Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

+3
moepie
Laced
Aggi
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Aggi zo 4 maa 2012 - 22:08

Mijn zoontje is nu 6 maanden, maar ik hoor in mijn omgeving dat sommigen starten met baby thee... en of roosvicee of diksap.

Wij geven nu naast melk ook wel eens een flesje water... vind hij overigens niet altijd lekker.

Verder krijgt hij zijn nodige fruit en groentenhapjes, dit gaat verder prima.



Nu is mijn vraag welk drinken geven en of gaven jullie aan jullie kids.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Laced zo 4 maa 2012 - 22:16

Mijn zoontje is nu ook de 6 maanden voorbij. Ik probeer, tussen de voedingen door, wat venkelthee of water aan te bieden in een tuitbeker.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  moepie zo 4 maa 2012 - 22:25

Rond die tijd gaf ik hier ook meestal water en af en toe wat diksap. Thee kreeg ik er niet in. (nu nog niet trouwens)
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Happydobby ma 5 maa 2012 - 0:27

Baby thee? Nooit van gehoord, je kan gewoon thee zetten en afgekoeld aanbieden. Hier geef ik tussendoor wat water, thee of diksap maar niet teveel omdat ik nog bv geef.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 0:28

Hier geef ik 2x per dag wel een flesje roosvicee, dat gaat er prima in. Water vinden ze niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 0:30

Thee vond S. niet lekker en nu nog steeds niet. De eerste weken kreeg hij Diksap met water en later ben ik overgegaan op Roosvicee. Nu drinkt hij naast melk voornamelijk Roosvicee maar ook sinaasappelsap en sap aangelegd met water (appelsap, dubbelfris)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Linda ma 5 maa 2012 - 0:38

Ik ben pas met een maand of 11 ander drinken gaan geven. Water of thee. Sindskort krijgt ze af en toe een bekertje sap.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Barbabella ma 5 maa 2012 - 0:49

Ik ben vanaf 6mnd thee gaan proberen maar dat drinkt hij niet op ( nu nog steeds niet) Ik gaf dan water met een paar druppels diksap of roosvicee.Nu drinkt hij ning steeds veel water/roosvicee en melk.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Fiwen ma 5 maa 2012 - 1:15

J. kreeg vanaf 6 maanden tussendoor water of thee. Dronk (en drinkt) ze erg goed, vooral thee vind ze heel erg lekker. Ze lust niet eens roosvice of diksap of zo. Naast water, thee en melk drinkt ze sinds een paar maanden ook verse sinaasappelsap maar wat anders krijgen we er echt niet in(hoeft ook niet hoor, ben erg blij dat ze die zoete dingen niet drinkt)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Aggi ma 5 maa 2012 - 2:09

Dankjewel voor de reacties, denk dat ik dan maar eens met de thee ga beginnen.

Heb eventueel ook wel roosvicee maar die laat ik dan nog maar even achterwege, thee lijkt mij beter.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 3:33

Hier gaf ik hem alleen nog water uit een gewone beker om te oefenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer te drinken, 6 maanden...  Empty Re: Wat nog meer te drinken, 6 maanden...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum