De robot stofzuiger
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
De robot stofzuiger
Wie heeft er een en bevalt het?
We willen die van de Aldi halen, maar hebben buiten wat reviews op het internet nog niet zoveel ervaringen gehoord en/of gelezen. We hebben thuis 3 katten en een kleintje. Zouden dus elke dag moeten stofzuigen, maar op de een of andere manier lukt dat maar niet en blijft het soms een dag liggen. Zo'n robot leek voor ons dus een uitkomst.
We willen die van de Aldi halen, maar hebben buiten wat reviews op het internet nog niet zoveel ervaringen gehoord en/of gelezen. We hebben thuis 3 katten en een kleintje. Zouden dus elke dag moeten stofzuigen, maar op de een of andere manier lukt dat maar niet en blijft het soms een dag liggen. Zo'n robot leek voor ons dus een uitkomst.
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Re: De robot stofzuiger
Ik ben ook super benieuwd, ik heb er ook naar staan te kijken. Ik hou deze topic even in de gaten. Je heb er ook trouwens eentje die doet voor je dweilen, lijkt me echt heel handig.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Hij is niet meer in de aanbieding bij de Aldi want dat was vorige week. Maar de prijs weet ik niet meer.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Was 100 Euro, vandaag nog een gevonden in een filiaal!
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
mijn ouders hebben er een en opzich doet hij goed zijn werk, alleen hij kan niet goed in de hoekjes komen
dus die moet je dan nog zelf bij houden, maar voor zo oppervlakkig een keertje te stofzuigen doet hij het prima.
dus die moet je dan nog zelf bij houden, maar voor zo oppervlakkig een keertje te stofzuigen doet hij het prima.
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» stofzuiger
» Welke stofzuiger
» Henry stofzuiger
» Help! Stofzuiger gezocht..
» Laminaat en stofzuiger
» Welke stofzuiger
» Henry stofzuiger