Help! Stofzuiger gezocht..
+10
Lith
Jezzie
Blond
Bazinga
sawasdee
ExpressoB
Kreeftje
Happinaz
Rovine
ijsjemeisje
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Help! Stofzuiger gezocht..
Onze stofzuiger werkt vervelend, hij zuigt (bijna) niet en ik word er gek van. Ik wil dus een nieuwe stofzuiger! Maar... welke? Ik wil het liefste een stofzuiger zonder zak, hij mag maximaal 150 euro kosten, liever goedkoper & hij moet stevig zuigen, want ik wil de kattenharen en het kleed goed kunnen zuigen ermee.
Vertel, wat raden jullie me aan om te kopen?
Vertel, wat raden jullie me aan om te kopen?
Gast- Gast
Re: Help! Stofzuiger gezocht..
Reva schreef:Ik zag dr vanavond nog posten.
Ja, maar die maakt mijn vloer niet schoon!
Gast- Gast
Pippa schreef:Reva schreef:Ik zag dr vanavond nog posten.
Ja, maar die maakt mijn vloer niet schoon!
Voor een goed uurloon wil ze het vast wel voor je doen!!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Had er eerst eentje van Philips, een groene zakloze. Die was 100 euro en beviel prima, deels ook door die allergiefilter.
Heb nu een stokoude Miele, merk wel dat die harder zuigt, al heeft die geen filter.
Heb nu een stokoude Miele, merk wel dat die harder zuigt, al heeft die geen filter.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb mij werkelijk nog nooit verdiept in een stofzuiger. Ik ben naar de winkel gegaan en heb verteld dat ik een budget had van 150 euro, dat ik 2 flink verharende katten heb en 2 kleine kinderen en ik ging met een ordinaire 'gewone' stofzuiger weer naar huis! 3 extra mondjes en een stuk of 8 (bekleding-hard-zacht-etc) standen.
Volgens mij van het merkBraun Miele. Prima!
Maarja... Die is wél met een zak.
Ik ben erg tevreden!
Volgens mij van het merk
Maarja... Die is wél met een zak.
Ik ben erg tevreden!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou er wel 1 met zak nemen, volgens mij is de zuigkracht over het algemeen toch wel minder bij een zakloze stofzuiger. En daarbij is het schoonmaken van zo'n filter toch wel een stuk irritanter / viezer dan een nieuwe zak in de stofzuiger stoppen. Hebben er op kot 1 zonder zak, maar is echt een drama dat ding, amper zuigkracht en het is een rotwerk om die filter schoon te krijgen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Wij hebben er een van Philips, wel met zak. Een fijn klein ding, en doet het perfect. Ongeveer een jaar geleden bij blokker gekocht voor €85,- (met korting)
Type FC 8142
Type FC 8142
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb een uhmmm.. Electrolux extra long reach ZE340;
Ben echt heel blij met deze stofzuiger. Heb m`n moeder ook 1 cadeau gedaan. Op m`n werk heb ik ook een Electrolux gekocht, werkt net zo fantastisch, alleen die heeft minder 'reach'.
Ik wil nooit weer een ander merk!
Ben echt heel blij met deze stofzuiger. Heb m`n moeder ook 1 cadeau gedaan. Op m`n werk heb ik ook een Electrolux gekocht, werkt net zo fantastisch, alleen die heeft minder 'reach'.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb een uhmmm.. Electrolux extra long reach ZE340;
He meiden, wat een heerlijk burgerlijk degelijk topic dit! Ik hou ervan!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Ik heb deze (enkel een hoger wattage)
http://www.kijkshop.nl/product/123301/bestron-stofzuiger-a1800s/
Prima, zeker ook icm mijn huisdieren.
http://www.kijkshop.nl/product/123301/bestron-stofzuiger-a1800s/
Prima, zeker ook icm mijn huisdieren.
Gast- Gast
http://www.bol.com/nl/p/philips-stofzuiger-performer-fc9175-01/9000000011034667/
ik heb alleen de voorloper ervan de fc9165
ik heb er 3 voeten/borstels bij. Die gevormde op het plaatje, daar kan je gewoon tapijt en harde vloeren mee doen (ook trappen enzo). Een parketborstel, dat is meer een platte met 2 schijven met microvezeldoeken eronder. En een speciale die we gebruiken op de deurmat voor (en in het oude huis op het vloerkleed daar) die is speciaal voor dierenharen weg te halen (je mag er ook niet mee op de gewone vloer dan krijg je krassen, er zitten allemaal kleine borsteltjes in die hard ronddraaien en daardoor de haren/stof uit de vloerbedekking slaan en zo is het meteen echt schoon).
Dan zitten er nog 2 of 3 kleine borsteltje bij, voor oa het bankstel.
Verder is hij echt heel gemakkelijk in gebruik, genoeg zuigkracht en snoer.
Wij hebben er ook iets van 150 euro voor betaald maar hij doet het al weer 6 jaar prima. (we hadden eerst een andere van philips maar die hebben we na een half jaar al verkocht die had zo weinig vermogen dat vond ik niks).
ik heb alleen de voorloper ervan de fc9165
ik heb er 3 voeten/borstels bij. Die gevormde op het plaatje, daar kan je gewoon tapijt en harde vloeren mee doen (ook trappen enzo). Een parketborstel, dat is meer een platte met 2 schijven met microvezeldoeken eronder. En een speciale die we gebruiken op de deurmat voor (en in het oude huis op het vloerkleed daar) die is speciaal voor dierenharen weg te halen (je mag er ook niet mee op de gewone vloer dan krijg je krassen, er zitten allemaal kleine borsteltjes in die hard ronddraaien en daardoor de haren/stof uit de vloerbedekking slaan en zo is het meteen echt schoon).
Dan zitten er nog 2 of 3 kleine borsteltje bij, voor oa het bankstel.
Verder is hij echt heel gemakkelijk in gebruik, genoeg zuigkracht en snoer.
Wij hebben er ook iets van 150 euro voor betaald maar hij doet het al weer 6 jaar prima. (we hadden eerst een andere van philips maar die hebben we na een half jaar al verkocht die had zo weinig vermogen dat vond ik niks).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
http://www.vergelijk.nl/stofzuiger/hitachi/cvsn20m/specs.rhtml
Deze, zuigt super goed, zakloos dus. Snoer rolt mega snel weer in.
Hij was geloof ik 85euro. Meerdere voeten zitten er bij en 3 hulpstukjes dacht ik.
Enigste nadeel is, is dat de buis niet heel ver uit te schuiven is. Dus als je erg lang bent is het niet handig.
Niet een hele zware stofzuiger, klein en makkelijk op te pakken. Rijd goed en de voet draait makkelijk voor onder een tafel of bank/bed.
Deze, zuigt super goed, zakloos dus. Snoer rolt mega snel weer in.
Hij was geloof ik 85euro. Meerdere voeten zitten er bij en 3 hulpstukjes dacht ik.
Enigste nadeel is, is dat de buis niet heel ver uit te schuiven is. Dus als je erg lang bent is het niet handig.
Niet een hele zware stofzuiger, klein en makkelijk op te pakken. Rijd goed en de voet draait makkelijk voor onder een tafel of bank/bed.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
https://m.bol.com/nl/p/philips-stofzuiger-marathon-fc9205-01/9000000011634078/#images
Ik heb deze!
Wel iets duurder dan je budget! Maar hij is geweldig voor de kattenharen hier! Ook van de bank, gordijnen etc.
Ik meen alleen dat ik 11m snoer heb!
Ik heb deze!
Wel iets duurder dan je budget! Maar hij is geweldig voor de kattenharen hier! Ook van de bank, gordijnen etc.
Ik meen alleen dat ik 11m snoer heb!
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Miele! Wij hebben al járen een Miele en zijn daar heeeeel tevreden mee!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bij de Blokker hebben ze nu een zakloze stofzuiger van Tomado, voor 50 euro. 2200 watt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Blond schreef:Bij de Blokker hebben ze nu een zakloze stofzuiger van Tomado, voor 50 euro. 2200 watt.
Zou echt geen Tomado kopen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Rush schreef:Ik heb een uhmmm.. Electrolux extra long reach ZE340;
Deze heb ik ook! Ook het lange snoer is erg fijn! Kan met de stofzuiger tot boven aan de trap komen terwijl de stekker er in de woonkamer in zit!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben pas een dyson gekocht, wel in de aanbieding maar goed dan ligt het nog wel boven je budget. Tot nu toe erg tevreden erover.
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/28365/Siemens_2400_watt_sledestofzuiger_met_10m_bereik_en_parketborstel/
Misschien is dit iets? Is een aanbieding die alleen vandaag geldt.
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/28365/Siemens_2400_watt_sledestofzuiger_met_10m_bereik_en_parketborstel/
Ik had hem gezien inderdaad! Maar helaas heeft hij een stofzuigerzak...
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Blond schreef:Bij de Blokker hebben ze nu een zakloze stofzuiger van Tomado, voor 50 euro. 2200 watt.
Zou echt geen Tomado kopen.
Deze zag ik in de folder staan inderdaad! Ziet er prima uit. We twijfelen of we deze niet gewoon voor nu even kopen, ik heb nog VVV bonnen liggen voor dat bedrag & dan later kijken naar een echte, goede, dure, stofzuiger.
Gast- Gast
Pippa schreef:AngelNyn schreef:http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/28365/Siemens_2400_watt_sledestofzuiger_met_10m_bereik_en_parketborstel/
Ik had hem gezien inderdaad! Maar helaas heeft hij een stofzuigerzak...
Maar waarom wil je perse een stofzuiger zonder zak? Toevallig gister nog op de Belgische radio gehoord, dat die stofzuigers zoveel minder zuigkracht hebben en het "voordeel" van geen zakken hoeven te verwisselen niet op weegt daar tegen. Daarbij is het schoonmaken van die filter vaak een vies karwei (tenminste, bij de stofzuiger die we op kot hebben) Die verliest ook een hoop zuigkracht naarmate de filter maar een beetje vol raakt, terwijl je dat bij een stofzuiger met zak niet hebt.
Uiteraard moet je het zelf weten hoor, maar vroeg me gewoon af waarom je liever een stofzuiger zonder zak hebt
TukTuk- Ratel
Ik heb er voornamelijk positieve verhalen over gehoord, binnen familie & vrienden ook. Mijn ouders hebben een hele fijne, zonder zak, en die is enorm krachtig! Wij hebben nu een gewone, met 1500 watt en bv. die van de Blokker heeft 2200 watt, dus dat is sowieso al meer, en dan komt dan, als het filter bv. wat vies is, uiteindelijk op hetzelfde neer en daar heb ik, ruim, voldoende aan. Ook wil mijn vriend gewoon heel graag een zonder zak, nja, prima. Voor 50 euro ook nog wel het proberen waard misschien. Maar daarom willen we die als tussenstap nemen, om te kijken of we het inderdaad prettig vinden & of het prettig is in huis.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» stofzuiger
» Welke stofzuiger heb jij?
» Laminaat en stofzuiger
» De robot stofzuiger
» Welke stofzuiger?
» Welke stofzuiger heb jij?
» Laminaat en stofzuiger
» De robot stofzuiger
» Welke stofzuiger?