Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

+23
PrimaBella
JD
SoGood
Muis
Roodkapje
Minx
psv-forever
Jasmine
Highway
Hoochie
Caramba
Poisongirl
Jeanette
Ellebel
Niekske
silly-one
TGR
Caresses
Toet
Rush
Marin
Sarah1985
Lejow
27 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 4 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 5:40

Powerbabe schreef:
Bazinga schreef:Wat is 't verschil tussen kiddie-pee en oudemensenzonderluier-pee? :/

Bleh ik houd ook op in dit topic :P Of nouja, dat offtopic gebeuren Very Happy Ontopic kan ik niet écht mee doen; de auto, balkon, de tuin etc zijn niet overdreven bijzonder of gek...

Haha er is niet zoveel verschil, maar ik vind het gevoelsmatig toch minder erg om ondergeplast te worden door een klein kind dan door een bejaarde meneer. Misschien omdat ik al meerdere keren ondergeplast ben door mijn oppaskinderen hahaha!

Haha dan is 't dus gewoon een kwestie van wennen Very Happy God ik stop nu echt met dit topic 'vervuilen' (ghehehehe)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 4 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 9:31

Gisele schreef:Goed. Ik wil dus nu nooit meer zwemmen. Bedankt! Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 4 827601

+1 Vanaf dinsdagavond ga ik elke week 1 keer zwemmen. pale Ik wil nu niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 22 jan 2012 - 7:31

Hmm ik doe hier wel ideeën op waar ik het nog eens wil doen (NIET in het zwembad trouwens!). Ik heb het niet echt op rare plekken gedaan geloof ik. Met een scharrel wel hand- en mondwerk in een soort park/bos tegenover mn moeders huis. En met diezelfde scharrel ook op een opklapbedje bij een vriendin thuis. Zij zelf sliep in de kamer er precies onder en bleek ons gehoord te hebben Embarassed

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RYW zo 22 jan 2012 - 7:53

Ibbeltje schreef:
Bazinga schreef:
Powerbabe schreef:Maar als je in het zwembad ligt heb je toch niets met die vloeren te maken?

Dude 't zwembad zélf is nog erger... 't Is al erg genoeg dat je in een bad van chloor en kiddie-urine zwemt, maar om dáár je buisness in te doen? Dan zwemt de volgende niet alleen in kiddie-urine, maar ook nog in lichamelijke sappen! :/

ieuw zoals jij het beschrijft is het idd heel vies ja.

En daarbij heb je ook nog eens het risico dat die piesproducerende kiddies een duikbrilletje hebben, dus... thanks, but no thanks!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 8:46

Haha dit doet me denken aan een 'probleem', dat een vriendin van mij vroeger had Very Happy (we waren 16/17 hoor..) haar vriend wilde seks in 't water (mocht de zee zijn, 't bad of zwembad) maar zij durfde niet, omdat ze had gehoord dat je dan vacuüm kan vast zitten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  luenca vr 27 jan 2012 - 23:22

in het bos, in het museumpark in rotterdam, in de trein, in een vieze openbare wc van een strandje, op de wasmachine, in t trappenhuis, keukentafel, balkon, vliegtuigwc´s, kleedhokje zwembad (zowel babykleedhok als gewoon;) ) in het zwembad zelf(bubbelbad) , in dezelfde kamer als waar andere mensen lagen te slapen, in de auto, in een steegje, en meer kan ik ff niet bedenken..... Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 4 166342
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Highway za 28 jan 2012 - 13:27

Zelda schreef:
Highway schreef:- Op het terrein van TU Eindhoven

En bedankt, nu heb ik voor altijd een beeld van Highway als ik over dat terrein loop Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 4 394967

sorry :P
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: