Ebay topic
+60
Tazz
Prosecco
Travel-Addict
Cherry Darling
Elysia
Blair
luenca
Mamsie
Tsjip
Nathalie
Siem
Cupcake
duckie
Mermaid
Sugarfall
Niekske
Zora
Roza
Aziraphale
Roodtomaatje
*Purple*
Plien84
Erin
SoCali
Antibes
Feline
Caresses
friedje
Atelier Madame
Jeanette
Penélope
TukTuk
Ibbeltje
Travelgurly
Gizmo
SnowWhite
Arwyn
Ringling
Raindrop
TNMN
Woezies
Rovine
Inge
Elsje
Coccinelle
Mida4you
Liz
Kaboutertje
KOL
myloon
Jerry
Coco
Sunshine24
Ellusss
Error
Zwerver
Pussycat
Dennenappel
Chocolate Cookie
Rush
64 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Ebay topic
Jammer dat die stickers zijn klein zijn trouwens.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh goede vraag. Dat weet ik niet meer! Ik had gewoon gegoogled op fotobehang en kwam een hele reeks aan sites tegen en ben er wat afgegaan. Zo kwam ik het tegen..Lily schreef:ow dat behang is gaaf zeg ik ben er nu ook een paar aan het volgen
CC bij elke webshops heb jij daarnaar gekeken?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Dat fotobehang ziet er cool uit maar dan moet je kamer natuurlijk maar net die afmeting hebben of zie ik dat verkeerd?
Gast- Gast
Ik heb gister mijn BB creme binnen gekregen, nog niet geprobeerd dus dat ga ik straks doen
Gast- Gast
Daar ben ik heel benieuwd naar! Wat heb je ervoor betaald? Ik heb namelijk hier een proefmonstertje liggen en vind het heerlijk spul.Weetjewel schreef:Ik heb gister mijn BB creme binnen gekregen, nog niet geprobeerd dus dat ga ik straks doen
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Daar ben ik heel benieuwd naar! Wat heb je ervoor betaald? Ik heb namelijk hier een proefmonstertje liggen en vind het heerlijk spul.Weetjewel schreef:Ik heb gister mijn BB creme binnen gekregen, nog niet geprobeerd dus dat ga ik straks doen
Ik geloof nog geen 7 dollar incl verzenden.
Ik vind het ook erg lekker spul, hij is alleen wel vrij licht (heb nr 21) maar voor de winter kan het wel, voor de zomer zou die voor mij te licht zijn.
Gast- Gast
Ik zit een beetje in twijfel. Mijn broertje is volgende maand jarig en hij wil graag een parfum van Hilfiger. Zou dat te vertrouwen zijn om zoiets via Ebay aan te schaffen? Het scheelt wel behoorlijk in prijs.
Gast- Gast
Megara naar mijn idee wel hoor. Mijn zusje bestelde dat ook altijd via ebay en roken gewoon hetzelfde als altijd. Al snap ik wel je punt hoor. Ben daar zelf ook huiverig in, maar het kan wel heel veel schelen qua prijs!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb ook nr 21. 23 was voor mij wel beter geweest.Ik heb ook Missha, vind het ook echt fijn spul
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
zo net weer 5 organza kettingen gewonnen voor 0.70. Nu nog kijken voor leuke hangers voor eraan.
Gast- Gast
Net deze besteld :
http://www.ebay.nl/itm/280768042729?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
Deze ontvangen vandaag :
http://www.ebay.nl/itm/280667233768?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
http://www.ebay.nl/itm/280768042729?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
Deze ontvangen vandaag :
http://www.ebay.nl/itm/280667233768?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Heb de wall's binnen. De print is niet scherp maar dat schijnt normaal te zijn bij zo'n grote muurfoto. Als het aan de muur zit dan zal het beeld wel weer heel anders zijn. We hebben ze dus nog niet geplakt of de mogelijkheid gehad om ze naast elkaar te leggen om zo het totaalplaatje te bekijken, dus ik ga nu puur af op een deel van het plaatje. Ik kan dus ook nog geen uitgebreide beschrijving geven of het wel of geen succesvolle aankoop is. De verzending was wel enorm snel, binnen 24 uur (na betaling) waren de rollen binnen, en dat vanuit Duitsland.
Gast- Gast
Megara schreef:Heb de wall's binnen. De print is niet scherp maar dat schijnt normaal te zijn bij zo'n grote muurfoto. Als het aan de muur zit dan zal het beeld wel weer heel anders zijn. We hebben ze dus nog niet geplakt of de mogelijkheid gehad om ze naast elkaar te leggen om zo het totaalplaatje te bekijken, dus ik ga nu puur af op een deel van het plaatje. Ik kan dus ook nog geen uitgebreide beschrijving geven of het wel of geen succesvolle aankoop is. De verzending was wel enorm snel, binnen 24 uur (na betaling) waren de rollen binnen, en dat vanuit Duitsland.
Woow dat is inderdaad snel! Maar inderdaad wel logisch dat het niet helemaal scherp is op dat formaat hoor.
Gast- Gast
Pussycat schreef:Megara naar mijn idee wel hoor. Mijn zusje bestelde dat ook altijd via ebay en roken gewoon hetzelfde als altijd. Al snap ik wel je punt hoor. Ben daar zelf ook huiverig in, maar het kan wel heel veel schelen qua prijs!
Thanks! Dan ga ik het toch maar proberen.
Gast- Gast
Paraplu schreef:Net deze besteld :
oeh, als je hem binnen hebt, wil je dan weten hoe die is?
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Cadeauzakjes gewonnen, hier kan ik mooi de sieraden in doen met kerst als cadeautje:
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Weetjewel schreef:Megara schreef:Heb de wall's binnen. De print is niet scherp maar dat schijnt normaal te zijn bij zo'n grote muurfoto. Als het aan de muur zit dan zal het beeld wel weer heel anders zijn. We hebben ze dus nog niet geplakt of de mogelijkheid gehad om ze naast elkaar te leggen om zo het totaalplaatje te bekijken, dus ik ga nu puur af op een deel van het plaatje. Ik kan dus ook nog geen uitgebreide beschrijving geven of het wel of geen succesvolle aankoop is. De verzending was wel enorm snel, binnen 24 uur (na betaling) waren de rollen binnen, en dat vanuit Duitsland.
Woow dat is inderdaad snel! Maar inderdaad wel logisch dat het niet helemaal scherp is op dat formaat hoor.
Wat een leuk fotobehang! Ik ga er ook eens voor kijken.
Dat doe je er gewoon met behangplaksel op? Onze muren zitten nu onder de jam en chocoladehandjes, voor dat geld kunnen we er nog wel een frisse wind aangeven voor we verhuizen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
zo grappig iedereen die zegt 'dit heb ik gewonnen'... Je moet er wel gewoon voor betalen hoor!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Nois schreef:Weetjewel schreef:Megara schreef:Heb de wall's binnen. De print is niet scherp maar dat schijnt normaal te zijn bij zo'n grote muurfoto. Als het aan de muur zit dan zal het beeld wel weer heel anders zijn. We hebben ze dus nog niet geplakt of de mogelijkheid gehad om ze naast elkaar te leggen om zo het totaalplaatje te bekijken, dus ik ga nu puur af op een deel van het plaatje. Ik kan dus ook nog geen uitgebreide beschrijving geven of het wel of geen succesvolle aankoop is. De verzending was wel enorm snel, binnen 24 uur (na betaling) waren de rollen binnen, en dat vanuit Duitsland.
Wat een leuk fotobehang! Ik ga er ook eens voor kijken.
Dat doe je er gewoon met behangplaksel op? Onze muren zitten nu onder de jam en chocoladehandjes, voor dat geld kunnen we er nog wel een frisse wind aangeven voor we verhuizen.
Er zit een zakje poeder lijm bij als ik het goed heb gezien.
Gast- Gast
Ik had weer wat leuke spulletjes binnen
Beetje van mezelf en een beetje van ebay ;-)
Beetje van mezelf en een beetje van ebay ;-)
Sunshine24- Fluisteraar
Vandaag deze binnen gekregen :
http://www.ebay.com/itm/140618428387?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
En hij is echt netzo als op de foto! Al heb ik hem wel in het zwart haha.
http://www.ebay.com/itm/140618428387?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Error- Prater
Paraplu schreef:Vandaag deze binnen gekregen :
Okay dus geen wurgsjaal?
Sunshine24- Fluisteraar
Nee totaal niet! Of je moet een hele dikke nek hebben!
Error- Prater
Paraplu schreef:Nee totaal niet! Of je moet een hele dikke nek hebben!
Haha, okay! Nou dan zet ik die in mijn verlanglijstje. Leuke sjaal!
Sunshine24- Fluisteraar
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: