Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

+23
PrimaBella
JD
SoGood
Muis
Roodkapje
Minx
psv-forever
Jasmine
Highway
Hoochie
Caramba
Poisongirl
Jeanette
Ellebel
Niekske
silly-one
TGR
Caresses
Toet
Rush
Marin
Sarah1985
Lejow
27 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  psv-forever do 12 jan 2012 - 22:41

o.a
- in de auto
- in de trein
- op het strand
- in het fietsenhok van een school snachts
- in het park overdag en snachts
- voetbalveld
- openbare douche camping
- bed ouders
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Lejow vr 13 jan 2012 - 7:41

psv-forever schreef:o.a
- in de auto
- in de trein
- op het strand
- in het fietsenhok van een school snachts
- in het park overdag en snachts
- voetbalveld
- openbare douche camping
- bed ouders


Niet in Disney??? Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Minx vr 13 jan 2012 - 7:56

Meest bizarre was nog wel op het strand en een gesprek voeren met een vriendin op dat moment terwijl er handen op plekken zaten waar ze normaal niet zitten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Roodkapje vr 13 jan 2012 - 13:50

het meest vreemde was het Noorderstrand Scheveningen.. maar dan in hartje november met volle maan... ( en in augustus kregen wij er een kindje bij).

Ook wel apart was een oude lift in een apartementencomplex van een vriend van ons. Daar moest je nog in en uit springen ( zonder liftdeur zeg maar). Was na een feestje.. halverwege ging opeens de lift omhoog ( wij hadden 'm naar de kelder gestuurd). Wij snel alles fatsoeneren, stapte er een vriend in die ook op het feestje was.. Die zei.. Moesten jullie zo lang op de lift wachten? Jullie waren toch al even weg? We hebben maar ja gezegd smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Muis zo 15 jan 2012 - 3:32

De meest gekke plekken:

- In een kleedhokje op Centerparcs

- In het zwembad van Centerparcs:oops:

- Op een carpoolplaats

- In een tentje, terwijl de vriendengroep naast ons lag in tentjes

- Op het werk van mijn vriend

- In een park
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 10:31

Ouderlijk bed, auto, zwembad, op het werk, bosjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 10:34

Lorna mercedez schreef:Ouderlijk bed, auto, zwembad, op het werk, bosjes.
En een paardenstal met paard erin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  SoGood do 19 jan 2012 - 5:02

Op een vulkaan.

Als dat geen hete sex is.. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  JD do 19 jan 2012 - 5:34

-op Kreta in 1 of andere vieze aanhanger in een steegje.... (ja ik was 18, dronken en lang leve de lol)
-op de wc van mijn schoonouders, terwijl schoonouders en overige familie in de woonkamer zaten
-in de auto
-op een balkon in portugal

overigens allemaal niet met mijn huidige vriend.... laughcry
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:58

Highway schreef:- Op het terrein van TU Eindhoven

En bedankt, nu heb ik voor altijd een beeld van Highway als ik over dat terrein loop Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  PrimaBella vr 20 jan 2012 - 2:23

- Op vakantie midden in de nacht in zee (en later een strandbedje wat verscholen stond)
- Op het parkeer terrein achter het café waar we met een hele vriendengroep waren. Bovenop de motorkap van de auto..
- Mijn vriend werkt bij een zwembad; verschillende magazijnen daar binnen.
- In een tentje op een festival waar we met vrienden waren.
- In de auto
- Meerdere keren in het 'veld'. Een keer midden op de dag toen het mooi weer was, tijdens picknicken. En een keer na het uitgaan zijn we daar gestopt. Wel gezorgd dat we vanuit de weg niet te zien waren dmv bosjes enzo.

Hmm ik denk dat dit het wel ongeveer was. Allemaal met mijn huidige vriend trouwens Rolling Eyes
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 2:27

Iewllll 't idee van seks in 't zwembad vind ik zó walgelijk.... Ik verafschuw die vloeren daar, daar ga je dan toch niet vrijwillig woopy doen?? Iewl iewl iewl...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 3:03

Bazinga schreef:Iewllll 't idee van seks in 't zwembad vind ik zó walgelijk.... Ik verafschuw die vloeren daar, daar ga je dan toch niet vrijwillig woopy doen?? Iewl iewl iewl...

+1 +1 +1!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 7:05

Bazinga schreef:Iewllll 't idee van seks in 't zwembad vind ik zó walgelijk.... Ik verafschuw die vloeren daar, daar ga je dan toch niet vrijwillig woopy doen?? Iewl iewl iewl...

+ 2 Haha, woopy!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 1:00

Maar als je in het zwembad ligt heb je toch niets met die vloeren te maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 1:06

Powerbabe schreef:Maar als je in het zwembad ligt heb je toch niets met die vloeren te maken?

Dude 't zwembad zélf is nog erger... 't Is al erg genoeg dat je in een bad van chloor en kiddie-urine zwemt, maar om dáár je buisness in te doen? Dan zwemt de volgende niet alleen in kiddie-urine, maar ook nog in lichamelijke sappen! :/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 1:10

Ja dat vind ik dan weer wel smerig hahaha! Maarja door al dat chloor kan het allemaal niet zoveel kwaad hoor No .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 1:11

Powerbabe schreef:Ja dat vind ik dan weer wel smerig hahaha! Maarja door al dat chloor kan het allemaal niet zoveel kwaad hoor No .

Het idee, Powerbabe...het idee..pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 1:14

Yuk, chloor, urine, mensenlijke sappen.. Je verwacht bijna dat je pimpelpaars 't bad uit komt, door de chemische reacties van dergelijke ingredienten in 't bad :/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Ibbeltje za 21 jan 2012 - 2:11

Bazinga schreef:
Powerbabe schreef:Maar als je in het zwembad ligt heb je toch niets met die vloeren te maken?

Dude 't zwembad zélf is nog erger... 't Is al erg genoeg dat je in een bad van chloor en kiddie-urine zwemt, maar om dáár je buisness in te doen? Dan zwemt de volgende niet alleen in kiddie-urine, maar ook nog in lichamelijke sappen! :/

ieuw zoals jij het beschrijft is het idd heel vies ja.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 2:49

Nou vind ik kinderplas nog niet het ergste idee. Incontinente bejaardenplas daarentegen Wink. Haha ach ik weet niet ik vind niet zo snel dingen vies, over dat soort dingen moet je gewoon niet teveel nadenken. (nou bedoel ik gewoon een zwembad an sich, dat ik niet vies vind he, niet seks in een zwembad haha) Wat ik trouwens wel heel smerig vind zijn van die haren die langs je drijven of nog erger, afgeweekte pleisters! Aahh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 2:59

Wat is 't verschil tussen kiddie-pee en oudemensenzonderluier-pee? :/

Bleh ik houd ook op in dit topic :P Of nouja, dat offtopic gebeuren Very Happy Ontopic kan ik niet écht mee doen; de auto, balkon, de tuin etc zijn niet overdreven bijzonder of gek...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 4:22

Goed. Ik wil dus nu nooit meer zwemmen. Bedankt! Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Ibbeltje za 21 jan 2012 - 4:31

Gatver ja ik zie steeds beelden voor mij hahaha
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 5:21

Bazinga schreef:Wat is 't verschil tussen kiddie-pee en oudemensenzonderluier-pee? :/

Bleh ik houd ook op in dit topic :P Of nouja, dat offtopic gebeuren Very Happy Ontopic kan ik niet écht mee doen; de auto, balkon, de tuin etc zijn niet overdreven bijzonder of gek...

Haha er is niet zoveel verschil, maar ik vind het gevoelsmatig toch minder erg om ondergeplast te worden door een klein kind dan door een bejaarde meneer. Misschien omdat ik al meerdere keren ondergeplast ben door mijn oppaskinderen hahaha!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks.. - Pagina 3 Empty Re: Nu we toch zo lekker open zijn..gekste plaats waar je seks..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum