Welke stofzuiger
+6
JD
Raindrop
duckie
Makamba
Ella
Rovine
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke stofzuiger
Na het opzuigen van een kroonkurk is onze stofzuiger dan officieel kaputt. Dopje zit zo ver weg dat we hem niet meer uit de buis kunnen peuteren. Buizen kunnen al jaren niet meer uit elkaar omdat ik ooit eens water probeerde op te zuigen.
Maar nu zie ik al die stofzuigers en ik weet het dus eeeecht niet. Ze zuigen allemaal en verder weet ik het niet zo goed. We hebben 2 katten die verharen en nog wel eens klein spul rond laten slingeren (zoals dus een bierdopje). Hij moet dus een heel stuk uit elkaar kunnen en haar zuigen.
Welke hebben jullie? En enig idee welke criteria ik nog toe kan voegen om er een aantal weg te strepen? Welke problemen komen jullie tegen met je stofzuiger. Vriend wil trouwens wel een goed merk (Philips, Miele, etc.) en budget is ongeveer 100 euro. We willen ook een zak omdat zo'n reservoir uitkloppen troep geeft.
Maar nu zie ik al die stofzuigers en ik weet het dus eeeecht niet. Ze zuigen allemaal en verder weet ik het niet zo goed. We hebben 2 katten die verharen en nog wel eens klein spul rond laten slingeren (zoals dus een bierdopje). Hij moet dus een heel stuk uit elkaar kunnen en haar zuigen.
Welke hebben jullie? En enig idee welke criteria ik nog toe kan voegen om er een aantal weg te strepen? Welke problemen komen jullie tegen met je stofzuiger. Vriend wil trouwens wel een goed merk (Philips, Miele, etc.) en budget is ongeveer 100 euro. We willen ook een zak omdat zo'n reservoir uitkloppen troep geeft.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Welke stofzuiger
Ik zweer bij Dyson, maar ik zie dat het je budget te boven gaat en dat je er een met zak wilt.
Aan mijn antwoord heb je dus niks, haha.
Gast- Gast
Ik heb een nilfisk, zou hem zo aanraden
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Balloon schreef:Ik zweer bij Dyson, maar ik zie dat het je budget te boven gaat en dat je er een met zak wilt.
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
deze hebben wij van philips en ik ben er echt heel erg te spreken over... we hebben hem net een maandje ofzo omdat die van ons het ook begeven heeft...
heb er toen ook een topic over geopend... hij was wel wat duurder maar met een cash back actie was ie geloof ik nog 150 euro meen ik....
vond stofzuigers idd wel erg duur allemaal als je wat goeds wil maar ja ik hoop er ook wel weer jaren mee te kunnen doen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik wilde het liefst ook een Dyson en het liefst nog de animal versie maar vond hem toch te duur.
Heb vorige week via Ibood een stofzuiger van Dirt Devil gekocht. Hij kwam gister aan en heb hem even uitgeprobeerd en ben er nu al tevreden over.
Onze oude stofzuiger deed het voor geen meter meer.
Wij hebben trouwens deze (is trouwens wel zonder zak):
Heb vorige week via Ibood een stofzuiger van Dirt Devil gekocht. Hij kwam gister aan en heb hem even uitgeprobeerd en ben er nu al tevreden over.
Onze oude stofzuiger deed het voor geen meter meer.
Wij hebben trouwens deze (is trouwens wel zonder zak):
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wij hebben de Miele Cat&Dog.
Echt ideaal voor honden/kattenharen. Er zitten 2 opzetstukken bij; 1 voor je laminaat/parket/gladde vloer, en eentje speciaal voor kleden/deurmatten/tapijt.
Heeft een soort ronddraaiende kop die alle haren meetrekt.....
Heel erg handig, ik ben er erg tevreden mee
Echt ideaal voor honden/kattenharen. Er zitten 2 opzetstukken bij; 1 voor je laminaat/parket/gladde vloer, en eentje speciaal voor kleden/deurmatten/tapijt.
Heeft een soort ronddraaiende kop die alle haren meetrekt.....
Heel erg handig, ik ben er erg tevreden mee
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik lees ook mee want onze stofzuiger heeft het ook zo goed als begeven..... Het is zo rot dat de stofzuigers zo duur zijn want het komt ons totaal niet uit om een stofzuiger te kopen....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben een Miele Homecare
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/S5-WIT-HOMECARE-MMS,10259,14860,55933.html
Ik vind hem echt ideaal en wil niets anders meer. Helaas is deze duurder dan 100 euro.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/S5-WIT-HOMECARE-MMS,10259,14860,55933.html
Ik vind hem echt ideaal en wil niets anders meer. Helaas is deze duurder dan 100 euro.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Jemig, 230 euro voor een stofzuiger
Ik denk dat bijna elke stofzuiger van 100 euro goed is..
Ik denk dat bijna elke stofzuiger van 100 euro goed is..
Gast- Gast
Wij hebben er twee achter elkaar gehad van rond de 100 euro, en beide deden ze het na een tijdje niet goed meer. Minder zuigkracht etc. Bij deze heb ik (nog) nergens last van en we hebben hem toch alweer een tijdje.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Wij hebben een Miele en die vind ik erg fijn. Er zitten verschillende opzetstukken bij.
Gast- Gast
Wij hebben jaren een stofzuiger gehad van de Aldi en die deed het prima. Alleen de laatste tijd had ie bijna geen zuigkracht meer.
Die we nu hebben (die heb ik al in het topic geplaatst) doet het tot nu toe erg goed en die was nog geen 100 euro.
Die we nu hebben (die heb ik al in het topic geplaatst) doet het tot nu toe erg goed en die was nog geen 100 euro.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wij hebben sinds kort een AEG en die bevalt me eigenlijk wel goed tot op heden was 99,00 en het kwam ons eigenlijk ook niet uit, maarja dan maar prioriteiten stellen, mams minder shoppen deze maand en een stofzuiger gekocht, toch wel weer een hele investering
Gast- Gast
Is er ook iemand bekend met het merk Bestron?
Mida4you- Ratel
Ik zou een stofzuiger denk ik eerder van een A-merk kopen, en niet zo gauw van Bestron. Ik moet er zelf straks ook eentje kopen, weet nog niet welke en wat mijn budget maximaal gaat zijn (in elk geval géén 230 euro ), maar ik wil hoe dan ook wel een A-merk. En een stofzuigerzak.
Gast- Gast
Ja ik denk dat wij ook maar beter voor een A-merk kunnen gaan. Dan weet je tenminste dat je niet een jaar later weer een nieuwe moet kopen.
Mida4you- Ratel
Ik heb er vorige week van Samsung 1 gekocht voor €60,-. Deze is zonder zak, ik vind het ideaal.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb vandaag een nieuwe gekocht, de beste koop 2011 bij de consumentenbond, van AEG.
Bij de kijkshop was hij nu in de reclame voor 96 euro.
Bij de kijkshop was hij nu in de reclame voor 96 euro.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb vandaag de Bosch logo 1800 watt gekocht voor 79,- ipv 109,- ( was in de aanbieding bij onze locale elektronica zaak )
Vanavond al even snel getest maar wat doetie het goed zeg!! In onze oude stofzuiger zat totaal geen zuigkracht meer en was je zo een half uur bezig met stofzuigen. Maar nu niet meer
Vanavond al even snel getest maar wat doetie het goed zeg!! In onze oude stofzuiger zat totaal geen zuigkracht meer en was je zo een half uur bezig met stofzuigen. Maar nu niet meer
Mida4you- Ratel
Oeps, was dit topic helemaal vergeten. Het is weer gegaan zoals altijd. Ik struin allerlei vergelijkingssites af en blijf wikken en wegen. Vriend loopt de winkel in, wijst er eentje aan en vindt dat die het moet worden.
Deze is het dus geworden. Zakloos, Philips, 100 euro. Hadden we eerder moeten doen, wist niet dat stofzuigers zo hard konden zuigen. AEG is inderdaad wel het beste getest, maar het snoer schijnt nogal poep te zijn, kort en fragiel.
Bestron hebben we hier nog staan. Gratis af te halen. Moet je alleen even een bierdopje uit peuteren.
Deze is het dus geworden. Zakloos, Philips, 100 euro. Hadden we eerder moeten doen, wist niet dat stofzuigers zo hard konden zuigen. AEG is inderdaad wel het beste getest, maar het snoer schijnt nogal poep te zijn, kort en fragiel.
Bestron hebben we hier nog staan. Gratis af te halen. Moet je alleen even een bierdopje uit peuteren.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke stofzuiger heb jij?
» Welke stofzuiger?
» Welke stofzuiger?
» welke stofzuiger hebben jullie?
» Welke stofzuiger hebben jullie?
» Welke stofzuiger?
» Welke stofzuiger?