Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op vakantie met kindje van 1 jaar

Ga naar beneden

Op vakantie met kindje van 1 jaar Empty Op vakantie met kindje van 1 jaar

Bericht  piertje vr 20 jan 2012 - 23:36

Komende zomervakantie willen we lekker op vakantie gaan met onze dochter van dan 1 jaar. Ik vraag daarom jullie tips/advies.

Op websites zie ik allerlei leuke campings en bungalowparken. Maar ik ken de gebieden niet goed en weet dus niet wat ik kan verwachten. Het lijkt ons leuk om met de auto naar bijv. Duitsland/Luxemburg/Frankrijk te rijden. Liefst niet langer dan 6 uur rijden vanaf NL. We zijn op zoek naar een gebied met leuke plaatsjes om lekker rond te struinen, maar ook natuur waar je kunt wandelen met een kinderwagen/rugdrager. Verder graag een camping met zwembad/kinderspeeltuintjes. Heeft iemand advies? Zelf ervaring met een camping/bungalowpark in 1 van deze landen?

Alvast bedankt! Het is een heel verhaal geworden, haha.Embarassed
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met kindje van 1 jaar Empty Re: Op vakantie met kindje van 1 jaar

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:39

Wij zijn toen ons zoontje net 1 was naar Duitsland gegaan, naar Oberhambach. Daar zit een Roompot park maar ik vond het niet heel erg geschikt om te wandelen met een buggy, veel drempels en bergen. Het park zelf vond ik wel leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met kindje van 1 jaar Empty Re: Op vakantie met kindje van 1 jaar

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:41

Naar dit park zijn we geweest:

http://www.zoover.nl/duitsland/rheinland-pfalz/oberhambach-hunsruck/roompot-hambachtal/vakantiepark

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met kindje van 1 jaar Empty Re: Op vakantie met kindje van 1 jaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum