Mensen met verstand van spiegelreflexcamera's?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mensen met verstand van spiegelreflexcamera's?
Mijn vriend heeft voor zijn verjaardag een spiegelreflex gekocht (alvast aangeschaft, was nu een mooie aanbieding) een Canon 1100D.
Maar nu zoek ik er een cameratas bij. Kan dat alleen van Canon eigen merk of zijn er goedkopere alternatieven? Zo ja, hoe vind ik dat? Ik word er namelijk echt geen wijs uit! Als ik erop google of kijk bij bol.com staat dat de tas compatible is voor de meeste camera's. Maar ja.. dat is nogal een gok!
Wie kan me helpen? Alvast bedankt!!
Maar nu zoek ik er een cameratas bij. Kan dat alleen van Canon eigen merk of zijn er goedkopere alternatieven? Zo ja, hoe vind ik dat? Ik word er namelijk echt geen wijs uit! Als ik erop google of kijk bij bol.com staat dat de tas compatible is voor de meeste camera's. Maar ja.. dat is nogal een gok!
Wie kan me helpen? Alvast bedankt!!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Mensen met verstand van spiegelreflexcamera's?
Je hoeft geen speciale Canon tas te kopen. Het klopt dat er veel meer merken zijn (speciale camera tassen merken) die hier geschikt voor zijn, en waar alle soorten spiegelreflex camera's in passen.
Ik heb zelf een Tamrac tas, en vind die erg prettig. Andere merken zijn Lowepro, Kata (prachtig maar erg duur), Crumpler en Vanguard en nog wel veel en veel meer.
Misschien kan je hier eens kijken:
www.kamera-express.nl en dan bij Tassen
Maar je kan 't beste toch even vragen of ie liever een schoudertas (zo'n schuine bijvoorbeeld zoals de LowePro Slingshot) of een rugzak wil. Ikzelf zweer bij een rugzak die ook een extra vak heeft voor spulletjes en een vakje voor een waterflesje. Dat is vrij persoonlijk.
Edit: De 1100 is de kleinste spiegelreflex camera van Canon, dus die zal sowieso altijd wel passen in zo'n tas.
Ik heb zelf een Tamrac tas, en vind die erg prettig. Andere merken zijn Lowepro, Kata (prachtig maar erg duur), Crumpler en Vanguard en nog wel veel en veel meer.
Misschien kan je hier eens kijken:
www.kamera-express.nl en dan bij Tassen
Maar je kan 't beste toch even vragen of ie liever een schoudertas (zo'n schuine bijvoorbeeld zoals de LowePro Slingshot) of een rugzak wil. Ikzelf zweer bij een rugzak die ook een extra vak heeft voor spulletjes en een vakje voor een waterflesje. Dat is vrij persoonlijk.
Edit: De 1100 is de kleinste spiegelreflex camera van Canon, dus die zal sowieso altijd wel passen in zo'n tas.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Je hebt cameratassen van tig merken. Ik heb zelf een Rosa Bag, maar die is wel meer voor vrouwen. Mijn vader heeft een rugzak, geen idee van welk merk. Ik heb ook nog zo'n klein tasje voor om je nek van Tamron, maar die gebruik ik nooit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor jullie (uitgebreide) antwoorden, hier kan ik zeker wat mee!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje aan de mensen die verstand hebben van fotografie
» zijn er mensen aanwezig met verstand van internetverbindinge
» Gevoel vs verstand, verstand gewonnen
» Vrouwen met verstand van voetbal.....
» Gevoel of verstand
» zijn er mensen aanwezig met verstand van internetverbindinge
» Gevoel vs verstand, verstand gewonnen