Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai? Empty Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai?

Bericht  meisje wo 16 nov 2011 - 9:59

Ik heb iemand een Mei tai laten maken, maar ik vraag me af vanaf wanneer je kindje erin kunt dragen?

Edit: En zit er nog verschil in een Mei Tai? Volgens mij heeft ze deze site gebruikt: http://www.slingomama.nl/draagdoek_maken.php
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai? Empty Re: Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai?

Bericht  maiadebij wo 16 nov 2011 - 10:43

Je kunt een mei tai gebruiken vanaf het moment dat je kindje zelfstandig z'n hoofdje op kan houden. Vaak vanaf een maand of 5. Er zijn veel verschillende mei tai's, met gevulde en ongevulde heup en schouderbanden en verschillende grotes in rugpanden. Sommige hebben slaapkapjes en andere weer niet. Het is soms even zoeken wat je prettig vind!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai? Empty Re: Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai?

Bericht  maiadebij wo 16 nov 2011 - 10:46

En mocht de mei tai nog wat te groot zijn, dan kun je altijd de onderkant een keer omvouwen.

Wat leuk trouwens dat je een mei tai hebt laten maken! Ik draag m'n dochter veel in een Bymama mei tai.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai? Empty Re: Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai?

Bericht  meisje wo 16 nov 2011 - 21:23

Ah oke. Ik dacht dat het al met 3 maanden mocht.
Goed dat ik het dus even navraag!
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai? Empty Re: Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes in een Mei Tai?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum