Ebay topic
+60
Tazz
Prosecco
Travel-Addict
Cherry Darling
Elysia
Blair
luenca
Mamsie
Tsjip
Nathalie
Siem
Cupcake
duckie
Mermaid
Sugarfall
Niekske
Zora
Roza
Aziraphale
Roodtomaatje
*Purple*
Plien84
Erin
SoCali
Antibes
Feline
Caresses
friedje
Atelier Madame
Jeanette
Penélope
TukTuk
Ibbeltje
Travelgurly
Gizmo
SnowWhite
Arwyn
Ringling
Raindrop
TNMN
Woezies
Rovine
Inge
Elsje
Coccinelle
Mida4you
Liz
Kaboutertje
KOL
myloon
Jerry
Coco
Sunshine24
Ellusss
Error
Zwerver
Pussycat
Dennenappel
Chocolate Cookie
Rush
64 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Ebay topic
Wat grappig. Ik heb een horloge besteld, voor iets meer dan een euro.
Zie ik even later bij een nederlands winkeltje hetzelfde artikel maar dan duurder: http://www.ebay.nl/itm/ZWART-WRAP-DAMES-HORLOGE-/140612131045?pt=NL_Horloges&hash=item20bd22d8e5
Zie ik even later bij een nederlands winkeltje hetzelfde artikel maar dan duurder: http://www.ebay.nl/itm/ZWART-WRAP-DAMES-HORLOGE-/140612131045?pt=NL_Horloges&hash=item20bd22d8e5
Gast- Gast
Wist ik niet haha. Kijk er niet zovaak, maar heb het nu een beetje in de gaten hoe ik die leuke dingetjes kan vinden
Gast- Gast
bij buy it now en dan free shipping kiezen. Ook kan je wel eens goedkoper dingen scoren in een veiling.
Gast- Gast
http://www.ebay.nl/sch/happyeasybuy02/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686
Deze verkoper heeft ook wel leuke dingen die je over het algemeen vrij voordelig kan scoren in de veiling.
Deze verkoper heeft ook wel leuke dingen die je over het algemeen vrij voordelig kan scoren in de veiling.
Gast- Gast
ik heb een email gestuurd naar de costumer service ofzoiets maar heb nog geen reactie, paar dagen geleden gemaild...kan zoiets ff duren ofzo? ik heb iets gekocht maar ben mn pp ww kwijt en antw op me geheime vragen ook dus ik kom zo niet verder en kan niet betalen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik heb deze net "gewonnen" voor een vriendin haar verjaardag.
Laatst aangepast door Mamsie op vr 9 maa 2012 - 7:33; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Heeft er hier iemand toevallig nog de blazer van de Zara in zijn shoplijst staan van ebay? Ik wil er voor dit voorjaar namelijk eentje kopen maar kan hem niet meer vinden op ebay (voor een leuke prijs, destijds waren ze maar 15 euro ofzo).
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dolcis_ schreef:Wat grappig. Ik heb een horloge besteld, voor iets meer dan een euro.
Deze heb ik ook, in het bruin. Ik vind m alleen helemaal niet lekker zitten!
Gast- Gast
Ik heb mijn heul dure horloge ($2,11) binnen!
En een mini setje van de OPI Nicki Minaj collectie besteld..
Wil ook nog het mini setje van de Holland collectie, maar kan nog niet echt een voordelige seller vinden..
En een mini setje van de OPI Nicki Minaj collectie besteld..
Wil ook nog het mini setje van de Holland collectie, maar kan nog niet echt een voordelige seller vinden..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb mn haarspeldjes! Precies op tijd dus. En de kleur is net als op de foto, jeej!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb deze vandaag binnengekregen, vind hem wel leuk
http://www.ebay.nl/itm/190571482914?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648#ht_5642wt_905
http://www.ebay.nl/itm/190571482914?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648#ht_5642wt_905
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik heb deze vandaag binnengekregen, vind hem wel leuk
Ooh die ziet er leuk uit, als welke maat valt hij ongeveer? Denk je dat ie met 38 past?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb zelf maat 36 en past goed. Denk niet dat ik hem gepast zou hebben met maat 38 maar ik had best een dikke buik en wat dikkere armen. Hij zit net goed bij de mouwen, denk niet dat dat voorheen het geval was geweest... Beetje afhankelijk van je bouw dus.
Gast- Gast
Die is leuk Zusje!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik hoop dat m`n speldjes en nagelwielen er bijna zijn!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bleeugh ik wacht nog steeds op mijn schoenen uit Korea
Vorige keer had ik ze al na 5 werkdagen ofzo.. Nu wacht ik er al 13.. (maar ik moet tot 23 werkdagen wachten.. pff)
Ik denk dat ze kwijt zijn geraakt in de post.
Vorige keer had ik ze al na 5 werkdagen ofzo.. Nu wacht ik er al 13.. (maar ik moet tot 23 werkdagen wachten.. pff)
Ik denk dat ze kwijt zijn geraakt in de post.
Gast- Gast
Nee joh! Tussen de 14 en 21 dagen is heel normaal vanuit die landen daaro.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nee joh! Tussen de 14 en 21 dagen is heel normaal vanuit die landen daaro.
Haha ergens weet ik het ook wel.. maar als ik het de vorige keer al na 5 dagen binnen had en nu nog steeds niet terwijl hij ze al 13 februari heeft verzonden dan denk ik echt Heeelpp.. mijn schoenen liggen ergens in korea te verrotten.
Gast- Gast
maar 5 dagen is wel absurt snel, ik moet met m`n tas nog tot 4-5 maart wachten en als ik `m dan nog niet heb moet ik contact met hun opnemen. De armbanden en `t vest is nu ook 3 weken onderweg.
Gast- Gast
Lily schreef:maar 5 dagen is wel absurt snel, ik moet met m`n tas nog tot 4-5 maart wachten en als ik `m dan nog niet heb moet ik contact met hun opnemen. De armbanden en `t vest is nu ook 3 weken onderweg.
Jullie stellen mij wel gerust.
Misschien had hij hem vorige keer perongelijk met express gestuurd ofzo
Gast- Gast
Hahaha. Ja zoiets. 5 dagen is echt heel snel hoor!
Maar ik heb ook wel eens iets van dezelfde verkoper gekregen, met iets van 8 dagen verschil ertussen. Toch verstuurd op dezelfde datum. Gevalletje van vliegtuig eerder ofzo? Geen idee!
Maar ik heb ook wel eens iets van dezelfde verkoper gekregen, met iets van 8 dagen verschil ertussen. Toch verstuurd op dezelfde datum. Gevalletje van vliegtuig eerder ofzo? Geen idee!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: