Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zoon wil geen borstvoeding meer drinken...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Zoon wil geen borstvoeding meer drinken... Empty Zoon wil geen borstvoeding meer drinken...

Bericht  Aggi vr 25 nov 2011 - 10:11

Hallo,

Sinds 2 dagen wil onze zoon niet meer aan de borst drinken.
Hij gilt letterlijk alles bij elkaar als ik hem aan wil leggen. Terwijl ik alles precies op dezelfde manier doe als voorheen.
Nu was meneer al wel gewend om deels uit de fles te drinken, dit doet hij nu 2 dagen al volledig.
Na zijn geboorte hebben ze hem bijvoeding gegeven omdat hij zo klein was, en aangezien hij nooit echt voldoende verzadigd raakte van mijn borstvoeding heb ik een combi gedaan tussen bv en fv.
Maar nu lijkt hij helemaal geen behoefte meer aan bv te hebben, wel als ik het afkolf en in de fles doe.
Ben voor 3 weken terug weer begonnen met werken, dit doe ik 3 dagen in de week. Merk wel dat hij hier ook best aan moet wennen, en vrijdags als ik hem na t werk ophaal merk ik dat hij dan best moe is en echt moet bijkomen.
Op mijn werk heb ik wel gelegenheid om te kolven en dit doe ik dan ook.
Zodat hij nog wel borstvoeding binnen krijgt.
Vind t wel jammer, dat hij nu na 3 maanden niet meer wil... zo had ik niet willen stoppen...

Heeft iemand tips of ervaringen hiermee ??
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoon wil geen borstvoeding meer drinken... Empty Re: Zoon wil geen borstvoeding meer drinken...

Bericht  Teddyaapje vr 25 nov 2011 - 11:47

Misschien kun je het snachts proberen als hij wat slaperiger is? Anders eens op het dragen-en-voeden. nl of borstvoedingsforum voorleggen...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoon wil geen borstvoeding meer drinken... Empty Re: Zoon wil geen borstvoeding meer drinken...

Bericht  snoezel za 26 nov 2011 - 6:29

Hmm.. inderdaad op eerder genoemd forum even vragen en anders vrijwilliger bellen van de borstvoedingsvereniging. Heb ik toen veel aan gehad (weliswaar voor iets heel anders..)

Het klinkt voor mij of hij in de war is vanwege de wisselingen fles-borst. Zoiets dat ze in de eerste dagen geen speen mogen. Probeert hij wel te drinken, of dat niet? Uit een fles moeten ze minder hard (en anders) zuigen namelijk... Maar goed, dat is maar een gedachte die er bij mij opkomt. Geen ervaring mee.

Succes in ieder geval, rot!
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoon wil geen borstvoeding meer drinken... Empty Re: Zoon wil geen borstvoeding meer drinken...

Bericht  Aggi zo 27 nov 2011 - 6:11


Bedankt voor de tips, slaperig aanleggen lukt helaas niet, hij heeft het op de 1 of andere manier toch door...
Zal mij eens wat meer verdiepen in de sites en morgen eens met t cb bellen.
Kijken wat hun voor tips hebben.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoon wil geen borstvoeding meer drinken... Empty Re: Zoon wil geen borstvoeding meer drinken...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum