Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

stofzuiger

+10
Ooh La La!
Rush
Jade
Rumble
Sarah1985
Pien
Curious
Penny Blossom
piene1983
duckie
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

stofzuiger - Pagina 2 Empty Re: stofzuiger

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 0:36

Ik had toen ik uit huis ging een nieuwe Miele gekregen van mijn ouders en dat ding was serieus zo fijn. Helaas heeft mijn lieftallige huisgenoot er na een jaar voor gezorgd dat dat ding stuk ging door er een emmer water overheen te gooien en gewoon door te blijven zuigen. Terwijl hij zo fijn was Sad.

Nu heb ik de oude Philips van mijn ouders en die is opzich ook prima! Al redelijk oud en doet het nog steeds goed, dus ook geen klachten over.

Qua zakloze stofzuigers hoor ik ook inderdaad altijd dat alleen Dyson dan goed is en de rest snel slechter wordt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ooh La La! do 1 dec 2011 - 1:54

Supertalentje schreef:Ik heb ook een Dyson, zonder zak. De opvangbak zit soms echt vol, maar daar merk ik niks van qua zuigkracht verlies. In de opvangbak wordt het een beetje samengedrukt lijkt het wel, ik sta iig geen stof te happen als ik 'm leeggooi, 1 druk op de knop trouwens en ik heb de bak in mijn hand. Het filter maak ik 1 keer per maand schoon in een sopje afwasmiddel, hij moet wel 24 uur drogen, maar ik heb 2 filters ;-)

Aangezien we katten hebben heb ik de 'hulpstukken' van de animal aangeschaft (ik heb de allergic) en die vind ik ook ideaal.

Wat voor hulpstukken zijn dat dan? En heb je die ergens in een winkel gekocht of online?

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Supertalentje do 1 dec 2011 - 2:37

Nate84 schreef:
Supertalentje schreef:Ik heb ook een Dyson, zonder zak. De opvangbak zit soms echt vol, maar daar merk ik niks van qua zuigkracht verlies. In de opvangbak wordt het een beetje samengedrukt lijkt het wel, ik sta iig geen stof te happen als ik 'm leeggooi, 1 druk op de knop trouwens en ik heb de bak in mijn hand. Het filter maak ik 1 keer per maand schoon in een sopje afwasmiddel, hij moet wel 24 uur drogen, maar ik heb 2 filters ;-)

Aangezien we katten hebben heb ik de 'hulpstukken' van de animal aangeschaft (ik heb de allergic) en die vind ik ook ideaal.

Wat voor hulpstukken zijn dat dan? En heb je die ergens in een winkel gekocht of online?

We hebben de autokit erbij bedongen (http://www.stofzuigerstore.nl/product/55400/category-6210-stofzuigers/dyson-car-cleaning-kit.html), hierin zit een kleine versie van de speciale harenborstel die dus in het groot standaard op de Animal zit en later heb ik die grote borstel gekocht in Duitsland omdat we 'm daar tegenkwamen. Zie net dat je die ook online in NL kunt bestellen ;-) (http://www.stofzuigerstore.nl/product/57958/category-6210-stofzuigers/dyson-turbine-head.html)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Paper Crown do 1 dec 2011 - 21:32

Ik heb die van Serpetijn ook! Heeeeeeeeeeeeeeel fijn ding!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 20:21

Hier ook een Dyson. We hebben hem nu 4 jaar en hij doet het nog steeds perfect!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 1:45

Onze stofzuiger heeft het toevallig dit weekend ook begeven, en gisteren zijn we wezen kijken voor een nieuwe. Ik wilde uiteindelijk een simpel ding maar mijn vriend wist me over te halen voor een Dyson. Hij wilde graag een zonder stofzuiger zak omdat ik de oude opgeblazen heb, stofzak zat veel te vol laughcry Moet wel toegeven dat het een fijn apparaat is, betere zuigkracht etc nadeel is dat ze zo duur zijn. Maar goed mag hopen dat ik het geld eruit kan halen door te sparen op stofzuigerzakken.

Gast
Gast

Bericht  Moonlight ma 5 dec 2011 - 7:05

Serpentijn schreef:Ik wil nooit meer een stofzuiger zonder stofzak! En ben ontzettend blij met mijn stofzuiger met stofzak!

....

+1 mijn vader heeft die van hem juist weg gedaan! Wat een onding vind ik dat! Doe mij maar lekker een stofzuiger met zak (merk maakt me niet uit heb er nu 1 van siemens). Zak vol = vuilnisbak in en nieuwe erin. Dat gepeuter met die bak eruit halen, leeggooien, filter schoonmaken etc. niet meer voor mij smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud