Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 9:08

Nee dat doe ik voorlopig niet nog een keer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 13 dec 2011 - 9:23

Confusion schreef:Nee dat doe ik voorlopig niet nog een keer Very Happy

Oh jawel! angel (en anders ik wel Very Happy)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 9:38

Ik zit te kijken op relatie.nl maar jeetje, wat kunnen mannen lelijk zijn zeg haha!



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 9:39

Bliss schreef:
Confusion schreef:Nee dat doe ik voorlopig niet nog een keer Very Happy

Oh jawel! angel (en anders ik wel Very Happy)

Ik hoef zaterdag toch niet alleen naar huis als die vriendin komt dus dan kan ik het me wel weer veroorloven angel . Dan hoef ik geen vreemde jongens de sloot in te rijden Embarassed .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 13 dec 2011 - 10:05

De sloot in te rijden? Maar dáár heb je niks over verteld...!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 10:10

Bliss schreef:De sloot in te rijden? Maar dáár heb je niks over verteld...!

Haha, dat doet Confusion graag met haar toekomstige dates... Is om ze uit te testen zeg maar. Deze heeft het overleefd en mag door naar de volgende ronde! laugh

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 10:22

Haha! Ja ik kon niet meer recht fietsen geloof ik dus botste ik tegen hem aan en viel hij bijna in de sloot Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 13 dec 2011 - 10:29

Confusion schreef:Ik zit te kijken op relatie.nl maar jeetje, wat kunnen mannen lelijk zijn zeg haha!



Idd zeg... Ben nu op pagina 32 en heb nog geen één leuke vent gezien :shock: Ik begin bijna aan mn geaardheid te twijfelen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 13 dec 2011 - 21:08

Haha Confusion Very Happy Leuk dat je vrijdag een date hebt.

Bliss: is dat die datingsite die je bij FB aan de zijkant ziet? Het viel me bij FB op dat ze een plaatje van een man daarbij hebben staan en volgens mij is dat die acteur van John Doe en Prison Break. Ik dacht nog als er zulke mannen opstaan wil ik ook nog wel een gokje wagen, maar nu ik hoor dat er best wel lelijkerds op staan weet ik het nog niet haha Wink

Zusje: wat lijkt het me ontzettend moeilijk dat je hem niet kunt zien. Hopelijk gaat december snel voorbij Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 14 dec 2011 - 0:35

Ik heb gister gespeeddate smile vriendin organiseerde t voor een goed doel dus met een vriend heen gegaan.. was uiteindelijk nog best leuk! Wel een aanrader om een keer te proberen!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Muppie wo 14 dec 2011 - 7:34

Ik kom hier ook meekletsen! Ik heb het in een ander topic al verteld, maar het gaat over daten dus kan dat ook hier smile Leuk om al die verhalen over jullie date-ervaringen te lezen!

Ik ben bijna een jaar vrijgezel en ik heb de afgelopen tijd best wat leuke mannen ontmoet, maar als ze iets 1 op 1 wilden afspreken haakte ik altijd af. Gewoon omdat ik het als vrijgezel erg naar mijn zin heb, en niet zo zit te wachten op date- en relatiegedoe. Maar afgelopen vrijdag heb ik in een kroeg een man ontmoet waar ik zo'n leuk gesprek mee had, dat ik min of meer heb toegezegd toen hij me mee uitvroeg voor een etentje en een film.
Ik vind het nogal wat, maar heb er een paar dagen over nagedacht en heb het gevoel dat ik gewoon moet gaan Very Happy

Sinds vrijdag hebben we een aantal sms-jes over en weer gestuurd, maar het enthousiasme straalt er bij hem niet echt vanaf... zijn smsjes vind ik nogal kort en zakelijk. Misschien is sms-en gewoon niet echt zijn ding, maar ik word er onzeker van. Vrijdag toen hij het vroeg was hij er erg zeker van dat hij met me wilde daten, maar nu heeft hij het er in zijn smsjes niet meer over gehad.
Ik wacht nog maar even geduldig af Wink
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 8:08

Feline schreef:Ik heb gister gespeeddate smile vriendin organiseerde t voor een goed doel dus met een vriend heen gegaan.. was uiteindelijk nog best leuk! Wel een aanrader om een keer te proberen!

En nog een leuk iemand ontmoet? Very Happy Ik vond dat speeddaten ook altijd wel een leuk idee maar altijd zo duur...

Esperanza, nog 2 weken hopelijk. Hij is dan heel even in Nederland en zoals het er nu uitziet zie ik hem dan. Anders zou het januari worden maar dan word ik echt gek hoor :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 8:10

Muppie schreef:Sinds vrijdag hebben we een aantal sms-jes over en weer gestuurd, maar het enthousiasme straalt er bij hem niet echt vanaf... zijn smsjes vind ik nogal kort en zakelijk. Misschien is sms-en gewoon niet echt zijn ding, maar ik word er onzeker van. Vrijdag toen hij het vroeg was hij er erg zeker van dat hij met me wilde daten, maar nu heeft hij het er in zijn smsjes niet meer over gehad.
Ik wacht nog maar even geduldig af Wink

Maar jullie hebben wel contact toch? En wilde hij vrijdag afspreken? Anders zou ik hem gewoon even smsen morgen, of hij vrijdag nog af wil spreken. Dan weet je ook waar je aan toe bent. Ik bedoel, je kunt wel initiatief willen van hem maar nu zit je ook nutteloos af te wachten en maak je zelf waarschijnlijk geen plannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Muppie wo 14 dec 2011 - 8:40

Zusje schreef:
Maar jullie hebben wel contact toch? En wilde hij vrijdag afspreken? Anders zou ik hem gewoon even smsen morgen, of hij vrijdag nog af wil spreken. Dan weet je ook waar je aan toe bent. Ik bedoel, je kunt wel initiatief willen van hem maar nu zit je ook nutteloos af te wachten en maak je zelf waarschijnlijk geen plannen.

Ik had maandagavond voor het laatst iets van hem gehoord, en aangezien zijn smsjes steeds zo 'kortaf' waren, twijfelde ik over wat hij nou wil.
Maar... net smste hij, en hij vroeg of de afspraak verzet kan worden naar zondag. Dan kan ik gewoon, dus ik denk dat de date toch gewoon staat Wink
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 8:42

Ja, nou ja, klinkt een beetje als een sms-sukkel zeg maar Very Happy. Zo te lezen wil hij nog steeds graag afspreken dus zou ik niet te veel ophangen aan de smsjes en je date maar gewoon afwachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Muppie wo 14 dec 2011 - 8:50

Zusje schreef:Ja, nou ja, klinkt een beetje als een sms-sukkel zeg maar Very Happy. Zo te lezen wil hij nog steeds graag afspreken dus zou ik niet te veel ophangen aan de smsjes en je date maar gewoon afwachten.

Dat ga ik nu na dit smsje ook wel gewoon doen Very Happy Anders ga ik me druk maken over wat ie smst, terwijl hij het waarschijnlijk helemaal niet kortaf en bot bedoelt. Ik moest lachen om sms-sukkel, haha :P
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 14 dec 2011 - 9:19

Spannend Muppie, hopelijk wordt het leuk. Ik heb ook wel weer eens zin in een leuke date!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 4:54

Hihi ik heb ook weer iets meegemaakt vandaag :P
Ik moest voor mn werk naar kantoor bellen voor iets, en eigenlijk was dat bellen ook overbodig en bel ik sowieso bijna nooit naar kantoor. Mn leidinggevende was er niet dus ik werd doorgeschakeld naar iemand anders. Was een jongen en ik voelde echt een spanning door de telefoon, echt apart haha. Ik ging net op FB kijken wie er bij die stem hoorde, echt knappe jongen en vrijgezel! Ik heb hem toegevoegd op FB, ik ben echt heel erg benieuwd of hij me gaat accepteren :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 15 dec 2011 - 8:06

Zusje: Oh 2 weken, hopelijk vliegen ze snel voorbij en lukt het om hem dan te zien.

Muppie: Spannend!

Yasmin: Wat een leuk verhaal, ik ben benieuwd of hij je toevoegt. Bij mij is het vaak andersom, dan heb ik een leuk gesprek met een collega van een ander locatie en als ik hem dan opzoek valt 'ie heel erg tegen Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 8:17

Nee nog 13 dagen, voor hem 12 laughcry.

Yasmin, ik zou dat zelf niet zo hebben gedaan (hem toevoegen) maar ben wel benieuwd of hij je accepteerd inderdaad Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 8:43

Haha normaal zou ik dat ook niet doen hoor, maar nu durf ik het wel omdat ik eigenlijk nooit met hem te maken heb :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 15 dec 2011 - 8:53

13 dagen nog maar Wink dat zal waarschijnlijk zo voorbij vliegen. Niet eerlijk trouwens dat het voor hem korter duurt.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 9:01

Esperanza schreef:13 dagen nog maar Wink dat zal waarschijnlijk zo voorbij vliegen. Niet eerlijk trouwens dat het voor hem korter duurt.

roll

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  luenca do 15 dec 2011 - 9:47

zo ben er weer even, heb het druk gehad
ik heb hem gesproken en het komt niet meer goed
ben gewoon voor de gek gehouden, maura had gelijk het is een klootviool.
hij vond de aandacht leuk maar meer ook niet
wat een ongelofelijke KLOOTZAK!
ben er ook helemaal klaar mee, wat kan hij goed acteren zeg, het leek zo echt en puur! snap ook niet waarom die dan zo achter me aan zat terwijl hij nu zegt ik ben niet verliefd op je en het word niets
BAH! mannen!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 15 dec 2011 - 21:43

Hoe was het speeddaten Feline?

Nog een paar dagen Zusje en dan is hij weer terug! Hoop wel dat jullie dan wat leuks kunnen doen samen Very Happy

Wat klote voor je Shygirl! Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent, zou nu ook helemaal niks meer laten horen aan hem hoor. hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum