Ebay topic
+60
Tazz
Prosecco
Travel-Addict
Cherry Darling
Elysia
Blair
luenca
Mamsie
Tsjip
Nathalie
Siem
Cupcake
duckie
Mermaid
Sugarfall
Niekske
Zora
Roza
Aziraphale
Roodtomaatje
*Purple*
Plien84
Erin
SoCali
Antibes
Feline
Caresses
friedje
Atelier Madame
Jeanette
Penélope
TukTuk
Ibbeltje
Travelgurly
Gizmo
SnowWhite
Arwyn
Ringling
Raindrop
TNMN
Woezies
Rovine
Inge
Elsje
Coccinelle
Mida4you
Liz
Kaboutertje
KOL
myloon
Jerry
Coco
Sunshine24
Ellusss
Error
Zwerver
Pussycat
Dennenappel
Chocolate Cookie
Rush
64 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Ebay topic
Stond net de TNT man voor de deur haha.. maar wel met een ander pakje.. ook leuk hoor mijn andere schoenen van Ebay.. Zitten een beetje strak bij de tenen..
Leer kun je toch uitrekken door natte doeken in de schoenen te leggen
Leer kun je toch uitrekken door natte doeken in de schoenen te leggen
Gast- Gast
aah balen, en je kan leer inderdaad wat uitrekken geloof ik maar hoe.... geen idee.
Gast- Gast
De afgelopen dagen echt alles in 1 keer binnengekregen! Mn haarspeltjes, een ice watch en een opbergmandje voor make up. Allemaal leuK!!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ze zijn in de lengte niet te klein het is meer dat ze een beetje strak zitten in de neus.. Opzich zou dat natuurlijk wel moeten oprekken na een tijdje lopen.. maar ik zit al bij 'Oma weet raadt' te kijken hahaha
Gast- Gast
En, al een oplossing?Punk'd schreef:Ze zijn in de lengte niet te klein het is meer dat ze een beetje strak zitten in de neus.. Opzich zou dat natuurlijk wel moeten oprekken na een tijdje lopen.. maar ik zit al bij 'Oma weet raadt' te kijken hahaha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb twee van die kleine handdoekjes nat gemaakt en in de laarzen gestopt. Nachtje laten staan en daarna laten drogen.
Als het goed is moeten ze daar iets wijder van worden haha. We zullen zien
Ik heb ook al gelezen dat het bij de schoenmaker kan voor 4 euro.. maar dan is het op eigen risico, het leer kan dan scheuren als het niet van super goede kwaliteit is.. Dus eerst maar even zo.
Als het goed is moeten ze daar iets wijder van worden haha. We zullen zien
Ik heb ook al gelezen dat het bij de schoenmaker kan voor 4 euro.. maar dan is het op eigen risico, het leer kan dan scheuren als het niet van super goede kwaliteit is.. Dus eerst maar even zo.
Gast- Gast
whoehoe mn pakketjes kwamen langzaam aan binnen, al een paar dagen elke dag een pakje op de mat en gister toen ik thuis kwam wel 7 pakjes... allemaal oorbellen en kettingen, zooo leuk
nu heb ik iets gekocht via ebay maar ik kan het niet betalen... kan nergens aanklikken betaal nu. terwijl hij gewoon paypal accepteerd. nu kreeg ik van ebay al een mail dat ik nog moest betalen maar ik krijg het nergens voor mekaar
jullie wel eens gehadn?
nu heb ik iets gekocht via ebay maar ik kan het niet betalen... kan nergens aanklikken betaal nu. terwijl hij gewoon paypal accepteerd. nu kreeg ik van ebay al een mail dat ik nog moest betalen maar ik krijg het nergens voor mekaar
jullie wel eens gehadn?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:whoehoe mn pakketjes kwamen langzaam aan binnen, al een paar dagen elke dag een pakje op de mat en gister toen ik thuis kwam wel 7 pakjes... allemaal oorbellen en kettingen, zooo leuk
jullie wel eens gehadn?
Verzend die persoon wel naar NL? (Weet niet of het er mee te maken kan hebben hoor!)
Verder nog nooit gehad, ik zou ebay even mailen dat je nergens de betaal nu button kan vinden.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de hairpins ook, vind ze niet zo geweldig
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
haha wat vind je er niet leuk aan? En ik zit hier nog steeds mer smart te wachten ... begin te twijfelen of de postbode niet gewoon mijn ebaypakketjes onderschept.
Gast- Gast
Ik weet niet haha. Ze zijn een beetje groot
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vond ik ook!! Ik had gewoon van die schuifspeltjes verwacht deze kan ik amper in mn haar doen of ze rollen er al weer uit..Rush schreef:Ik weet niet haha. Ze zijn een beetje groot
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb ook weer geshopt in de wereldwijde action
voor de zomer:
spelletje voor mn psp
de roze en zwart-grijze, de witte had ik al
Shop nu al jaaaaaaaaren op ebay, maar kan er geen genoeg van krijgen
voor de zomer:
spelletje voor mn psp
de roze en zwart-grijze, de witte had ik al
Shop nu al jaaaaaaaaren op ebay, maar kan er geen genoeg van krijgen
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Superlief die schoenen! Ik heb ook aardig wat aan bestellingen openstaan en druppelt langzaam binnen. Toch leuk, voelt een beetje als een kadootje als je thuis komt en je hebt iets in je brievenbus haha . Deze heb ik van de week ook nog binnen gehad en vind ze leuk
http://www.ebay.nl/itm/230678599337?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_4619wt_1037
Voor een kast:
http://www.ebay.nl/itm/120832848524?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_1629wt_1270
http://www.ebay.nl/itm/230678599337?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_4619wt_1037
Voor een kast:
http://www.ebay.nl/itm/120832848524?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_1629wt_1270
Gast- Gast
Ohhhh die knoppen, liefde!
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Blu-ray van The Fountain
Cadeautje voor mijn vriend die volgende week jarig is.
Cadeautje voor mijn vriend die volgende week jarig is.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Dit is trouwens de link van de sandalen. http://www.ebay.com/itm/Goddess-Rose-Flat-Sandals-4-Colours-Free-Shipping-/260840094184?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item3cbb47f9e8
Gast- Gast
Leuk een eBay topic!
Ik ben ook helemaal gek op eBay! Al heb ik al een tijdje niks meer besteld vanwege geldgebrek.
Meteen even een vraagje, kon het op google niet echt vinden.
Misschien dat iemand hier het al eens besteld heeft en het antwoord weet:
Ik heb een iPhone 4, en ik wil graag een hard case cover kopen.
Alleen als ik daar dan op zoek kom ik bijna alleen maar (de leuke althans) cases tegen voor de 4S en de 4G.
Nu las ik dat de 4S net iets anders is qua knopjes waardoor de cases niet goed op een iPhone 4 passen, maar hoe zit dat met de 4G?
Kan ik die wel bestellen of passen die ook niet goed op een normale iPhone 4?
Zo niet, weet iemand dan een verkoper op eBay die wel cases verkoopt voor de iPhone 4?
Ik ben ook helemaal gek op eBay! Al heb ik al een tijdje niks meer besteld vanwege geldgebrek.
Meteen even een vraagje, kon het op google niet echt vinden.
Misschien dat iemand hier het al eens besteld heeft en het antwoord weet:
Ik heb een iPhone 4, en ik wil graag een hard case cover kopen.
Alleen als ik daar dan op zoek kom ik bijna alleen maar (de leuke althans) cases tegen voor de 4S en de 4G.
Nu las ik dat de 4S net iets anders is qua knopjes waardoor de cases niet goed op een iPhone 4 passen, maar hoe zit dat met de 4G?
Kan ik die wel bestellen of passen die ook niet goed op een normale iPhone 4?
Zo niet, weet iemand dan een verkoper op eBay die wel cases verkoopt voor de iPhone 4?
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
Maura schreef:Dit is trouwens de link van de sandalen. http://www.ebay.com/itm/Goddess-Rose-Flat-Sandals-4-Colours-Free-Shipping-/260840094184?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item3cbb47f9e8
Bedankt!!
Gast- Gast
Zouden deze week mijn schoenen dan komen.. Ik wil ze echt heel graag.
Anders hoop ik dat ik een nieuwe paar krijg.. Die schoenen kosten hun toch niet meer dan 4 euro en ze doen in korea volgens mij alles om negatieve feedback te voorkomen
Anders hoop ik dat ik een nieuwe paar krijg.. Die schoenen kosten hun toch niet meer dan 4 euro en ze doen in korea volgens mij alles om negatieve feedback te voorkomen
Gast- Gast
Ik zal voor je duimen!
Ik wil die sandalen ook graag, weet alleen niet welke maat
Ik wil die sandalen ook graag, weet alleen niet welke maat
Gast- Gast
zo m`n uilentas is binnen en hij is precies hetzelfde als op het plaatje had `m wel wat groter verwacht maar ach. Ook heb ik hengsels als langste moeten zetten en dan zittie voor mij goed (1.68)
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: