DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb er ook best lang over gedaan haha. Wel met thee tussendoor, want de smaak wordt wel wat flauw zo na een paar happen en een slokje thee tussendoor doet wonderen voor de volgende hap.Reva schreef:Rush schreef:Ik heb net m`n lunchreep op en nu zit ik stampvol. Goed spul.
Haha, jaaa, ik kreeg ze soms niet eens op
Maargoed, zo gaat het me wel lukken, hoop ik!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Yasmin schreef:Kunnen jullie inloggen bij ING?
Ik heb net drie minuten terug wel een ideal betaling gedaan via ING.
Gast- Gast
Ik kan idd niet inloggen op ing
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Waarom is kerstcadeautjes bedenken zo moeilijk
+1
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik moet nog voor Sinterklaas wat dingetjes. Een tijdschrift voor m`n vader en nog wat dingetjes voor m`n schoonzus.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemiddag!
Ik moet ff iets kwijt..
Ik moet vanmiddag naar de kaakchirurg om mijn verstandskies te laten trekken en ik ben zo vreselijk zenuwachtig .
Heb al een paar weken last van licht zeurende pijn in mijn kies, zaterdag werd de pijn heel hevig en vanochtend naar de tandarts gebeld, 10 minuten later zat ik daar en direct vandaag dus al naar de kaakchirurg..
Iemand ervaring?
Ik moet ff iets kwijt..
Ik moet vanmiddag naar de kaakchirurg om mijn verstandskies te laten trekken en ik ben zo vreselijk zenuwachtig .
Heb al een paar weken last van licht zeurende pijn in mijn kies, zaterdag werd de pijn heel hevig en vanochtend naar de tandarts gebeld, 10 minuten later zat ik daar en direct vandaag dus al naar de kaakchirurg..
Iemand ervaring?
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Esprit horloge
Oilily portemonnee
Kaarsen
Geurkaarsjes
Pantoffels maat 38
Oilily servies(kopjes)
Thee/keuken doeken + vaatdoeken
Theelepeltjes
Strijkbout
Wasmand
Dit is mijn verlanglijstje tot nu toe, alhoewel de eerste 2 zullen waarschijnlijk blijven staan en de oilily kopjes
Oilily portemonnee
Kaarsen
Geurkaarsjes
Pantoffels maat 38
Oilily servies(kopjes)
Thee/keuken doeken + vaatdoeken
Theelepeltjes
Strijkbout
Wasmand
Dit is mijn verlanglijstje tot nu toe, alhoewel de eerste 2 zullen waarschijnlijk blijven staan en de oilily kopjes
Gast- Gast
Ik vind het echt enorm frustrerend, de cadeautjes voor kerstavond. Voor mijn ouders ben ik gelukkig klaar, voor mijn zus heb ik wel al leuke dingetjes, maar ik doe eigenlijk altijd 1 mooi iets en iets kleins of kleine dingetjes. Nu weet ik alleen maar een paar dingen bij elkaar en eigenlijk vind ik dat niet leuk!
En 1e kerstdag komen er euh 11 mensen eten en eigenlijk wil ik voor iedereen iets kleins kopen dan. Alleen zitten bij die mensen ook mijn ouders en zus, dus moet ik eigenlijk nog iets bedenken voor ze, whaha, omdat ik het ook niet leuk vind om ze 'over te slaan' dan Dus ik zit constant met een lijstje in mijn handen met alle namen van de genodigden van 1e kerstdag, in de hoop dat ik iets bedenk
En 1e kerstdag komen er euh 11 mensen eten en eigenlijk wil ik voor iedereen iets kleins kopen dan. Alleen zitten bij die mensen ook mijn ouders en zus, dus moet ik eigenlijk nog iets bedenken voor ze, whaha, omdat ik het ook niet leuk vind om ze 'over te slaan' dan Dus ik zit constant met een lijstje in mijn handen met alle namen van de genodigden van 1e kerstdag, in de hoop dat ik iets bedenk
Gast- Gast
Bij mij zijn er alleen vier gewone kiezen getrokken. Ik vond het qua pijn erg meevallen, alleen wel een heel raar gevoel.
Gast- Gast
Vind het zo'n eng idee... ook omdat ik me nu helemaal niet kan voorbereiden haha!
Al is dat ergens misschien ook wel beter
Al is dat ergens misschien ook wel beter
Is ook een eng idee! Misschien kun je van tevoren al wat paracetamol innemen? En je ipod ofzo mee, dan hoor je in ieder geval niks.
Gast- Gast
Ik heb mijn verstandkiezen in 2x laten trekken, eerste keer bij de tandarts, maar dat ging niet helemaal goed. De andere twee bij de kaakchirurg, wel gewoon getrokken, maar toen nergens last van gehad, niks geen napijn.
Oh, en qua kerst ga ik denk ik maar spulletjes voor in huis vragen ofzo.
Oh, en qua kerst ga ik denk ik maar spulletjes voor in huis vragen ofzo.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Meiden, gewoon een kind baren en bv geven, kan je onbeperkt eten en toch heel langzaam afvallen. Ideaal!
Ja, maar naarmate ze steeds minder gaan drinken kom je ongemerkt weer vrolijk aan als je dan vasthoudt aan je eetpatroon.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Sjongejonge zeg, ik heb net met pijn en moeite een afspraak kunnen maken voor mijn vriend bij de dokter.
Hij heeft ontzettend veel pijn aan zijn rug en zijn vaste dokter is met vakantie. Toen vroeg hij of ik een afspraak wilde maken met zijn vervanger. Maar de assistente deed een partij moeilijk. Hij moest eerst maar pijnstillers innemen voordat hij een afspraak kon maken terwijl hij dit weekend al op pillen heeft geleefd zo onderhand. Nu is de pijn zo erg geworden dat hij een afspraak wil maken, daar zijn huisartsen toch voor?
Wat een bitch was dat zeg, totaal niet vriendelijk al vanaf het moment dat ze de telefoon opnam.
Hij heeft ontzettend veel pijn aan zijn rug en zijn vaste dokter is met vakantie. Toen vroeg hij of ik een afspraak wilde maken met zijn vervanger. Maar de assistente deed een partij moeilijk. Hij moest eerst maar pijnstillers innemen voordat hij een afspraak kon maken terwijl hij dit weekend al op pillen heeft geleefd zo onderhand. Nu is de pijn zo erg geworden dat hij een afspraak wil maken, daar zijn huisartsen toch voor?
Wat een bitch was dat zeg, totaal niet vriendelijk al vanaf het moment dat ze de telefoon opnam.
Gast- Gast
Het is al een hele geruststelling dat jullie het mee vonden vallen
Ik ga inderdaad zo maar 2 paracetamol innemen. Gelukkig gaat er een vriendin mee naar het ziekenhuis, ben ik niet alleen als ik die behandelkamer uitkom
Ik ga inderdaad zo maar 2 paracetamol innemen. Gelukkig gaat er een vriendin mee naar het ziekenhuis, ben ik niet alleen als ik die behandelkamer uitkom
@ Zelda dat vind ik nou ook!!! Ze willen geloof ik dat je er eerst halfdood bijligt eer ze actie ondernemen.
De eerste reactie van de tandarts was vandaag ook; neem maar gewoon een asprientje! Ja hallo... daarvoor kom ik niet.
Toen ik de kaak chirurg belde wilden ze me eerst pas in januari inplannen, toen ben ik aan de telefoon in janken uit gebarsten en heb gesmeekt om een afspraak omdat ik verga van de pijn, toen kon het ineens wel.
Een beetje drama werkt!
De eerste reactie van de tandarts was vandaag ook; neem maar gewoon een asprientje! Ja hallo... daarvoor kom ik niet.
Toen ik de kaak chirurg belde wilden ze me eerst pas in januari inplannen, toen ben ik aan de telefoon in janken uit gebarsten en heb gesmeekt om een afspraak omdat ik verga van de pijn, toen kon het ineens wel.
Een beetje drama werkt!
Ja en dan te bedenken dat ze je dan nog een maand willen door laten lopen.. is toch bizar.
Maar wel fijn dat jouw vriend nu in ieder geval een afspraak heeft!
Maar wel fijn dat jouw vriend nu in ieder geval een afspraak heeft!
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: