Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ebay topic

+60
Tazz
Prosecco
Travel-Addict
Cherry Darling
Elysia
Blair
luenca
Mamsie
Tsjip
Nathalie
Siem
Cupcake
duckie
Mermaid
Sugarfall
Niekske
Zora
Roza
Aziraphale
Roodtomaatje
*Purple*
Plien84
Erin
SoCali
Antibes
Feline
Caresses
friedje
Atelier Madame
Jeanette
Penélope
TukTuk
Ibbeltje
Travelgurly
Gizmo
SnowWhite
Arwyn
Ringling
Raindrop
TNMN
Woezies
Rovine
Inge
Elsje
Coccinelle
Mida4you
Liz
Kaboutertje
KOL
myloon
Jerry
Coco
Sunshine24
Ellusss
Error
Zwerver
Pussycat
Dennenappel
Chocolate Cookie
Rush
64 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Ebay topic - Pagina 27 Empty Re: Ebay topic

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 5:52

Eens met Lily. Verwacht niet te veel van deze kleding. Zoek ook vooral naar een foto van het jurkje zelf, zonder model.
Ik heb in het begin ook een shirtje en twee jurkjes besteld. Het valt allemaal erg klein en kort en de kwaliteit is in mijn ogen nog minder dan een simpel H&M shirtje.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sunshine24 wo 22 feb 2012 - 6:04

Megara schreef:Eens met Lily. Verwacht niet te veel van deze kleding. Zoek ook vooral naar een foto van het jurkje zelf, zonder model.
Ik heb in het begin ook een shirtje en twee jurkjes besteld. Het valt allemaal erg klein en kort en de kwaliteit is in mijn ogen nog minder dan een simpel H&M shirtje.

Okay dat is jammer inderdaad. Dan misschien toch gewoon maar kijken bij de H&M en Primark. Ik zal eens zoeken op meer foto's!
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Bericht  Ellusss wo 22 feb 2012 - 6:07

Sunshine24 schreef:
Megara schreef:Eens met Lily. Verwacht niet te veel van deze kleding. Zoek ook vooral naar een foto van het jurkje zelf, zonder model.

Okay dat is jammer inderdaad. Dan misschien toch gewoon maar kijken bij de H&M en Primark. Ik zal eens zoeken op meer foto's!

Hoewel 't ook gewoon heel goed en normaal kan vallen...
Heb laatste dit shirtje besteld Ebay topic - Pagina 27 3109-1
en hij valt gewoon normaal (heb maat M en heb vrij brede schouders) en de kwaliteit is ook echt goed. smile
Het ligt er volgens mij dus maar net aan...
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 7:32

Ik moet ook echt weer eens wat gaan bestellen.
Zou wel mooie brede armbanden willen ala buddha2buddha.

Gast
Gast

Bericht  duckie wo 22 feb 2012 - 8:05

ooeeh vandaag mn 1e 2 dingetjes ontvangen... zoo leuk, k was t al weer n beetje vergeten hahaha
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 8:17

Bij koreaanse kleding ligt het er ook heel erg aan of je iets koop wat strak hoort te zitten of wat los valt. Die kleding die 'one size' is en strak op het model zit is echt niet groter dan maar XS/S.

Ik ben aan het aasen op een paar ZARA laarzen. Ze lopen alleen binnenkort af en ze heeft geen nu kopen prijs. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 22 feb 2012 - 8:28

Punk'd schreef:Bij koreaanse kleding ligt het er ook heel erg aan of je iets koop wat strak hoort te zitten of wat los valt. Die kleding die 'one size' is en strak op het model zit is echt niet groter dan maar XS/S.

Ik ben aan het aasen op een paar ZARA laarzen. Ze lopen alleen binnenkort af en ze heeft geen nu kopen prijs. Evil or Very Mad

Je kan toch een bod doen en daarna je max prijs invullen? Dan bied jou ebay account automatisch voor jou als er iemand anders bied, tot jou maximale prijs. Dus stel jou max prijs is 50 dollar, en iemand bied 21 dollar, dan wordt er eerst het minimale bedrag er na geboden, en dan maximaal die 50 dollar, maar er is ook een kans dat je er onder blijft.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sunshine24 wo 22 feb 2012 - 8:53

AngelNyn schreef:
Punk'd schreef:Bij koreaanse kleding ligt het er ook heel erg aan of je iets koop wat strak hoort te zitten of wat los valt. Die kleding die 'one size' is en strak op het model zit is echt niet groter dan maar XS/S.

Je kan toch een bod doen en daarna je max prijs invullen? Dan bied jou ebay account automatisch voor jou als er iemand anders bied, tot jou maximale prijs. Dus stel jou max prijs is 50 dollar, en iemand bied 21 dollar, dan wordt er eerst het minimale bedrag er na geboden, en dan maximaal die 50 dollar, maar er is ook een kans dat je er onder blijft.

Of gewoon biet-o-matic gebruiken....
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 21:10

Sunshine24 schreef:
AngelNyn schreef:

Maar er heeft nog niemand op geboden.. :P Dus dan wacht ik liever tot 3 minuten voor het einde van de veiling en bied dan.

Gast
Gast

Bericht  Rovine wo 22 feb 2012 - 21:33

Heb ik ook eens gedaan, maar op het moment zelf was ik het vergeten. 5 minuten te laat logde ik in en was het weg.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  TukTuk wo 22 feb 2012 - 22:59

Sunshine24 schreef:
AngelNyn schreef:

Waarom zou je speciale software gaan gebruiken als die functie er toch al inzit bij Ebay?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Sunshine24 wo 22 feb 2012 - 23:30

AngelNyn schreef:
Sunshine24 schreef:
AngelNyn schreef:

Waarom zou je speciale software gaan gebruiken als die functie er toch al inzit bij Ebay?

Met dat programma kan je op de laatste seconde nog bieden, dat kan ebay toch zelf niet?

Laatst aangepast door Sunshine24 op do 23 feb 2012 - 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 21:11

Ik heb ze hoor haha Very Happy

Ebay topic - Pagina 27 105b592

Nu maar hopen dat ze er in het echt ook nog een beetje goed uitzien.

Gast
Gast

Bericht  Roodtomaatje do 23 feb 2012 - 21:27

Punk'd schreef:Ik heb ze hoor haha Very Happy

Ebay topic - Pagina 27 105b592

Nu maar hopen dat ze er in het echt ook nog een beetje goed uitzien.
Wow nice!
Edit: bevallen die wedge sneakers eigenlijk nog? En heb je nog een duidelijkere aanfoto? Ik ben een beetje verliefd sinds ik ze bij jou heb gezien!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394

Bericht  duckie do 23 feb 2012 - 21:41

kan het zijn dat je geen uitgestelde betaling meer kunt kiezen om te betalen?? ik moet ze allemaal direct betalen of ik kies de verkeerde uit...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 21:45

Ohw, wat is ebay ook vreselijk voor mensen zoals ik Ebay topic - Pagina 27 394967 Al die hebbe-dingetjes voor weinig geld, moeilijk om niet alles te kopen wat je leuk vindt...

Gast
Gast

Bericht  duckie do 23 feb 2012 - 21:48

Dolcis_ schreef:Ohw, wat is ebay ook vreselijk voor mensen zoals ik Ebay topic - Pagina 27 394967 Al die hebbe-dingetjes voor weinig geld, moeilijk om niet alles te kopen wat je leuk vindt...

hahaha hoe herkenbaar Embarassed Embarassed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Mermaid do 23 feb 2012 - 22:27

Ik ben heel hard aan het hopen dat die haarspeldjes die ik besteld heb komende week aan gaan komen. Ga volgende week weg en dan wil ik ze mee hebben, zijn rond 11 feb verzonden...
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Sunshine24 do 23 feb 2012 - 22:44

Lizardje schreef:Ik ben heel hard aan het hopen dat die haarspeldjes die ik besteld heb komende week aan gaan komen. Ga volgende week weg en dan wil ik ze mee hebben, zijn rond 11 feb verzonden...

Zou kunnen, soms is iets er super snel. Ik heb nu al tot 3x toe niks binnen gekregen. Gelukkig wel mijn geld terug!
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sugarfall do 23 feb 2012 - 22:45

Arwyn, ik heb gisteren die schoenen met strikje binnen gekregen en het is betere kwaliteit dan ik had verwacht, ze lopen ook erg lekker smile
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 23:16

Roodtomaatje schreef:Edit: bevallen die wedge sneakers eigenlijk nog? En heb je nog een duidelijkere aanfoto? Ik ben een beetje verliefd sinds ik ze bij jou heb gezien!

Op het moment heb ik alleen deze foto waar ik ze aan heb. Maar dat is ook weer niet echt heel duidelijk en dichtbij. Ze zijn wel echt makkelijk te combineren! Heb ze zovaak aan.

*weg* - Thanks girls Very Happy

Laatst aangepast door Punk'd op vr 24 feb 2012 - 3:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Mermaid do 23 feb 2012 - 23:23

Sunshine24 schreef:
Lizardje schreef:Ik ben heel hard aan het hopen dat die haarspeldjes die ik besteld heb komende week aan gaan komen. Ga volgende week weg en dan wil ik ze mee hebben, zijn rond 11 feb verzonden...

Zou kunnen, soms is iets er super snel. Ik heb nu al tot 3x toe niks binnen gekregen. Gelukkig wel mijn geld terug!

ow, ik hoop wel echt dat het binnenkomt.
Iets wat later verstuurd is heb ik al wel bijna 2 weken in huis, maar dat was vanuit canada.
Ik blijf gewoon hoop houden elke keer dat ik de postbode zie Wink

En punk'd ik hou van je stijl.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Roodtomaatje do 23 feb 2012 - 23:34

Punk'd schreef:
Roodtomaatje schreef:Edit: bevallen die wedge sneakers eigenlijk nog? En heb je nog een duidelijkere aanfoto? Ik ben een beetje verliefd sinds ik ze bij jou heb gezien!

Op het moment heb ik alleen deze foto waar ik ze aan heb. Maar dat is ook weer niet echt heel duidelijk en dichtbij. Ze zijn wel echt makkelijk te combineren! Heb ze zovaak aan.
Thanks voor je reactie + foto! Ik ga er toch maar eens goed over nadenken want vind ze echt leuk!

Lizardje schreef:
En punk'd ik hou van je stijl.
+1!!!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394

Bericht  Arwyn vr 24 feb 2012 - 0:08

Sugarfall schreef:Arwyn, ik heb gisteren die schoenen met strikje binnen gekregen en het is betere kwaliteit dan ik had verwacht, ze lopen ook erg lekker Ebay topic - Pagina 27 561177
Fotootje? smile
Wel fijn dat ze lekker lopen!
Ik ga weer twijfelen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sugarfall vr 24 feb 2012 - 0:58

Ik heb ze even met mijn telefoon gemaakt, ik kan mijn digitale camera niet vinden laughcry

Ebay topic - Pagina 27 161gglu

Ebay topic - Pagina 27 33wbk10

(beetje groot)
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407