Ebay topic
+60
Tazz
Prosecco
Travel-Addict
Cherry Darling
Elysia
Blair
luenca
Mamsie
Tsjip
Nathalie
Siem
Cupcake
duckie
Mermaid
Sugarfall
Niekske
Zora
Roza
Aziraphale
Roodtomaatje
*Purple*
Plien84
Erin
SoCali
Antibes
Feline
Caresses
friedje
Atelier Madame
Jeanette
Penélope
TukTuk
Ibbeltje
Travelgurly
Gizmo
SnowWhite
Arwyn
Ringling
Raindrop
TNMN
Woezies
Rovine
Inge
Elsje
Coccinelle
Mida4you
Liz
Kaboutertje
KOL
myloon
Jerry
Coco
Sunshine24
Ellusss
Error
Zwerver
Pussycat
Dennenappel
Chocolate Cookie
Rush
64 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Ebay topic
KOL schreef:Het is geen verkoper op Ebay, maar ik weet dat hier veel fans van deze schoenen zitten, dus daarom heb ik ze hier gepost.
Ik heb ze gezien in de onlineshop van Deichmann dit is de Duitse versie van Van Haren.
http://www.deichmann.com/DE/de/shop/damen/damen-schuhe/00000001112374/Keil%20Stiefelette.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=all&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=damen/damen-schuhe/damen-schuhe-wedges
Ik heb ze (nog) niet gezien op de site van Van Haren, dus of online shoppen bij de website hierboven of even de online shop van Van Haren in de gaten houden
Je kan je alleen registeren als je in Duitsland woont, jammer!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik ga voor het eerst wat bestellen via Ebay. Je moet er van houden. Wilde eigenlijk de sneakers van punk't hebben maar die hadden ze niet in mijn maat, maar deze zijn ook net iets minder grof.
Gast- Gast
Hoelang duurt het eigenlijk voordat het binnen is. Zie niks staan op Ebay van verzendtijden?
Gast- Gast
Welke maat heb je dan als ik vragen mag Cimic?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Kan tot 30 dagen duren. Duurt het langer dan even mailen.
@razz. Ja dat werkt prima!
@razz. Ja dat werkt prima!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Daar zijn die andere ook wel in te vinden toch?Cimic schreef:38, hoezo?
Ik kom ze iig veel tegen in die maat, haha.
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Daar zijn die andere ook wel in te vinden toch?Cimic schreef:38, hoezo?
Ik kom ze iig veel tegen in die maat, haha.
Hmmm dan doe ik iets niet goed haha
Gast- Gast
http://www.ebay.nl/sch/i.html?rt=nc&LH_PrefLoc=2&_nkw=wedge%20sneakers%2038&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m283
Arwyn- Ratel
Sunshine24 schreef:Jip83 schreef:Sunshine24 schreef:Jip83 schreef:Heb je een link van dat horloge?
http://www.ebay.nl/itm/New-Fashion-Leather-Women-Square-Face-Quartz-Wrist-Watch-White-WTH068-/180866847192?pt=Wristwatches&var=&hash=item6fc8f92ccb
Denk dat ik even geld op mijn paypal rekening zet. Vind hem wel leuk voor de zomer. Misschien is het wel niks maar acch, kan gokje altijd wagen. Iemand hier al goede ervaringen met horloges van ebay?
Tnx, heb m zojuist gekocht :-)
Heb hem nu ook gekocht !
ik heb hem ook gekocht en al ontvangen... ben er heel erg blij mee.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb vandaag de gave sneakers van Punk't in de stad gezien in de kleur wit/rood. Prijs 200 euro!!!! En dat was schijnbaar de nepvariant wil niet weten wat de echte kosten Ik ga wel op Ebay zoeken want ook al heb ik andere sneakers gekocht, ze blijven in mijn koppie zwerven
Gast- Gast
Cimic: In die link van mij staan ze ook in het rood! Die zijn ook echt super... Ik wil ze allemaal!
Arwyn- Ratel
Haha ik ook! Kon ze alleen eergister niet vinden in mijn maat dus heb ik een soort van besteld in het zwart. Ook erg leuk, maar vanavond toch maar een kijken voor de rood/blauw/wit schoen.Arwyn schreef:Cimic: In die link van mij staan ze ook in het rood! Die zijn ook echt super... Ik wil ze allemaal!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=28838
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: