Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..
+23
PrimaBella
JD
SoGood
Muis
Roodkapje
Minx
psv-forever
Jasmine
Highway
Hoochie
Caramba
Poisongirl
Jeanette
Ellebel
Niekske
silly-one
TGR
Caresses
Toet
Rush
Marin
Sarah1985
Lejow
27 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..
hebt gehad...
Nu we in de andere topic zo gezellig open zijn Wat is de gekste/raarste plek waar je ooit seks gehad heb?
Nu we in de andere topic zo gezellig open zijn Wat is de gekste/raarste plek waar je ooit seks gehad heb?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..
Niet zo heel gek.. Een dakterras in Spanje (wel midden in de stad ) maar volgens mij zag niemand ons, wij zaten wat hoger met het dakterras.
En het was avond, dus er was verder niemand op het dakterras... Ohja we hebben het ook in het zwembad van het dakterras gedaan.. De dag erna allemaal mensen erin zwemmen hahaha.. zo fout. (Is trouwens wel alweer 7 jaar geleden).
Verder niet echt gekke plekken, vind de woonkamer/bank en slaapkamer gewoon het meest fijne/warme. (heb het zo snel koud buiten hahaha)
En het was avond, dus er was verder niemand op het dakterras... Ohja we hebben het ook in het zwembad van het dakterras gedaan.. De dag erna allemaal mensen erin zwemmen hahaha.. zo fout. (Is trouwens wel alweer 7 jaar geleden).
Verder niet echt gekke plekken, vind de woonkamer/bank en slaapkamer gewoon het meest fijne/warme. (heb het zo snel koud buiten hahaha)
Gast- Gast
De plekken zijn niet zo heel gek, maar sommige situaties wel een beetje..
- In een kleedhokje van een zwembad.
- Achterin een taxibusje. Geen seks gehad maar handwerk gedaan. Jas over onze schoot, en proberen heel stil te zijn want er zaten nog 8 mensen in.
- In een bed met nog iemand ernaast. Dit is wel lichtelijk beschamend, was met een vakantievriendje die later mijn vriend zou worden. Ik sliep na het stappen (veel alcohol) bij hem en een vriend van hem in bed, we begonnen te zoenen en uiteindelijk gingen we sexen.
We hadden de kussen en dekens als een 'muurtje' tussen ons en die vriend ingelegd.
Volgende ochtend bleek er een spiegel tegenover het bed te hangen..
- In een kleedhokje van een zwembad.
- Achterin een taxibusje. Geen seks gehad maar handwerk gedaan. Jas over onze schoot, en proberen heel stil te zijn want er zaten nog 8 mensen in.
- In een bed met nog iemand ernaast. Dit is wel lichtelijk beschamend, was met een vakantievriendje die later mijn vriend zou worden. Ik sliep na het stappen (veel alcohol) bij hem en een vriend van hem in bed, we begonnen te zoenen en uiteindelijk gingen we sexen.
We hadden de kussen en dekens als een 'muurtje' tussen ons en die vriend ingelegd.
Volgende ochtend bleek er een spiegel tegenover het bed te hangen..
Gast- Gast
Oi, princess, vooral de laatste 2
Ik ga voor het kleedhokje in het zwembad, je had in dat zwembad 1 groter hokje, met een soort tafel, waar je prima op kon zitten...
Ik ga voor het kleedhokje in het zwembad, je had in dat zwembad 1 groter hokje, met een soort tafel, waar je prima op kon zitten...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Oi, princess, vooral de laatste 2
De Babycabine!!
Das het hokje uit de eerste post
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
---
Laatst aangepast door Punk'd op vr 2 dec 2011 - 21:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
Oooh Punk'd wat erg, hahaha!
Gast- Gast
eens toen we op stap waren en we zoveel zin hadden en niet konden wachten tot we met de bus thuis waren hebben we het bij de discotheek in de buurt zat een parkje en daar op een bankje gedaan.
En eens in het bos, op de achtergrond hoorden we allemaal kinderen
En eens in het bos, op de achtergrond hoorden we allemaal kinderen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Vorig vriendjes verban ik liever uit mijn gedachten dus de gekste plekken met vriend nu:
- aan het water in een recreatiegebied! We hadden een kleedje meegenomen en het was helemaal uitgestorven, en van het een kwam het ander
- op het dakterras van ons appartementencomplex op vakantie (was voor iedereen bereikbaar) maar er kwam niemand, alleen wij waren er elke dag te vinden om lekker te zonnen, samen te eten, en andere dingen
- aan het water in een recreatiegebied! We hadden een kleedje meegenomen en het was helemaal uitgestorven, en van het een kwam het ander
- op het dakterras van ons appartementencomplex op vakantie (was voor iedereen bereikbaar) maar er kwam niemand, alleen wij waren er elke dag te vinden om lekker te zonnen, samen te eten, en andere dingen
Gast- Gast
- Kopenhagen operahouse tussen de tweede en derde acte van Carmen
- Schiphol
- auto op een Duitse raststaette
- auto in t boerenland en vast komen te zitten en mensen om hulp moeten vragen *genant*
- in een park in Maastricht
- in de keuken met gordijnen open
En ik wil het graag nog in een skiliftje doen.
- Schiphol
- auto op een Duitse raststaette
- auto in t boerenland en vast komen te zitten en mensen om hulp moeten vragen *genant*
- in een park in Maastricht
- in de keuken met gordijnen open
En ik wil het graag nog in een skiliftje doen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Waait lekker door ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hahahahaha Pippa Moe je nog hopen dat je er niet uit klettert
Lejow- Lady Post-a-lot
In de auto en vervolgens vol in de schijnwerpers staan door de koplampen van een... politie-auto
Oh, en met mijn ex in een gehorig (ouderlijk) huis in het gammele stapelbed van zijn broertje, dat tegen de muur stond. Volgens mij heeft het hele huis mee kunnen genieten
Oh, en met mijn ex in een gehorig (ouderlijk) huis in het gammele stapelbed van zijn broertje, dat tegen de muur stond. Volgens mij heeft het hele huis mee kunnen genieten
Gast- Gast
Hahaha, been there, done that.Maple schreef:In de auto en vervolgens vol in de schijnwerpers staan door de koplampen van een... politie-auto
We hadden het raam op een kiertje omdat het anders zo beslaat en konden horen dat ze een melding kregen. Ze reden als een idioot weg. Bleek dat een vriend van ons met wat drank op tegen een boompje gerede was. He saved my life.
Al waren wij er vast goedkoper vanaf gekomen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, oh, wij hebben gelukkig geen financiële schade geleden Blijkbaar keken ze niet zo goed want ze keerden gewoon weer om. Maar genant was het wel
Gast- Gast
Poeh dat is een hele lijst, agja je bent jong, je woont allebei nog thuis en je wilt wat
- In de boomgaard
- Op een strandje aan de waal.
- Achter tegen ons 'jeugdhonk' toendertijd aan terwijl we vrienden binnen hoorden praten waar wij toch waren.
- Bankje aan de dijk.
- Steiger op de maas.
- Campingtentje.
- In bad terwijl ouders in de kamer ernaast sliepen. Dit was geen relatie maar een scharrel, ouders wisten van niks.
- Op de carnavalswagen
- Sauna
- Onder de zonnebank
- Bootje.
Het gaat niet allemaal om hét trouwens, sommige was alleen hand of mondwerk.
Oja en de aller aller ergste was op een studentenkamer, terwijl een vriendin van mij en haar scharrel aan de andere kant van de kamer lagen.
Een vriendin heeft het trouwens wel eesn op een festival in een dixi gedaan, dat vond ik echt zo ranzig!
- In de boomgaard
- Op een strandje aan de waal.
- Achter tegen ons 'jeugdhonk' toendertijd aan terwijl we vrienden binnen hoorden praten waar wij toch waren.
- Bankje aan de dijk.
- Steiger op de maas.
- Campingtentje.
- In bad terwijl ouders in de kamer ernaast sliepen. Dit was geen relatie maar een scharrel, ouders wisten van niks.
- Op de carnavalswagen
- Sauna
- Onder de zonnebank
- Bootje.
Het gaat niet allemaal om hét trouwens, sommige was alleen hand of mondwerk.
Oja en de aller aller ergste was op een studentenkamer, terwijl een vriendin van mij en haar scharrel aan de andere kant van de kamer lagen.
Een vriendin heeft het trouwens wel eesn op een festival in een dixi gedaan, dat vond ik echt zo ranzig!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Onder een zonnebank.. is dat niet erg euh.. stomend?
En claustrofobisch ook trouwens.. brr
Lejow- Lady Post-a-lot
*
Laatst aangepast door Caresses op do 1 dec 2011 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Lejow schreef:Onder een zonnebank.. is dat niet erg euh.. stomend?
Haha hij stond uit en open, niet zo spannend dus.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
In de winter in het park Het was zo koud dat toen de broeken uitgingen, we eigenlijk niet verder kwamen.
Handwerk in de bus
Op ons eigen toilet
Handwerk in de bus
Op ons eigen toilet
Gast- Gast
Oh en in de tent op festivals en vriendenvakanties. Niet heel bijzonder of gek maar op de één of andere manier voelt dat wel altijd heel openbaar en spannend. Niet zo gek als er allemaal dronkelappen omheen lopen te schreeuwen en over je tent vallen
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn de winkels open met Pasen?
» Open zijn over fobie/angsten?
» Hoe open zijn jullie tegen elkaar in een relatie?
» Denk je lekker verantwoord bezig te zijn met je kind...
» Wat kan dit toch zijn?
» Open zijn over fobie/angsten?
» Hoe open zijn jullie tegen elkaar in een relatie?
» Denk je lekker verantwoord bezig te zijn met je kind...
» Wat kan dit toch zijn?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: