zelf de hele dag aan het zwembad kunnen hangen. En in die all-in hotels gebeurde dat wel.
Sowieso is er niet de hele dag iets voor alle leeftijden. Het is niet de bedoeling dat je als basisschoolkind naar peuterpret gaat, of als kleuter naar een 13+ activiteit, dus de hele dag vermaakt worden zit er echt niet in.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan over 1,5 maand een midweekje naar CenterParcs. We zullen de komende 4 jaar wel in Nederland/België
blijven voor vakanties. Persoonlijk vind ik een vakantie naar het buitenland met het vliegtuig/auto/bus niks met zo'n kleintje.
blijven voor vakanties. Persoonlijk vind ik een vakantie naar het buitenland met het vliegtuig/auto/bus niks met zo'n kleintje.
Laatst aangepast door Razz_ op zo 2 jan 2011 - 10:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij gaan deze zomer 15 dagen naar zuid spanje vliegen. Met m'n schoonzusje en haar gezin..
M'n zwager is half spaans dus we gaan vlakbij zijn familie twee appartementen huren. Dus het is echt Spanje ontdekken. Totaal niet toeristisch dus het lijkt me heel spannend maar zo fantastisch!
M'n zwager is half spaans dus we gaan vlakbij zijn familie twee appartementen huren. Dus het is echt Spanje ontdekken. Totaal niet toeristisch dus het lijkt me heel spannend maar zo fantastisch!
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Afgelopen zomer zijn we 2x naar Frankrijk geweest. 1x een week en een keer 2 weken. Beide keren in een Stacaravan. Deze was ruim zat en beviel prima! Het weer was alleen wat minder, op de ene camping zaten we heel hoog op een berg waardoor het daardoor kouder was de 2e vakantie hadden we veel regen. De eerste vakantie was op een hele kleine camping, daar zit niks bij maar ging prima. E. had toch nog niks nodig, die was toen nog zo jong. De 2e keer zaten we op een grote camping waar meer te doen was.
Ook dit jaar gaan we weer naar Frankrijk (toevallig net besproken). Nu naar het midden van Frankrijk, zal een uurtje of 8 rijden zijn. We zitten weer op een camping/park maar dit keer in een huisje. Het is een grote camping, waar veel te doen is. Ook is er animatie, dat vind ik wel erg leuk voor E. s'avonds lekker swingen bij de kinderliedjes. We gaan met vrienden die ook een kleintje hebben, jaartje jonger dan E.
Ook dit jaar gaan we weer naar Frankrijk (toevallig net besproken). Nu naar het midden van Frankrijk, zal een uurtje of 8 rijden zijn. We zitten weer op een camping/park maar dit keer in een huisje. Het is een grote camping, waar veel te doen is. Ook is er animatie, dat vind ik wel erg leuk voor E. s'avonds lekker swingen bij de kinderliedjes. We gaan met vrienden die ook een kleintje hebben, jaartje jonger dan E.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wij gaan met de familie in februari een midweekje naar CenterParcs, gewoon hier in Nederland. Denk zelf op zich dat het gesleep wel mee zal gaan vallen, ik prop gewoon alles in de auto en rijden maar! Scheelt wel dat ik geen campingbedje hoef mee te nemen omdat het daar aanwezig is, anders zou dat wel extra gesleep zijn. Maar verder maak ik me niet zo druk, als ik nu ergens heen ga heb ik toch al gauw een tas vol bij me en dan is het wat meer maar heb de auto.
In de zomer gaan we misschien ook naar Center Parcs (de plannen zijn nog niet erg concreet voor de zomer), maar dan in Frankrijk. Mijn meisje is toch nog te klein dan om zelf rond te rennen en dingen te doen, dus maakt het nu nog niet zo heel gek veel uit waar we naartoe gaan (het moet wel kindvriendelijk zijn natuurlijk). En het is daar altijd zo heerlijk met al die faciliteiten en een zwembad! De afgelopen jaren ben ik meer van de stedentripjes geweest, maar nu met een kindje is het toch wel fijn om weer eens een ander soort vakantie te doen. Dus naar het oude vertrouwde Center Parcs waar ik vroeger met de familie vaak kwam sprak me wel aan. Niet te ver weg en toch heerlijk er tussenuit.
Heb trouwens vroeger lang op een camping gestaan met ook allerlei animatie voor kinderen, maar deed zelf ook nog genoeg hoor (spelen met vriendjes en vriendinnetjes enzo). Je wordt daar inderdaad echt niet de hele dag vermaakt of door je ouders gedropt. Maargoed, ik heb over all-inclusive sterrenrestaurants inderdaad andere verhalen gehoord, dat zou mijn type vakantie mede daarom ook niet zijn.
In de zomer gaan we misschien ook naar Center Parcs (de plannen zijn nog niet erg concreet voor de zomer), maar dan in Frankrijk. Mijn meisje is toch nog te klein dan om zelf rond te rennen en dingen te doen, dus maakt het nu nog niet zo heel gek veel uit waar we naartoe gaan (het moet wel kindvriendelijk zijn natuurlijk). En het is daar altijd zo heerlijk met al die faciliteiten en een zwembad! De afgelopen jaren ben ik meer van de stedentripjes geweest, maar nu met een kindje is het toch wel fijn om weer eens een ander soort vakantie te doen. Dus naar het oude vertrouwde Center Parcs waar ik vroeger met de familie vaak kwam sprak me wel aan. Niet te ver weg en toch heerlijk er tussenuit.
Heb trouwens vroeger lang op een camping gestaan met ook allerlei animatie voor kinderen, maar deed zelf ook nog genoeg hoor (spelen met vriendjes en vriendinnetjes enzo). Je wordt daar inderdaad echt niet de hele dag vermaakt of door je ouders gedropt. Maargoed, ik heb over all-inclusive sterrenrestaurants inderdaad andere verhalen gehoord, dat zou mijn type vakantie mede daarom ook niet zijn.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
moepie schreef:
Is het een camping van RCN?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier zijn de vakantieplannen nog onbekend.
Maar als we al weg gaan zal dat pas ongeveer 6 weken na de bevalling zijn, dus zeg maar begin september. En misschien nog wel iets later. En als we weggaan zal het een vakantiehuisje in Nederland of België zijn, zo eentje van Landal, Roompot of Centerparcs ofzo.
Maar als we al weg gaan zal dat pas ongeveer 6 weken na de bevalling zijn, dus zeg maar begin september. En misschien nog wel iets later. En als we weggaan zal het een vakantiehuisje in Nederland of België zijn, zo eentje van Landal, Roompot of Centerparcs ofzo.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Wij hebben nog niet echt een precies idee wat we deze zomer willen. We willen in elk geval wel weg. Het liefst wel ergens naar de kust en lekker veel zon.
Ik denk ook liever een camping dan een hotel. Dan kun je 's avonds als de kleine in bed ligt zelf nog lekker buiten voor de tent/caravan zitten met een hapje en een drankje.
Met een hotel zit je dan toch meer aan je hotelkamer vast (ik zou zelf niet met de babyfoon in de bar willen zitten).
Ik denk dat een camping in frankrijk misschien wel leuk is of mss Belgie/ duitsland. Het liefste niet al te lang rijden. Dan denk ik wel een ingerichte bungalowtent of een nog liever een stacaravan. Ik hou wel van een klein stukje luxe erbij .
Ik denk ook liever een camping dan een hotel. Dan kun je 's avonds als de kleine in bed ligt zelf nog lekker buiten voor de tent/caravan zitten met een hapje en een drankje.
Met een hotel zit je dan toch meer aan je hotelkamer vast (ik zou zelf niet met de babyfoon in de bar willen zitten).
Ik denk dat een camping in frankrijk misschien wel leuk is of mss Belgie/ duitsland. Het liefste niet al te lang rijden. Dan denk ik wel een ingerichte bungalowtent of een nog liever een stacaravan. Ik hou wel van een klein stukje luxe erbij .
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Coco schreef:Wij gaan dit jaar twee keer naar Marokko, maar als wij daar geen huis zouden hebben, waren we denk ik niet verder dan Belgie of Duitsland gegaan. Al dat sleepwerk en een stuk reizen lijkt mij niets met zulke kleintjes. Nu hoeven we alleen kleren (en denk de kinderwagen) mee te nemen aangezien daar alles al is.
Als ze iets ouder zijn wellicht naar Zuid-Frankrijk of Italie naar een park/camping waar Nederlandstalige animatie aanwezig is.
Of met de hele familie in een villa.
Wij gaan ook naar Marokko in juni. N is dan 2,5 jaar en J 9 maanden dus ook een heel gesleep aangezien er niets in het huis van m'n schoonouders is voor kinderen. Mijn man gaat met de auto en ik met de kinderen met het vliegtuig, dus ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Ik ga 'maar' 10 dagen want ik denk dat ik het dan wel gezien heb . Mijn man blijft 3 weken.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Wij gaan naar Tenerife. Tegen die tijd is J. 15 maanden, lijkt me wel te doen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij zijn afgelopen jaar, toen ons zoontje 12 maanden was, naar Curacao gegaan. Dit is ons echt super goed bevallen!
Het is even doorbijten tijdens de vliegreis (9 uur) maar ons zoontje had de tijd van zijn leven in het vliegtuig. Alle aandacht van papa en mama en anders 400 andere mensen die wel even willen zwaaien.
Curacao is zo'n lekkere bestemming met kids omdat het altijd lekker weer is, je kunt je verstaanbaar maken in het Nederlands, in de supermarkten barst het van Nederlandse producten (van soepstengels, tot liga's en roosvicee) dus je hoeft niets mee te nemen, inwoners zijn echt gek met kindjes, zijn weinig gevaren alleen de zon en muggen voor de kids en de medische zorg is prima geregeld.
Verder is het natuurlijk een prahtig eiland, echt even naar het paradijs. Wij zaten in een appartement dus lekker geen geregel met schoonmaken, 3x per week schoon bed en handdoeken, aparte kamer voor ons zoontje. We konden eten in het appartement als we dat wilden of lekker uit eten gaan. Verder qua uitspajes hebben we iedere dag een ander strandje bzocht, naar Willemstad, Dolfinarium, lekker zwemmen, Klein Curacao.
Wel vond ik het fjn dat we 23 dagen gingen en dat we de hele vakantie een auto hebben gehuurd. Dat zou ik iedereen zeker aanraden.
Veel plezier met de voorbereidingen!
Het is even doorbijten tijdens de vliegreis (9 uur) maar ons zoontje had de tijd van zijn leven in het vliegtuig. Alle aandacht van papa en mama en anders 400 andere mensen die wel even willen zwaaien.
Curacao is zo'n lekkere bestemming met kids omdat het altijd lekker weer is, je kunt je verstaanbaar maken in het Nederlands, in de supermarkten barst het van Nederlandse producten (van soepstengels, tot liga's en roosvicee) dus je hoeft niets mee te nemen, inwoners zijn echt gek met kindjes, zijn weinig gevaren alleen de zon en muggen voor de kids en de medische zorg is prima geregeld.
Verder is het natuurlijk een prahtig eiland, echt even naar het paradijs. Wij zaten in een appartement dus lekker geen geregel met schoonmaken, 3x per week schoon bed en handdoeken, aparte kamer voor ons zoontje. We konden eten in het appartement als we dat wilden of lekker uit eten gaan. Verder qua uitspajes hebben we iedere dag een ander strandje bzocht, naar Willemstad, Dolfinarium, lekker zwemmen, Klein Curacao.
Wel vond ik het fjn dat we 23 dagen gingen en dat we de hele vakantie een auto hebben gehuurd. Dat zou ik iedereen zeker aanraden.
Veel plezier met de voorbereidingen!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Susan schreef:moepie schreef:
Is het een camping van RCN?
Uhmmm .... geen idee!. We hebben het geboekt via Vrij uit! Heb het zo ook niet bij de hand, het ligt bij Loire.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Wij gaan in februari een midweekje naar Landal in Limburg met 3tjes en in mei willen we (mits het lukt in combi met mijn stage) 1 of 2 weken naar Turkije met mijn ouders (dus met 5en). Ik vind het wel erg fijn dat mijn ouders mee gaan, dan zijn we niet altijd verplicht om op de kamer te blijven als dochter naar bed moet en kunnen we het 'oppassen' een keer afwisselen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Wij blijven heel bewust in Nederland. We zien het nog niet zitten om met N. ver te reizen, hij is dan net 1.5 jaar.. afgelopen zomer zijn we naar het huis van m'n ouders geweest. Dit jaar gaan we met de caravan naar een zeer kindvriendelijke camping in Zuid Limburg.. Super sanitair, leuke speelmogelijkheden (voor groot en klein, ook speciale veldjes met caravans met een speeltoestel in het midden), overdekt zwembad met peuterbadje, ook buiten een zwembad.. snackbar op 't terrein, evenals een winkeltje. Super. Lekkere ruime plekken ook!
klinkt als een .. euh... reclame boodschap, maar ik ben heel blij dat we deze camping hebben gevonden! Twee jaar terug, toen ik net zwanger was van N., hebben we daar ook gestaan..
SE
klinkt als een .. euh... reclame boodschap, maar ik ben heel blij dat we deze camping hebben gevonden! Twee jaar terug, toen ik net zwanger was van N., hebben we daar ook gestaan..
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Dat wij naar een all in hotel gaan in Turkije wil nog niet zeggen dat wij haar elke dag dumpen bij een animatie team hoor....
Sowieso vind ik haar daar nu te jong voor maar dat ben ik in de toekomst ook echt niet van plan.
Ik denk dat dat erg van het sooet mensen afhangt en ook nog eens naar welk hotel je gaat.
Het hotel waar wij heen gaan komen over het algemeen ander soort mensen dan de hotels waar papa en mama zich volgieten aan het zwembad en de kinderen daar droppen.
Het heeft dus echt niks met een animatieteam te maken of met het feit dat je kiest voor een all in hotel....
Sowieso vind ik haar daar nu te jong voor maar dat ben ik in de toekomst ook echt niet van plan.
Ik denk dat dat erg van het sooet mensen afhangt en ook nog eens naar welk hotel je gaat.
Het hotel waar wij heen gaan komen over het algemeen ander soort mensen dan de hotels waar papa en mama zich volgieten aan het zwembad en de kinderen daar droppen.
Het heeft dus echt niks met een animatieteam te maken of met het feit dat je kiest voor een all in hotel....
Gast- Gast
maiadebij schreef:
Wij gaan ook naar Marokko in juni. N is dan 2,5 jaar en J 9 maanden dus ook een heel gesleep aangezien er niets in het huis van m'n schoonouders is voor kinderen. Mijn man gaat met de auto en ik met de kinderen met het vliegtuig, dus ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Ik ga 'maar' 10 dagen want ik denk dat ik het dan wel gezien heb . Mijn man blijft 3 weken.
Waar gaan jullie naartoe in Marokko?
Ik twijfel nog of we in maart of juni zullen gaan, ik ben bang dat juni net te warm is en maart nog wat frisjes (ik wil wel bruin worden namelijk haha).
Maar andere maanden kan ik niet ivm mijn studieprogramma. En dan gaan we in oktober nog een keer. Wij gaan denk ik 2 keer een dag of 8-9. Wij gaan ook vliegen, moet er niet aan denken met de auto, zo'n lange rit. Jouw man gaat zeker veel familie bezoeken? Hebben jullie daar gewoon prive ruimte of verblijven jullie bij/met familie?
Gast- Gast
Wij willen er in het voorjaar even tussenuit naar het zonnetje dus gaan we naar de Canarische eilanden, ze is dan ong 6,5 maand. Het is daar dan al lekker warm en het is niet zo ver vliegen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Coco schreef:
Waar gaan jullie naartoe in Marokko?
Ik twijfel nog of we in maart of juni zullen gaan, ik ben bang dat juni net te warm is en maart nog wat frisjes (ik wil wel bruin worden namelijk haha).
Maar andere maanden kan ik niet ivm mijn studieprogramma. En dan gaan we in oktober nog een keer. Wij gaan denk ik 2 keer een dag of 8-9. Wij gaan ook vliegen, moet er niet aan denken met de auto, zo'n lange rit. Jouw man gaat zeker veel familie bezoeken? Hebben jullie daar gewoon prive ruimte of verblijven jullie bij/met familie?
Wij gaan naar El Hoceima en jullie? Zijn ouders hebben daar een huis van 3 verdiepingen waar we zullen verblijven. Zijn broer woont in dat huis met vrouw en 6 kinderen en m'n schoonouders zijn er dan denk ik ook, het huis is groot en we hebben er ons eigen kamer. Ik wilde ook liever in mei maar m'n man was bang dat het dan te koud zou zijn. En omdat dit jaar de Ramadan in augustus valt was het hoog seizoen gelukkig geen optie. We willen daar idd ook familie bezoeken dus vandaar dat de auto mee moet, mij lijkt het ook niks hoor zo'n lange rit! En ons zoontje vind 50 km lang stil zitten al te lang haha! En dan kan hij mooi wat langer blijven en ik vlieg eerder terug.
Ik zat gister de prijzen van de tickets te kijken en dat valt me mee! Een retour ticket voor mij en de 2 kinderen komt op 550 euro.
maiadebij- Kletskop
@ Maia, wij gaan naar Asilah (ligt onder Tanger). Mijn schoonouders komen oorspronkelijk uit de omgeving van Oujda, maar hebben een jaar of 30 terug een huis gekocht in Tanger. Alleen zijn oma's en een nichtje zijn ook naar Tanger gehaald. Mijn man kent de rest van zijn familie ook niet, dus wij hoeven alleen bij de oma's langs om de kids te showen, direct na aankomst of anders met de taxi.
Hahaha ga met een kind dat de 50km al te vind, maar eens naar Marokko rijden.
Mijn schoonouders doen het wel relaxt trouwens, die gaan eerst naar mijn schoonzus in Belgie koffie drinken, eten etc. Dan door naar Frankrijk, daar hotel en relaxen, volgende dag richting Spanje en daar een hotel en de omgeving bekijken, relaxen en dan de volgende dag pas met de boot naar Marokko. Zo lijkt het mij ook nog wel wat, maar wel pas als de kids een stuk ouder zijn.
Wij wilden vorig jaar ook gaan, maar dan via Brussel of Dusseldorf, konden we met Ryan Air voor € 150,- voor ons beiden totaal, retour!
Nu met kids gaan we gewoon vanaf Schiphol met KLM omdat we daar flinke korting hebben, zijn volgens mij voor € 400,- klaar.
Ramadan in Marokko lijkt mij trouwens veel relaxter en makkelijker.
Hahaha ga met een kind dat de 50km al te vind, maar eens naar Marokko rijden.
Mijn schoonouders doen het wel relaxt trouwens, die gaan eerst naar mijn schoonzus in Belgie koffie drinken, eten etc. Dan door naar Frankrijk, daar hotel en relaxen, volgende dag richting Spanje en daar een hotel en de omgeving bekijken, relaxen en dan de volgende dag pas met de boot naar Marokko. Zo lijkt het mij ook nog wel wat, maar wel pas als de kids een stuk ouder zijn.
Wij wilden vorig jaar ook gaan, maar dan via Brussel of Dusseldorf, konden we met Ryan Air voor € 150,- voor ons beiden totaal, retour!
Nu met kids gaan we gewoon vanaf Schiphol met KLM omdat we daar flinke korting hebben, zijn volgens mij voor € 400,- klaar.
Ramadan in Marokko lijkt mij trouwens veel relaxter en makkelijker.
Gast- Gast
Je had eerder verteld waar jullie heen gingen maar ik kwam niet meer op de naam! Ik zei net nog tegen m'n man "een klein plaatsje vlakbij Tanger..." maar het was Asila! Ik heb die plaats een x op tv gezien, zag er prachtig uit!
Wel lekker hoor dat je niet een hele berg familie hoeft te bezoeken, mijn man komt uit een gezin van 13 dus altijd druk, altijd veel mensen en dus veel bezoeken. Ik hoop dat N het allemaal een beetje trekt, hij heeft nog steeds moeite met de drukte bij m'n schoonouders. En daar is het natuurlijk helemaal allemaal anders, maar we zullen zien hij is dan ook weer een stukje groter natuurlijk.
Hoe gaat het slapen met I.Sam nu? Slaapt hij ook lastiger op andere plekken als zijn bed? N heeft daar altijd moeite mee gehad. Mijn man zei dat de kinderen daar altijd gewoon op een matras op de grond slapen, maar ik neem toch echt wel campingbedjes mee hoor! Anders weet ik zeker dat het slapen een drama wordt.
Ik ben wel erg benieuwd naar mijn man z'n stad, ben jij al vaak geweest?
Wel lekker hoor dat je niet een hele berg familie hoeft te bezoeken, mijn man komt uit een gezin van 13 dus altijd druk, altijd veel mensen en dus veel bezoeken. Ik hoop dat N het allemaal een beetje trekt, hij heeft nog steeds moeite met de drukte bij m'n schoonouders. En daar is het natuurlijk helemaal allemaal anders, maar we zullen zien hij is dan ook weer een stukje groter natuurlijk.
Hoe gaat het slapen met I.Sam nu? Slaapt hij ook lastiger op andere plekken als zijn bed? N heeft daar altijd moeite mee gehad. Mijn man zei dat de kinderen daar altijd gewoon op een matras op de grond slapen, maar ik neem toch echt wel campingbedjes mee hoor! Anders weet ik zeker dat het slapen een drama wordt.
Ik ben wel erg benieuwd naar mijn man z'n stad, ben jij al vaak geweest?
maiadebij- Kletskop
Ons vakantie staat al 'besproken': een camping in Kroatië. Gezellig met de hele familie.. moeder, stiefvader, zusjes, tantes & ooms met neefjes en nichtjes, etc. Wel zitten we een beetje te twijfelen. Nu kunnen we namelijk nog buiten de vakanties dus zitten toch te denken aan een wat luxere vakantie voor een leuke prijs. Ook willen we heel graag naar Israel, dat doen we waarschijnlijk in de herfst van dit jaar.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ons vakantie staat al 'besproken': een camping in Kroatië. Gezellig met de hele familie.. moeder, stiefvader, zusjes, tantes & ooms met neefjes en nichtjes, etc. Wel zitten we een beetje te twijfelen. Nu kunnen we namelijk nog buiten de vakanties dus zitten toch te denken aan een wat luxere vakantie voor een leuke prijs. Ook willen we heel graag naar Israel, dat doen we waarschijnlijk in de herfst van dit jaar.
Lekker hoor! Ik zou graag ook op vakantie willen! Mja zit al vanaf mei vorig jaar zonder baan & moet straks dus wel weer ant werk..mja we hebben jammer genoeg niet de financiele middelen om even lekker op vakantie gaan, erg jammer...
Gast- Gast
Wij gaan dit jaar naar Frankrijk, daar hebben we twee weken een huisje gehuurd.
Zo'n vakantie heeft mijn voorkeur. Je kan alles meenemen wat je wil, pauzeren wanneer je wil. Als je kind een bui heeft, heeft niemand anders daar last van. Niet dat ik me daar wat van aantrek, maar het is zo wel prettiger handelen.
De situatie is huiselijker dan een hotelkamer en elke maaltijd in drukte doorbrengen is er ook niet bij. Gewoon lekker bbqen in eigen tuin waneer wíj honger hebben en eten waar je trek in hebt enz..
Eind april, begin mei ga ik bevallen, 15 juli gaan we trouwen en de dag er na vertrekken we op ons gemak richting het huisje. Dochter is dan 6 jaar en zoon is dan een maand of 2.
Zo'n vakantie heeft mijn voorkeur. Je kan alles meenemen wat je wil, pauzeren wanneer je wil. Als je kind een bui heeft, heeft niemand anders daar last van. Niet dat ik me daar wat van aantrek, maar het is zo wel prettiger handelen.
De situatie is huiselijker dan een hotelkamer en elke maaltijd in drukte doorbrengen is er ook niet bij. Gewoon lekker bbqen in eigen tuin waneer wíj honger hebben en eten waar je trek in hebt enz..
Eind april, begin mei ga ik bevallen, 15 juli gaan we trouwen en de dag er na vertrekken we op ons gemak richting het huisje. Dochter is dan 6 jaar en zoon is dan een maand of 2.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Anniej_S schreef:Parisienne schreef:Ons vakantie staat al 'besproken': een camping in Kroatië. Gezellig met de hele familie.. moeder, stiefvader, zusjes, tantes & ooms met neefjes en nichtjes, etc. Wel zitten we een beetje te twijfelen. Nu kunnen we namelijk nog buiten de vakanties dus zitten toch te denken aan een wat luxere vakantie voor een leuke prijs. Ook willen we heel graag naar Israel, dat doen we waarschijnlijk in de herfst van dit jaar.
Lekker hoor! Ik zou graag ook op vakantie willen! Mja zit al vanaf mei vorig jaar zonder baan & moet straks dus wel weer ant werk..mja we hebben jammer genoeg niet de financiele middelen om even lekker op vakantie gaan, erg jammer...
Zeker lekker! Wij zijn al twee jaar niet echt meer op vakantie geweest.. vinden het nu dus weer echt even tijd! We moeten ook nog even kijken of het financieel mogelijk is om ook nog naar Israel te gaan, maar de zomervakantie doen we zo.
Jammer dat jullie dit jaar niet gaan! Snap het heel goed hoor.. als het niet gaat, gaat het niet. Je moet maar zo denken: over een jaar/paar jaar (wanneer het wel weer kan in ieder geval) kunnen jullie er des te meer van genieten!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie zonder kinderen
» Op vakantie zonder kinderen
» Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
» 1,5 jaar en vakantie
» Op vakantie met kindje van 1 jaar
» Op vakantie zonder kinderen
» Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
» 1,5 jaar en vakantie
» Op vakantie met kindje van 1 jaar
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: