Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje aan de mensen die verstand hebben van fotografie

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen die verstand hebben van fotografie - Pagina 2 Empty Re: Vraagje aan de mensen die verstand hebben van fotografie

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 23:09

Nee. Een UV filter is wel essentieel. Als ie die nog niet heeft, zou ik dat er zeker ook bij doen mocht je een soort pakketje maken. Dat doet op zich niet zo heel veel bijzonders, maar het beschermt je lens wel! Dus die moet er eigenlijk gewoon altijd op zitten.

Hier zie je een goed voorbeeld van wat een polarisatie filter doet:

Vraagje aan de mensen die verstand hebben van fotografie - Pagina 2 Hama-polarisatiefilter-voorbeeld

(moet nu weg, maar eventuele vragen kan ik later wel beantwoorden)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan de mensen die verstand hebben van fotografie - Pagina 2 Empty Re: Vraagje aan de mensen die verstand hebben van fotografie

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:23

Joy_ schreef:

Zero, ik kwam net nog langs die moderne silo-gebouwen die je wel eens gefotografeerd hebt, dus moest nog aan je denken! Januari it is!

Dat is echt op een steenworp afstand :face: volgende keer ff stoppen!! (dan zit er ook een station hopelijk)

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 23:26

Ja die komt er binnenkort zag ik! Nou even zorgen dat het mooi licht is als ik je meet, want dan pak ik dat gebouw ook direct even mee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:30

dan moet je ff wachten tot het schemert, dan gaan de lichtjes aan smile heel handig als ik van ver kom en ik rij naar huis; ding valt niet te missen in het landschap!

Het is een erg fotogeniek gebouw, ben er 2 jaar geleden nog in geweest tijdens een vergadering er over. Het is mijn droom om op dat grondgebied ooit een enorme studio neer te zetten maar ja... *dream on* dan moet ik eerst even een paar ton hebben. Het enige wat ik moment in tonnen heb, is lucht.

Iemand toevallig extra nodig?

Oja wacht... ik. Ik ben benauwd en loop bij de dokter voor ademhalingsproblemen. Blijkbaar heb ik toch geen tonnen lucht. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:39

Mocht je toch via Ebay bestellen, denk er dan aan dat het mogelijk is dat je bestelling langer dan een maand onderweg is en dat het er dus niet op tijd is. Zou jammer zijn als het te laat komt.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk ma 28 nov 2011 - 23:50

Megara schreef:Mocht je toch via Ebay bestellen, denk er dan aan dat het mogelijk is dat je bestelling langer dan een maand onderweg is en dat het er dus niet op tijd is. Zou jammer zijn als het te laat komt.

Das waar idd.. Bij dealextreme heb je helaas minder keus, daar is het er vaak wel sneller..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin di 29 nov 2011 - 1:00

Bij DE moet je vaak ook nog lang wachten vind ik juist!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: