Dyson stofzuiger
+11
shadow
Exogenesis
Pompoen
Rumble
Herfstblaadjes
Paper Crown
Marin
Linda
myloon
Ilargi
Lith
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dyson stofzuiger
Is er hier iemand die een stofzuiger van Dyson heeft? Zo ja bevalt die goed en welk model heb je?
Wij willen een nieuwe stofzuiger en neigen naar een Dyson, maar ze zijn wel vrij prijzig, vandaar even mijn vraag.
Wij willen een nieuwe stofzuiger en neigen naar een Dyson, maar ze zijn wel vrij prijzig, vandaar even mijn vraag.
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Re: Dyson stofzuiger
Ik (L) Dyson! geweldige stofzuigers. Wat er erg fijn aan is dat je de tank( waart het vuil dus in komt) eraf kan halen, en goed schoon kan maken!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben er 1, inmiddels al weer bijna 5 jaar en hij bevalt nog altijd heel goed!
Heerlijk om geen gezeur met zakken te hebben!
Wij hebben deze:
Heerlijk om geen gezeur met zakken te hebben!
Wij hebben deze:
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Wij hebben de dyson dc19 allergy. Ik ben er niet zo tevreden over. Als deze kapot gaat dan koop ik gewoon een goede miele, veel betere zuigkracht.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
@Linda
Is het alleen de zuigkracht waar je niet tevreden over bent of meer?
Wij hebben nu een Miele, maar die vond ik het geld niet waard.
Lith- Fluisteraar
Lith schreef:@Linda
Nee, niet alleen de zuigkracht. Ik vind dat ding op de vloer niet fijn. We hadden een speciale parketborstel besteld, maar die was nog vervelender. Daarnaast vind ik het apparaat zelf ook best zwaar. Maar ze hebben veel verschillende soorten, deze is een van de goedkopere, dat zal ook wel wat schelen.
Linda- Ratel
Love it!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik had een Dyson maar ik heb 'm nu op zolder staan. Kutding. Als je een pinda opzuigt maakt ie een klereherrie!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb ook zo'n allergy ding en ik ben er juist heel tevreden over.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Lastig zeg, toch ook nog best wat ontevreden mensen.
Lith- Fluisteraar
Heb je al wat reviews op kieskeurig gelezen?
Linda- Ratel
Ja ik heb kieskeurig al afgespeurd naar de verschillende ervaringen.
Maar die zijn ook heel wisselend haha. De stofzuiger leek me erg handig omdat gezegd wordt dat die geen zuigkracht verliest en je hebt dan geen zakken meer nodig. Hier ligt altijd behoorlijk wat haar vd hond. Dus als die stofzuiger nou toch niks is, dan irriteer ik me er elke dag dat ik hem moet gebruiken aan dat ding. En dan vind ik het wel een hoop geld. Verder vind ik hem trouwens wel spuuglelijk haha, maar goed welke stofzuiger is wel mooi.
Heb jij jullie dyson al lang Linda? Het typenummer dat je noemde heb ik bij ons in de winkels niet gezien. De nieuwste begon met dc of db 37. Ik zag ook wel wat reacties van mensen die de stang te kort vinden. Nou zal ik daar niet gauw last van hebben, ben niet zo groot. En dat de slang dubbel klapt, dat de stofzuiger lastig mee te rijden is en dat soort dingen.
Maar die zijn ook heel wisselend haha. De stofzuiger leek me erg handig omdat gezegd wordt dat die geen zuigkracht verliest en je hebt dan geen zakken meer nodig. Hier ligt altijd behoorlijk wat haar vd hond. Dus als die stofzuiger nou toch niks is, dan irriteer ik me er elke dag dat ik hem moet gebruiken aan dat ding. En dan vind ik het wel een hoop geld. Verder vind ik hem trouwens wel spuuglelijk haha, maar goed welke stofzuiger is wel mooi.
Heb jij jullie dyson al lang Linda? Het typenummer dat je noemde heb ik bij ons in de winkels niet gezien. De nieuwste begon met dc of db 37. Ik zag ook wel wat reacties van mensen die de stang te kort vinden. Nou zal ik daar niet gauw last van hebben, ben niet zo groot. En dat de slang dubbel klapt, dat de stofzuiger lastig mee te rijden is en dat soort dingen.
Lith- Fluisteraar
Ik heb geen last van de stang, dat dan weer niet.
We hebben hem nu ruim 2 jaar, al een poosje dus. Ik zag laatst dat ze een nieuwe hebben die veel wendbaarder is, misschien is dat wel wat.
We hebben hem nu ruim 2 jaar, al een poosje dus. Ik zag laatst dat ze een nieuwe hebben die veel wendbaarder is, misschien is dat wel wat.
Linda- Ratel
Ik heb ook een dyson maar zou nooit meer anders willen. Ik heb de allergy en heb 'm al zo'n 4 jaar.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb ook een dyson maar zou nooit meer anders willen. Ik heb de allergy en heb 'm al zo'n 4 jaar.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Ik heb laatst bij iemand stofgezogen met de Dyson en ik vond hem écht heel prettig zuigen, je komt makkelijker op moeilijke plekjes en hij is wendbaarder dan de Miele die ik heb. Dat is ook echt een prima ding hoor, maar ik zou hierna best wel een Dyson willen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Als wij toch voor een Dyson gaan, dan wordt het een gewone. Er heeft hier bij ons niemand last van allergie of iets dergelijks. En die is toch ook weer een stuk duurder. Ik heb er nu 1 in een krantje bij ons zien staan voor 229 euro. Kost normaal 300 euro. Dat is overigens niet de allernieuwste die nog wendbaarder is. Die heet volgens mij de Dyson ball of zoiets? Die is ook weer een stuk duurder. En dat alleen omdat het model iets anders is en hij een mondstuk heeft waarvan de haren automatisch in of uit gaan staan. Nou lijkt me een beetje overdreven. Bovendien hebben wij hier alleen maar houten vloeren en tegels en graniet. Geen vloerbedekking.
Lith- Fluisteraar
Wij hebben een Dyson, maar ik vind hem lomp, zwaar en hij staat een stukje van de grond af, waardoor hij nét het fijnste stof soms overslaat. Met dat ding de trap stofzuigen is al helemaal een crime.
Maar misschien is mijn mening niet geheel betrouwbaar, aangezien ik een hekel heb aan stofzuigers.
Maar misschien is mijn mening niet geheel betrouwbaar, aangezien ik een hekel heb aan stofzuigers.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wij hebben er een. Nadeel vind ik de herrie die hij maakt. Zuigkracht vind ik goed. Dekattenharen gaan echt makkelijk van de bank af. Slang vind iklan genoeg, hooguit de kabel mocht langér zijn
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Even kort de verschillen tussen het oude en nieuwe model. Het oude model maakt veel herrie en t stofreservoir zit er zo op dat je de stofzuiger daar aan moet optillen, gaat nog wel eens mis met gevolg dat je stofzuiger beneden aan de trap ligt bijv. Hepafilter als die erin zit, zit onder t stofreservoir, bij de nieuwe zit hij in t stofreservoir. Verder moet je om hem te legen bij de oude de deksel eraf halen en bij de nieuwe zit er n knop op t reservoir waardoor er n deksel open valt. De prijsverschillen bij Dyson zitten vooral in welke borstel (s), filters zitten erbij / in (ik werk in n winkel waar we die dingen verkopen). Goed alternatief zijn Bosch zakloze stofzuigers, met automatische filterreiniging (hierin zit t zelfde systeem als Dyson, Bosch heeft daar n smak geld voor neergelegd).
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik zou gewoon even naar de winkel gaan en hem bekijken en kijken of je ze beiden kunt uit proberen
Kqip- Prater
Kan iemand mij uitleggen hoe zo'n ding werkt? Dat vraag ik me serieus al tijden af: hoe werkt een stofzuiger zonder zak? Het vuil moet ergens heen dus ik stel me zo voor dat het in een bak verzameld wordt. Maar dan moet je toch die hele bak gaan schoonmaken? En al het stof, haren, dode spinnen e.d. los in de vuilnisbak gooien? Of zie ik dit verkeerd en werkt het heel anders?
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Het stof en andere vuil komt inderdaad in een stofreservoir en die moet je (tijdig) legen in de vuilnisbak...
Kqip- Prater
Wij hebben nu een dc37 echt super ding en sinds kort ook een kruimeldief van dyson... Wilmecht nooit meer anders!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Herfstblaadjes schreef:Ik heb ook zo'n allergy ding en ik ben er juist heel tevreden over.
+1
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» stofzuiger
» Help! Stofzuiger gezocht..
» Welke stofzuiger heb jij?
» De robot stofzuiger
» Welke stofzuiger