Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

stofzuiger

+10
Ooh La La!
Rush
Jade
Rumble
Sarah1985
Pien
Curious
Penny Blossom
piene1983
duckie
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

stofzuiger Empty stofzuiger

Bericht  duckie zo 27 nov 2011 - 7:38

whaaa onze stofzuiger heeft het zojuist begeven dus nu moeten we op zeer korte termijn/zsm een nieuwe kopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, dr zijn dr zo veel.. en is een stofzuiger zonder stofzak iets? welke hebben jullie en bevalt deze goed? en wat koste die?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stofzuiger Empty Re: stofzuiger

Bericht  piene1983 zo 27 nov 2011 - 7:59

Wij hebben een Bosch move. Bevalt prima, minder wendbaar dan de reclame doet vermoeden maar verder een prima stofzuiger voor niet al te veel geld. Tot twee keer toe hebben wij een stofzakloze stofzuiger gehad, deze verliest relatief snel zijn zuigkracht. Ook als het reservoir leeg was kreeg ik de vloer nauwelijks schoon. Op een egale laminaatvloer viel me dat nooit zo op maar toen we in dit huis kwamen wonen en een houten vloer met behoorlijke groef kregen viel mij op dat de groeven nooit goed schoon werden zeg maar. De stofzuiger van mijn moeder met stofzak maakte de vloer daarentegen wel goed schoon. Mijn mening is dus dat stofzakloze stofzuigers, op Dyson na, niet zo waardevol zijn als wel wordt gesteld.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Penny Blossom zo 27 nov 2011 - 8:20

Wij hebben verschillende stofzakloze stofzuigers versleten (geen Dyson maar wel andere merken). Sinds kort hebben we een Miele, en eigenlijk wil ik niets anders meer!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie zo 27 nov 2011 - 8:48

Germini schreef:Wij hebben verschillende stofzakloze stofzuigers versleten (geen Dyson maar wel andere merken). Sinds kort hebben we een Miele, en eigenlijk wil ik niets anders meer!
welke hebben jullie nu van miele dan? en waarom bevalt deze beter dan de andere?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Curious ma 28 nov 2011 - 0:08

Wij hebben een electrolux waarvan de snoer en zuigstang in totaal 13 meter zijn, erg fijn omdat je dan niet steeds hoef te wisselen van stopcontact.
Stofzuiger ansich is ook erg fijn.
Wij hebben iig gekozen voor een stofzuiger met hepa filter, ivm huisdieren.
Moet zeggen datme dat prima bevalt.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Pien ma 28 nov 2011 - 0:13

Wij hebben er een van samsung, via de wehkamp koste hij toen 190 euro en uitiendelijk via een andere site gekocht, koste hij 99 euro. We hebben hem inmiddels bijna 3 jaar en hij is nog steeds super... Het enige probleem is nu dat de telescopische stang lam is geworden en hij tijdens het zuigen af en toe inschuift.

Het grootste voordeel vind ik dat je het filter gewoon kunt uitwassen, de bak kunt legen en niet nieuwe zakken hoeft te kopen.

stofzuiger 41NZHrPQ3yL._SL500_AA300_

even wennen is het handgreep model, daar zitten knopjes op en de eerste keren drukte ik steeds tijdens het zuigen op knopjes, ging hij ineens uit, of harder of zachter.

wat ik trouwens heel fijn vind is de grote zuigkracht van deze stofzuiger. we hebben veel last van kattenharen en hij zuigt deze gewoon heel erg goed op.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sarah1985 ma 28 nov 2011 - 1:31

wij hebben sinds kort een philips stofzuiger, heb handiger eraan is dat er 9 meter snoer bij zit, zo kan ik het hele huis zuigen zonder steeds de stekker in een nader stopcontact te doen.

stofzuiger 9000000011034665

Beschrijving

Er is geen stofzuiger die nog hygiënischer schoonmaakt
Zeer hoge zuigkracht

Er is geen stofzuiger die nog hygiënischer schoonmaakt! De Performer combineert de hoogste zuigkracht ooit (425 W!) met een Super Clean Air HEPA-filter en volledige HEPA-afdichting, zodat je altijd verzekerd bent van een grondige reiniging en een schone omgevingslucht.
Superieure reiniging

2000 watt motor genereert max. 400 watt zuigkracht.

Zeer effectief antiallergisch systeem

HEPA AirSeal en wasbaar HEPA 13-filter

Langdurige stofverwijdering

S-bag van XXL-formaat (4 liter) voor een langdurige werking

Reinigt moeiteloos rondom meubels

Tri-Active-mondstuk met een unieke 3-in-1-werking

Kenmerken:

S-bag van XXL-formaat (4 liter)
Dankzij de grote capactiteit van deze zak kun je optimaal gebruikmaken van de zak en hoef je deze minder vaak te wisselen.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 2:08

Ik wil iig nooit geen andere merk stofzuiger dan een Miele ! En hij moet igg een zuigkracht hebben van 2000 W

Hiervoor heb ik een Philips gehad en vanaf dag 1 heb ik dat ding vervloekt.
Voor een Miele betaal je wel wat maar het zijn wel goede stofzuigers. Deze hebben wij :

stofzuiger I155621

Het is een Miele speciaal voor een parketvloer

Gast
Gast

Bericht  Penny Blossom ma 28 nov 2011 - 2:09

duckie schreef:
Germini schreef:Wij hebben verschillende stofzakloze stofzuigers versleten (geen Dyson maar wel andere merken). Sinds kort hebben we een Miele, en eigenlijk wil ik niets anders meer!
welke hebben jullie nu van miele dan? en waarom bevalt deze beter dan de andere?

Wij hebben een Miele homecare(?) ik zit op mijn mobiel dus kan geen plaatje zoeken. Van de nieuwste serie de witte in ieder geval.
Ik wil nooit anders meer omdat deze op een of andere manier ideaal stofzuigt. Opbergen is makkelijk, je kan hem heel klein maken. Het snoer is lekker langg. De stang kun je op verschillende lengtes afstellen. Maar bovenal, de zuigkracht is top!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  duckie ma 28 nov 2011 - 2:15

ben net even bij de expert wezen informeren over de verschillende stofzuigers... nou volgens hem was de stofzaklose stofzuiger alleen van dyson en anders waren ze niet zo best, tenminste niet zoveel zuigkracht en qua kosten was het uiteindelijk nie zo veel goedkoper (door geen zakken te kopen). hij raade me 1tje aan van Philips beetje zelfde soort als die van sarah1985 maar net een ander type.... hij zij ook dat je wel goed moet kijken idd naar de zuigkracht, maar dat je vooral moet kijken welke zuigkracht je bij de mond overhoud zeg maar.... nu nog wel even kijken wat die zakken kosten want als die ook nog een fortuin kosten whahaha... scheelt wel dat ze nu van philips een actie hebben voor cashback op degene die hij aanrade

nou ja vanaaf misschien met manlief nog maar even bij langs...twijfel namelijk ook nog over de stofzakloze

grappig weer is dat dus heel erg per persoon verschilt welk merk goed bevalt Very Happy

Laatst aangepast door duckie op ma 28 nov 2011 - 2:24; in totaal 1 keer bewerkt
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  duckie ma 28 nov 2011 - 2:24

Pien schreef:Wij hebben er een van samsung, via de wehkamp koste hij toen 190 euro en uitiendelijk via een andere site gekocht, koste hij 99 euro. We hebben hem inmiddels bijna 3 jaar en hij is nog steeds super... Het enige probleem is nu dat de telescopische stang lam is geworden en hij tijdens het zuigen af en toe inschuift.

Het grootste voordeel vind ik dat je het filter gewoon kunt uitwassen, de bak kunt legen en niet nieuwe zakken hoeft te kopen.

stofzuiger 41NZHrPQ3yL._SL500_AA300_

even wennen is het handgreep model, daar zitten knopjes op en de eerste keren drukte ik steeds tijdens het zuigen op knopjes, ging hij ineens uit, of harder of zachter.

wat ik trouwens heel fijn vind is de grote zuigkracht van deze stofzuiger. we hebben veel last van kattenharen en hij zuigt deze gewoon heel erg goed op.

ik lees nog wel eens dat bij het legen van de stofbak dat er weer veel stof vrij komt en dat dit niet prettig is... hoe ervaren jullie dat? is het makkelijk legen ed??
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Rumble ma 28 nov 2011 - 2:27

Wij hebben een Dyson, werkt super en zou nooit meer anders willen. En dat zakloze vind ik ideaal!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  duckie ma 28 nov 2011 - 2:30

ik vind die van dyson te duur... budget ligt rond de 150 euro
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Rumble ma 28 nov 2011 - 2:45

Dyson is idd erg duur maar ik vond het wel de moeite waard moet ik zeggen.
Vooral omdat je toch steeds zakken moet kopen als je een normale stofzuiger neemt, dan heb ik dat bedrag
allang terugverdiend.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 3:01

Ik wil nooit meer een stofzuiger zonder stofzak! En ben ontzettend blij met mijn stofzuiger met stofzak!

stofzuiger Philips_gr_FC9162_12_maande

Ik heb deze en hij is echt perfect!

•maximaal vermogen 2200 Watt
•effectief zuigvermogen 500 Watt
•capaciteit stofzak 4 liter
•filter
•TMP filter: 3-voudige bescherming van de motor
•Hepa 13: outlet filter zorgt voor een schone stofvrije lucht in huis
•HEPA sealing: sealing van de stofzuiger voorkomt uitstoot van stofdeeltjes door naden en kieren van de stofzuiger •Borstels:
•Tri-Active borstel: 3-in-1 borstel, met zijborstels om randen en plinten mee te nemen en een opening aan voorkant om stof naar de borstel toe te zuigen
•Extra borstel: Super Parquet •stofzak: dubbelwandige universele stofzak FC8021 (s-Bag)

•Actieradius: 12 meter
•snoerlengte 9 meter
•zuigbuis (tri-scopic) telescoopbuizen
•elektronisch regelbare zuigkracht
•geluidsniveau: 79 dB

•rubber wielen
•toebehoren:
•kleine zuigmond
•meubelborstel
•spleetzuigmond

•Kleur: Emperor Red
•EAN nummer: 8710103282228
•Afmetingen: 0.0 x 0.

http://www.mediagigant.nl/stofzuigers/slede_stofzuiger/Philips-FC9162_01/2929F639-A368-4521-9907BE826727A839.html

Ik kan ook het hele huis doen zonder van stopcontact te verwisselen! Dit is echt mijn beste aankoop geweest!
Hij is nu ook niet meer zo duur!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  duckie ma 28 nov 2011 - 3:13

Serpentijn schreef:Ik wil nooit meer een stofzuiger zonder stofzak! En ben ontzettend blij met mijn stofzuiger met stofzak!

stofzuiger Philips_gr_FC9162_12_maande

Ik heb deze en hij is echt perfect!

•maximaal vermogen 2200 Watt
•effectief zuigvermogen 500 Watt
•capaciteit stofzak 4 liter
•filter
•TMP filter: 3-voudige bescherming van de motor
•Hepa 13: outlet filter zorgt voor een schone stofvrije lucht in huis
•HEPA sealing: sealing van de stofzuiger voorkomt uitstoot van stofdeeltjes door naden en kieren van de stofzuiger •Borstels:
•Tri-Active borstel: 3-in-1 borstel, met zijborstels om randen en plinten mee te nemen en een opening aan voorkant om stof naar de borstel toe te zuigen
•Extra borstel: Super Parquet •stofzak: dubbelwandige universele stofzak FC8021 (s-Bag)

•Actieradius: 12 meter
•snoerlengte 9 meter
•zuigbuis (tri-scopic) telescoopbuizen
•elektronisch regelbare zuigkracht
•geluidsniveau: 79 dB

•rubber wielen
•toebehoren:
•kleine zuigmond
•meubelborstel
•spleetzuigmond

•Kleur: Emperor Red
•EAN nummer: 8710103282228
•Afmetingen: 0.0 x 0.

http://www.mediagigant.nl/stofzuigers/slede_stofzuiger/Philips-FC9162_01/2929F639-A368-4521-9907BE826727A839.html

Ik kan ook het hele huis doen zonder van stopcontact te verwisselen! Dit is echt mijn beste aankoop geweest!
Hij is nu ook niet meer zo duur!

waarom niet?
ik heb van de man bij de winkel dit type doorgekregen:
stofzuiger 372011417-G

Ontwerp
Kleur: Translucent Smoked Black
Prestaties
Ingangsvermogen (max.): 2200 W
Ingangsvermogen (IEC): 2000 W
Zuigkracht (max): 500 W
Zuigkracht (max.): 34 kPa
Luchtstroom (max.): 47 l/s
Geluidsniveau (Lc IEC): 78 dB
Filtering
Stofinhoud: 4 l
Zaktype: s-bag Uitblaasfilter: Wasbaar Ultra Clean Air HEPA 13-filter
HEPA-luchtfilter: Ja
Bruikbaarheid
Actieradius: 12 m
Type buis: 3-delige telescopische metalen buis
Handgreep: Bovenkant en voorkant
'Zak vol'-indicator: Ja
Clean Comfort Cassette: Ja
Koppeling: Knop
Opberg- of opslaghulpstuk: Achterkant en onderkant Type wielen: Rubber
Zuigkrachtregeling: Elektronisch, op het apparaat
Snoerlengte: 9 m
Mondstukken en accessoires
Standaardmondstuk: TriActive-mondstuk
Extra mondstuk: Parquet-mondstuk
Accessoires: Spleetmondstuk, Borstel, Klein mondstuk
Opbergruimte voor accessoires: Op handgreep
Gewicht en afmetingen
Gewicht: 5,6 kg
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 4:41

Ik zou nooit meer een stofzuiger zonder stofzak willen omdat:

Het ontzettend veel werk is om het filter goed schoon te maken. Wanneer ik 1 a 2 keer had gestofzuigt was de complete zuigkracht weg en moest ik eerst het hele apparaat schoonmaken.

Ik was op een gegevene moment vaker/langer mijn stofzuiger aan het schoonmaken dan dat ik uberhaupt aan het stofzuigen was. Verder werd de stofzuiger ontzettend snel slechter (minder zuigkracht, slechter filter etc.). Wat ik ook vervelend vond was het leeghalen van de stofzuiger, dan was ik zo ontzettend aan het stofhappen dat ik bijna weer opnieuw kon beginnen met stofzuigen.

Ik vond het echt een drama!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  duckie ma 28 nov 2011 - 4:43

dat stofhappen heb ik dus idd meer gelezen en dat houd me ook wel tegen, en dus ook dat die man in de winkel zei dat er qua stofzaklose eigenlijk alleen dyson de beste is en anders niet zo geweldig zijn idd...

maar jou phillips bevalt dus goed? misschien als manlief op tijd terug is gaan we strax nog even kijken en dat is dus ook een phillips...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 4:45

duckie schreef:dat stofhappen heb ik dus idd meer gelezen en dat houd me ook wel tegen, en dus ook dat die man in de winkel zei dat er qua stofzaklose eigenlijk alleen dyson de beste is en anders niet zo geweldig zijn idd...

maar jou phillips bevalt dus goed? misschien als manlief op tijd terug is gaan we strax nog even kijken en dat is dus ook een phillips...

Ja, ik denk inderdaad dat de dyson dan de beste is.

Mijn Phillips bevalt echt super! Ik heb hem nu vanaf april en ben er echt blij mee!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 4:51

Wij hebben een Eletrolux 3 in 1 ofzo Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Pien ma 28 nov 2011 - 5:11

Ik heb er geen last van hoor, dat stofhappen! Wij pakken de bak eruit, lopen naar buiten naar de kliko, steken onze arm erin, kiepen de bak om terwijl we met de deksel zo ver mogelijk de kliko dicht houden. Ook hoeven we maar 1 keer in de maand ongeveer het filter schoon te maken, hij heeft echt een gigantisch zuigkracht en dat blijft ook zo.

Filter leggen we in een sopje, spoelen we uit en na 24 uur is hij goed droog en kan hij weer in de zuiger.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Ooh La La! ma 28 nov 2011 - 5:18

stofzuiger 265856

Wij hebben een Dyson anti allergy.
Wel duur, maar zeker de kosten waard. Ik ben namelijk erg allergisch voor onze kat en huisstofmijt en sinds we deze stofzuiger hebben heb ik bijna nergens last meer van.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Supertalentje ma 28 nov 2011 - 7:51

Ik heb ook een Dyson, zonder zak. De opvangbak zit soms echt vol, maar daar merk ik niks van qua zuigkracht verlies. In de opvangbak wordt het een beetje samengedrukt lijkt het wel, ik sta iig geen stof te happen als ik 'm leeggooi, 1 druk op de knop trouwens en ik heb de bak in mijn hand. Het filter maak ik 1 keer per maand schoon in een sopje afwasmiddel, hij moet wel 24 uur drogen, maar ik heb 2 filters ;-)

Aangezien we katten hebben heb ik de 'hulpstukken' van de animal aangeschaft (ik heb de allergic) en die vind ik ook ideaal.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Makamba wo 30 nov 2011 - 21:24

Ik heb een Dyson, maar wat die gekost heeft weet ik niet! Was een kado. Ben er wel héél erg tevreden over, wil geen andere stofzuiger meer.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 22:05

Miele S -zoveel. Ook nog cats&dogs of zo geloof ik... Vind 'm echt ideaal, geweldige zuigkracht (afschuwelijk woord) verschillende standen en opzetstukjes en zo. Ik zet meestal zo'n klein stoffertje op de slang en dan zuigkracht op laagste stand, dan kan ik er gewoon mee afstoffen!

Wij hebben 'm paar jaar geleden kocht toen-ie net nieuw was ongeveer en toen kostte-ie 279 euro, inmiddels heb je er ook genoeg voor 100 euro geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: