Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie vaak ruzie?

+27
Pien
Jade
Kabouter
Serena
Verona
Silver
TGR
Zora
girli
Marin
sanne-84
Mamsie
Mida4you
Merai
Liz
PluDan
CCC
Raindrop
Highway
Paper Crown
studiebol
Xanna
Jilke
Rush
RYW
Lejow
Ibbeltje
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie vaak ruzie? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vaak ruzie?

Bericht  RYW zo 27 nov 2011 - 4:56

Rush schreef:Dat klinkt wel wat controlfreak achtig RYW!

Hou op, schei uit Wink en als iemand me in een gelijkwaardige relatie iets wil gaan lopen 'leren', dan gaat de kont flink tegen de krib, dan zit je verkeerd bij me. Ik kan prima omgaan met 'joh RYW, kan je volgende keer zelf effe je kruimels opruimen', maar tegen dat soort patronising geouwenetenhoer kon ik echt totaaaaal niet en dan word ik enorm dwars en gemeen. Met hem had ik dan ook om de dag ruzie, op het dieptepunt...

Yoyo, ik lees heel duidelijk frustratie bij je (kan niet anders, als je je vriend 'meneer' begint te noemen is er sprake van frustratie), en dit is dus vast niet alleen een dingetje van vandaag smile misschien is het slim om voor vandaag even niet in de oplossingsstand te gaan maar even na te denken hoe jij nou eigenlijk wil dat hij doet in jouw huis, en het dan de volgende keer als hij er is even voorlegt? Dan is de angel eruit, ben jij niet meer boos maar meer gericht bezig met een oplossing. Zou dat wat zijn?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Xanna zo 27 nov 2011 - 4:57

Yoyo schreef:Kleine dingetjes zijn ook zeker geen probleem! Doe ik ook met alle liefde, maar ik blijf niet achter zijn reet aanlopen om zijn troep op te ruimen. Ik ben niet zijn schoonmaakster! En ik heb gisteren het hele huis schoongemaakt (ouders zijn weg, vandaar) en dan wil ik niet nu al weer een enorme teringzooi hebben omdat meneer zijn rommel niet opruimt.

Maar waarom laat je hem dat zelf niet doen? (of in ieder geval samen..) Ik snap best dat je het voor zijn ouders op orde wil hebben, maar het is ook wel een beetje zijn verantwoordelijk, toch? Ookal doet zijn moeder misschien alles voor hem, dat wil niet zeggen dat jij die taak dan maar op je moet nemen wanneer zijn ouders er niet zijn of wanneer je straks samenwoont.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Raindrop zo 27 nov 2011 - 4:58

Echt grote ruzies hebben we bijna nooit. Soms hebben we wel onenigheid maar dat is niet heel erg vaak.
Vooral als ik ongesteld ben hebben we vaker onenigheid, ik ben dan ook niet zo'n leuk persoon volgens mij laughcry
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 4:58

RYW, probeer elke keer als we hier een weekend zijn, maar nee werkt niet.
We gaan straks nog samen uit eten, dan praten we vaak meer dan thuis. Dus komt vast goed!

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 27 nov 2011 - 5:00

Yoyo schreef:RYW, probeer elke keer als we hier een weekend zijn, maar nee werkt niet.
We gaan straks nog samen uit eten, dan praten we vaak meer dan thuis. Dus komt vast goed!

Oeh, in de auto werkt het vaak ook goed (dan kan hij geen kant op namelijk WinkWink), en natuurlijk komt het goed smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  CCC zo 27 nov 2011 - 5:02

Ruzie valt wel mee, we hebben regelmatig (ja wat is regelmatig eigenlijk?) weleens woordenwisselingen en irritaties. Maar dit proberen we wel meteen uit te praten op een normale manier. Wanneer de irritaties voor mij te hoog oplopen kan ik er ook niet normaal meer over praten, en heb daar echt geen zin in dat het uit de hand loopt om niks...

Mijn vriend vind trouwens een woordenwisseling al een ruzie... Heel apart, maar hij trekt het zich veel meer aan denk ik of het komt doordat zijn ouders vroeger best wel heftige ruzies hadden in de scheiding. Wat hier ook wel helpt trouwens, is elkaar de ruimte geven op het moment dat je ziet dat iemand chag of geirriteerd word. Meestal ga ik mijn eigen ding dan even doen, en dan na een uurtje is het weer rustig...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC zo 27 nov 2011 - 5:04

2CKC2 schreef:Oh wij hebben zovaak ruzie/onenigheid/irritaties..

Soms elke dag! Mijn man kan best uitvallen maar ik kan ook best zeuren! Beide steberig.. Maar ik maak me er nog geen seconde druk om..

Hihi! Ik kan dit wel waarderen (als iemand dit toegeeft)! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Raindrop zo 27 nov 2011 - 5:08

Soms elke dag! Mijn man vriend kan best uitvallen maar ik kan ook best zeuren! Beide steberig.. Maar ik maak me er nog geen seconde druk om..

Dat is hier precies hetzelfde haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Rush zo 27 nov 2011 - 5:10

Mijn vriend kan het heel erg waarderen dat ik niet zo zeur. Behalve wanneer hij zich moet gaan scheren, haha. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 5:47

Wij hebben echt zo zelden ruzie. Wel veel kibbelen, ik ben ook soms (vaak) best niet te genieten en prikkelbaar (zou gestoord worden van een leven met mij...hulde aan mijn man)...maar hij sprint daar zo relaxed mee om dat we dan echt hoogstens 2 min kibbelen en dan moeten we lachen. Omgekeerd ook. Hij kan enorm mierenneuken maar dan ga ik er dus niet op in en dan is het na 2 min weer over.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 5:49

chococupcake schreef:

Soms elke dag! Mijn man kan best uitvallen maar ik kan ook best zeuren! Beide steberig.. Maar ik maak me er nog geen seconde druk om..

Hihi! Ik kan dit wel waarderen (als iemand dit toegeeft)! smile

Ik zeur ook... Of bitchen Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  PluDan zo 27 nov 2011 - 6:07

Echte ruzie niet.
Ik moet dan ook wel heel wat doen om mijn vriend echt boos te krijgen.
Als ik gefrustreerd ben of ergens erg mee zit dan kan ik dat nog wel eens een beetje op hem afreageren en dan laat hij me wel duidelijk merken dat hij dat niet leuk vind.
Dan is het ook weer goed.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Liz zo 27 nov 2011 - 6:41

Echt ruzie eigenlijk nooit, discussies of irritaties regelmatig, dan negeren we elkaar maar even en geven we elkaar daarna een dikke knuffel. Vaak zijn die onenigheden zo zinloos dat we ze ook niet meer uit hoeven praten. Ik kan soms ook flink zeuren maar volgens mijn vriend valt het nog reuze mee Wink. Ik kan trouwens wel enorm onredelijk zijn tijdens discussies maar dan wel overtuigd zijn van mijn gelijk laughcry
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 9:19

Nee, nooit ruzie. Wel kan vriend zijn bui ineens omschieten en dan is die in een gigantische zeikbui (vanmiddag nog, terwijl ik aan het werk was...) & dan luister ik het bla bla aan & vervolgens verder tot de orde van de dag nerd

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 27 nov 2011 - 10:11

In het begin van onze relatie hadden we regelmatig ruzie maar ondertussen eigenlijk nooit meer. Natuurlijk wel irritaties of een discussie maar dat hebben we doorgaans al uitgepraat voordat het een ruzie wordt. Als het wel een keer echt knalt dan kan het hoog oplopen, uiteindelijk eindigen we dan huilend in elkaars armen Embarassed maar dat is hooguit 2 keer per jaar. Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren scratch
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Mida4you zo 27 nov 2011 - 10:25

Natuurlijk zijn er hier soms wel irritaties maar die worden goed uitgesproken. Heel ad en toe hebben we echt dikke ruzie en dan hebben we ook echt hele dikke ruzie! Gelukkig komt dat niet vaak voor want ik kan absoluut niet tegen ruzie.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Mamsie zo 27 nov 2011 - 10:36

Wij hebben in de bijna 9 jaar nog nooit ruzie gehad. Heus wel is gekibbel maar meer niet.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  sanne-84 zo 27 nov 2011 - 11:04

wat wordt er verstaan onder ruzie?? ik kan al sneller zeggen dat er 'ruzie' is (eigenlijk meer flinke irritatie) maar dat ziet mn vriend dan niet.
dus hier wel eens discussies etc, maar echte ruzie niet vaak (ik ben wel sneller boos haha)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 11:21

Ik heb momenteel geen relatie, maar als ik dit lees ben ik ook echt zo enorm opgelucht dit soort gezeik niet te hebben en ook niet te hebben gehad in mijn laatste relatie. Dat eeuwige 'ik vraag dit, maar hij luistert niet', zou ik helemaal gestoord van worden en dan vooral van mezelf die continu dezelfde plaat opzet, zegmaar. Ik heb in mijn laatste relatie wel een periode gekend dat mijn toenmalige vriend ook alles achter zich liet slingeren en vooral in de keuken (vieze borden op het aanrecht zetten etc etc.) en als ik het 1x heb gevraagd of hij dat niet meer wil doen en het toch blijft doen, veranderde mijn toon daarna ook: "Laatst vroeg ik je of je iig wel de borden wil afspoelen en ik vind het prima als je dat niet wil doen, inclusief de rest van de keuken laten verslonzen, maar dan bel ik morgenochtend een schoonmaakster en is de rekening voor jou." Probleem was meteen opgelost. Ik besteed er echt niet langer aan dan een minuut, zonde van m'n tijd en energie.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 27 nov 2011 - 11:57

Nog niet maar zijn nog maar kort samen natuurlijk. Wel zijn we allebei echt heel makkelijk in de omgang en vrij rustig, dus denk niet dat we heel snel zullen knallen. Irritaties zullen er heus wel komen (laatst kleine botsing gehad) maar ik ben zelf altijd wel rustig en praat makkelijk t uit, dus zal wel meevallen. Bij echte ruzie zou ik denk ik gaan huilen. Als de emoties hoog oplopen, ga ik meestal huilen ipv boos worden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  girli zo 27 nov 2011 - 12:42

Wij hebben op dit moment zo vaak onenigheid/discussie tot aan ruzies toe dat het op het moment van barsten staat.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 18:49

Nee, wij hebben hier ook nog nooit ruzie gehad. Af en toe een woordenwisseling maar dat is ook maar zelden.

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 27 nov 2011 - 19:22

girli schreef:Wij hebben op dit moment zo vaak onenigheid/discussie tot aan ruzies toe dat het op het moment van barsten staat.

Sad Is daar een bepaalde reden voor, of zitten jullie gewoon echt helemaal niet meer met elkaar op 1 lijn?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  girli zo 27 nov 2011 - 21:20

Als we dingen samen doen (uit eten, bioscoopje, of gewoon samen bank hangen en tv kijken) dan gaat het allemaal wel goed. Zodra we allebei onze eigen dingen doen, krijgen we continue ruzie over kleine dingen. We gaan het er proberen vanavond over te hebben.

De laatste tijd vraag ik me ook steeds meer af van ja, wil ik zo de komende 30 jaar nog verder? Nou nee. Ik vond het altijd doodeng om hier weg te gaan en op mezelf te gaan wonen. Ik ben bij hem ingetrokken, dus als het echt uit gaat, moet ik verhuizen. Ik kan niet terug naar familie (te ver weg) en moet dus razendsnel op zoek naar iets en zal volledig moeten lenen e.d. (ik leef van studiefi) en toch staat het hele idee me niet meer tegen. Dat zegt me ook pijnlijk veel.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  TGR zo 27 nov 2011 - 21:37

Nee, we zijn allebei best rationeel.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: