Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 17 jan 2012 - 23:44

Roodkapje wat fijn!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje di 17 jan 2012 - 23:46

Roodkapje super zeg!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 17 jan 2012 - 23:50

Oh ja, deze foto wil ik jullie niet onthouden...
( gemaakt met mijn telefoon dus niet de beste kwaliteit)

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Echo8wkn5dgn
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine wo 18 jan 2012 - 0:10

Smooch: Fijn dat je echo goed was! En wat leuk dat je het hartje al gehoord hebt!

Wennes: Wat een dubbele reactie van je baas, hoop dat het geen gevolgen heeft voor je contract!

Lily: Ik ken het, familieleden die moeite hebben hun mond te houden. Mijn moeder kan dat dus absoluut niet. Bij de eerste heeft ze d'r mond niet kunnen houden over het geslacht. En dit keer had ze, ondanks uitdrukkelijk verzoek niks te zeggen, ook al twee keer haar mond niet gehouden.

Darius: Welkom hier!

Roodkapje: Spannend hoor, hopelijk is alles goed op de echo! Voel je je al wel echt zwanger? Fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad en dat je weer omhoog bent bijgesteld.

Amber: Hoe is het met jou? Gaat snel zeg, alweer bijna 7 weken!


Ik heb hier vandaag zo'n beetje de eerste dag in mijn zwangerschap dat ik mij goed voel. Was al bijna vergeten hoe dat voelde, om even een beetje energie te hebben en me goed genoeg te voelen om meer te doen dan alleen voor J. te zorgen. Heb zojuist de kraamzorg geregeld. Gelukkig kunnen ze rekening houden met het al dan niet roken van een kraamverzorgster. Ik ruik het al als mijn man 's avonds thuiskomt en 's ochtends in de koffiepauze één sigaret heeft gerookt, dan word ik al misselijk. Moet er niet aan denken dat een kraamverzorgster net buiten een sigaret heeft staan doen en daarna vrolijk mij of mijn baby moet verzorgen. Bah!

Heb volgende week donderdag weer een echo, nummer 3. Op de vorige echo, die in principe de termijnecho moest zijn, was mogelijk een vleesboompje te zien. Heel onschuldig, maar de vk wou dat wel even een keer extra bekijken. Nou, prima hoor, mij hoor je niet klagen. Krijg zo wel absurd veel echo's. 7 stuks in totaal, waaronder een uitgebreide 20-weken-echo. (Krijg nl. ook groeiecho's vanwege het geboortegewicht van J.). En dan mag ik ook nog een pretecho laten maken die vergoed wordt door de verzekering, waardoor ik op 8 echo's kom. Zitten voor die pretecho nog in dubio of we die met 17 weken of met 24 weken willen laten doen. 17 weken is leuk voor een vroege geslachtsbepaling, maar met 24 weken zie je weer meer.

Nog even een vraagje voor degenen die het geslacht willen weten: houden jullie het geheim, of maken jullie het gewoon bekend? Ik twijfel nog, met name omdat mijn moeder nooit haar mond kan houden. Als ik het tegen haar vertel, kan ik het net zo goed in de krant zetten. En ik vind het ook wel een keer leuk om het een verrassing te laten voor anderen. Zelf willen we het wel weten, zodat we een echte meiden- of jongenskamer kunnen maken. Of dat dan haalbaar is, is weer een ander verhaal, want mensen zullen benieuwd zijn naar het kamertje enzo. Maar wil gewoon het gevoel hebben zelf een keus te hebben tegen wie ik het wel en niet vertel..
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje wo 18 jan 2012 - 0:26

Yasmine, ik zou het dan lekker voor jezelf houden smile En van die vergoeding vd verzekering : welke verzekeraar heb jij Wink. Ik zou trouwens gaan voor de 24 weken, 17 weken kan je beter zelf bekostigen omdat een geslachtsbepalingecho echt vele malen goedkoper is als een 3/4 d echo.

Ik voel me trouwens helemaal niet zwanger .. zo raar!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine wo 18 jan 2012 - 0:30

Roodkapje: ik zit sinds 1 januari bij FBTO. Wij zijn vlak voor mijn positieve test overgestapt, juist omdat zij zo'n mooi pakket voor gezinsplanning hebben. Hier zitten dat soort vergoedingen in. Daarbij waren ze veel goedkoper dan onze oude verzekeraars. En volgend jaar gaat dit pakket gewoon uit, dan is ons gezin compleet, dus hebben wij deze niet meer nodig.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- wo 18 jan 2012 - 4:00

@ Yasmine, wat fijn dat je je vandaag wat beter voelt. Je bent ook al bijna 12 weken gaat snel. Wij willen graag weten wat het word. Ik vertel het denk ik wel aan naaste familie, rest eigenlijk nog niet over nagedacht. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als het via iemand anders bekend word.

Ja al bijna 7 weken inderdaad gaat echt snel. Maandag al de 1e echo. Pff ben nu al bang. Hopelijk is alles goed. Het voelt in iedergeval wel goed.

@ Roodkapje, mooie echo!!!

@ All, hier gaat het verder goed. Kwaaltjes beginnen wat meer te komen. Nog steeds erg moe en wat vaker misselijk. Maandag dus de 1e echo, echt spannend!

Nog steeds erg opgezet en niet alleen 's avonds maar de gehele dag. Kreeg vandaag al van 2 collega's te horen dat ze het al beginnen te zien. (mijn collega's weten het al).
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch wo 18 jan 2012 - 4:09

Amber, ik heb een beetje last van wat trekkingen in mijn buik onder mijn navel en dat straalt door naar mijn lies en schaambot.

Maandag je 1e echo, spannend!
hihi toch wel leuk dat je al een buikje krijgt alleen wel moeilijk te verstoppen als niemand het nog mag weten.
Ik heb er ook last van.

Yasmine, fijn dat je nu beter gaat voelen.
Ik zou ook graag een kraamverzorgster willen hebben die niet rookt. Als ik dat ga regelen dan vraag ik dat ook meteen, wel prettig dat je voorkeur mag aangeven.
Lekker toch al die echo's, is altijd leuk om naar je baby te kijken.

Wij willen graag het geslacht weten en als mensen het aan ons vragen dan zeggen we het. Ik kan zelf toch niet mijn mond houden, dus geheim houden zou me niet lukken.
In jou geval zou ik er dan voor kiezen om het niet aan anderen te vertellen.

Roodkapje, ik heb dat ook met mijn slaapdiensten. Ik ben dan helemaal kapot.
Ik kom vandaag ook uit mijn slaapdienst en daarna moest ik naar een begrafenis van mijn oude mentorkind, jongeren van mijn werk. Echt zo sneu! Ze is helemaal alleen nu haar vader is overleden.

Mijn termijn is niet aangepast, blijf op 8 weken en 3 dagen. Maar dat kan bij de 12 weken echo weer anders worden vertelde de vk. Onze baby is 16mm
Ik vind 14 februari ook een mooie datum, ik kijk er nu al naar uit.

Wat fijn dat je echo goed is. Ik snap wel dat je het eng vind omdat je niet zwanger voelt. Dan is zo'n echo meteen weer een bevestiging dat het goed zit en je echt zwanger bent Very Happy

All, Ik eet erg weinig op een dag. Heb geen trek in ontbijt en avond eten laat ik ook regelmatig staan. Ik eet dan wel rijstwafels, beschuit, vla, yoghurt en veel fruit. Maar dat vult niet echt. En avond eten neem ik een paar happen en dan hoef ik niet meer. Bruinbrood vind ik stinken dus ga ik van over mijn nek, vezels krijg ik ook niet veel binnen.
Lekker gezond maar niet heus, mijn vriend zit ook continu te roepen dat ik goed moet eten. Maar ik heb geen idee wat ik moet eten.

Wat eten jullie op een dag?


Laatst aangepast door smooch op do 19 jan 2012 - 2:33; in totaal 1 keer bewerkt
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje wo 18 jan 2012 - 4:31

Smooch, ondanks de misselijkheid probeer ik zo normaal mogelijk te eten, lijkt me toch wel belangrijk. Al staat het me soms enorm tegen hoor. Maar goed, ik kan alles nog binnen houden, dat scheelt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius wo 18 jan 2012 - 4:36

@smooch: je zult zien dat het over een paar weken heus wel beter gaat hoor met eten. Zo erg is dat heus niet dat je nu wat minder eet. Gewoon elke dag een vitaminepilletje slikken!

@roodkapje: fijn dat je een goede echo hebt gehad!!! Ik zit trouwens ook bij FBTO, ik had alleen de module gezinsplanning uitgezet in december, maar ja, die moet ik nu maar weer aan doen he. Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 561177

@yasmine: ik vond het niet erg dat iedereen wist dat P.epijn een jongetje was, bij L.aurens hebben we het ook stil gehouden overigens.

Zo, dat was even kort!Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 561177
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine wo 18 jan 2012 - 5:45

Darius: het lijkt mij niet onverstandig om hem aan te zetten. Weet niet of voor jou die wachttijd dan geldt (als je een pakket later toevoegt, mag je er de eerste zoveel maanden geen gebruik van maken), maar als die wel geldt, kan je het pakket maar beter zo snel mogelijk weer toevoegen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius wo 18 jan 2012 - 5:48

@yasmine: ja, ik ga hem van het weekend even aanzetten! Vorig jaar zat ik ook bij FBTO, en dat was prima geregeld! Volgens mij geldt er geen wachttijd trouwens voor de module gezinsplanning.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje wo 18 jan 2012 - 8:47

@Darius: willen jullie nu weten wat het wordt?

Ik vind het knap dat je je mond kon houden bij de 1e! Pff.. ik zou het al eng vinden om in de rij bij de Prenatal te gaan staan oid met iets gerichts... te bang om bekenden tegen te komen die het dan weer doorvertellen :0

@smooch: wat vreselijk voor je oude mentorkind! Helemaal alleen Sad Moet je niet aan denken...
Ik hoor morgen wanneer ik weer mag spieken smile Zal ook wel ongeveer in die week zijn, we lopen aardig gelijk op!
Jij ook al zo'n mooie echo!

Hebben jullie al nagedacht over hoeveel weken jullie van te voren willen stoppen met werken?

Normaal gesproken dacht ik aan 4 weken, maar ik heb verlof 7 tot 22 juli en zou dan tot 27 juli moeten werken, dus nog een weekje werken na mijn vakantie. Ik weet niet hoeveel zin ik daar nog in heb Wink Maar 6 weken heeft dus weinig zin omdat ik al verlof heb, of ik zal mijn verlof naar voren moeten opschuiven zodat ik echt extra lang vrij ben, maar wellicht wat extra weken erna is ook niet vervelend smile dan zou ik half november weer moeten beginnen als ik 4 wkn van te voren stop en anders begin november.


Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:55

ik zit te denken om ervoor vakantie op te nemen en na de bevalling zwangerschapsverlof. Maar heb hier nog niet echt over nagedacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius wo 18 jan 2012 - 8:57

Roodkapje: ik weet nog niet of we het wel willen weten. Wellicht dat wij nu ook weer een pretecho doen met 24 weken. Dan is voor ons de 20 weken echo de medische echo, en dan een maandje later nog voor de fun het geslacht!

Uhhh, over stoppen met werken. Ik werk in het onderwijs en ik krijg op 20 juli vakantie, dan ben ik ongeveer 32 weken zwanger. dus op papier ga ik doorwerken tot 36 weken zwangerschap, haha. Ik heb dan nog een hele tijd zomervakantie en waarschijnlijk ben ik ergens in de week van 17 september uitgerekend. 12 weken na de bevalling heb ik dan nog verlof en dan zou ik op 10 december weer ergens aan het werk moeten, voor twee weken, en dan krijg ik alweer kerstvakantie, haha! En dan zou ik weer op 7 januari moeten werken. Dus al met al ben ik ongeveer 5,5 maand vrij, joepie!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 18 jan 2012 - 8:58

Verlof: Kan je niet kiezen voor 5 weken van te voren zwangerschapsverlof? Of anders die dagen van 22t/m 27 invullen met snipperdagen?
Oja ik heb ook een mazzeltje, eigenlijk heb ik woensdag 30 mei verlof. dinsdag 29 mei werk ik niet maandag 28mei is 2e pinksterdag, dan heb je het weekend. vrijdag 25 mei is ook mijn vrije dag, dus werk ik de 24e voor het laatst Very Happy

Ik ga 6 weken van te voren stoppen, was er met F toen ook echt aan toe.
Moest trouwens ook omdat ik al niet meer 100% werkte.

Verzekering: Ik ben van Zilverenkruis 3* naar 4* gegaan. Dan betaal ik op jaarbasis iets van 150 extra, maar dan krijg ik wel een volledige vergoeding van kraamzorg, 300,- extra aan acne behandelingen en 100,- extra voor een bril.

Geslacht: Wij willen/moeten het weten. Voor meer info pm. Met 20 weken mag iedereen het weten, ze weten dan ook dat wij het weten en gaan overal op letten. Ik kan het dan echt niet meer voor mij houdenZomer 2012 mama's! - Pagina 32 166342

Verder even geen zin om op iedereen te reageren:oops:
Ga straks weer mooi optijd mijn bedje in, heb al gedouched(doe ik normaal `s morgens) en ga zo ook vast mijn brood smeren. Scheelt morgen weer wat als ik beroerd ben.


Laatst aangepast door PiP op wo 18 jan 2012 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 18 jan 2012 - 9:04

Lily schreef:ik zit te denken om ervoor vakantie op te nemen en na de bevalling zwangerschapsverlof. Maar heb hier nog niet echt over nagedacht.

Hoe bedoel je dit? Je MOET namelijk 4 weken van te voren verlof opnemen.
Maar als je hiervoor vakantie had willen opnemen, plak je het gewoon achter het verlof aan!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius wo 18 jan 2012 - 9:09

Lily: klopt, je bent verplicht minimaal 4 weken voor je uitgerekende datum met verlof te gaan. Maar wat PiP net zegt: je mag ook kiezen voor 5 of 6 weken van te voren.


Laatst aangepast door Darius op wo 18 jan 2012 - 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje wo 18 jan 2012 - 9:22

@Pip ik ook maar heb je ook een PM gestuurd...

@verlof: Ik ga dan denk ik voor 5 weken van te voren! Ik zie het niet zo zitten denk ik om nog een week te komen werken haha... dus ik zal dan al verlof hebben op 6 juli! Mijn kinderen hebben dan ook zomervakantie dus heerlijk een hele zomervakantie samen met aan het einde nog een mooi kado... een broertje of zusje erbij!

Wij willen eigenlijk ook nog op vakantie.... maar waar naar toe? Italie zou ik wel willen... maar trek ik dat? Zo'n lange reis? Ik denk het niet... ik durf het ook niet zo goed aan denk ik. Dus wellicht een vakantie in eigen land... We gaan meestal kamperen dus even zien of ik dat tegen die tijd nog trek!
In februari ga ik met manlief al even naar de zon, Marrakech! Dus even extra van genieten.
Met mijn dochters wellicht in april naar Londen om te babyshoppen!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 18 jan 2012 - 9:25

Wij gaan geen zomervakantie plannen (11 juli uitgerekend).
Gaan in het voorjaar of later kijken hoe het ervoor staat en dan een lastminute boeken of een weekendje weg.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje wo 18 jan 2012 - 9:55

Dat kunnen wij helaas niet ivm schoolgaande kids.... wellicht in de meivakantie weg maar weet niet of dat nog mogelijk is qua verlofuren op het werk.. maar zelfs dan kunnen we niet ver want ze hebben maar een weekje vakantie. En in eigen land is het dan echt nog te frisjes... een weekendje weg zullen we ook nog wel doen als dit past in het werkschema van manlief smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 19 jan 2012 - 0:39

Wij plannen ook nog geen vakantie...We willen ook nog gaan verhuizen.
We hebben een caravan, dus als het in het voorjaar mooi weer is, kunnen we altijd met hemelvaart of pinksteren lekker een lang weekend weg.
En in de zomervakantie gewoon lekker thuis, we hebben een boot, die hier dan vlak bij in het water ligt. Dus dan gaan we wel dagjes varen als het mooi weer is!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 19 jan 2012 - 2:36

Hier is het de bedoeling om 6 weken van te voren met verlof te gaan. Geen idee hoe dit bevalt hoor, want tijdens de vorige zwangerschap zat ik met iets meer dan 3 maanden al volledig thuis. Maar al mijn collega's (in de kinderopvang) hebben gewerkt tot aan 6 weken van te voren om zelfs nog eerder gestopt omdat het soms best zwaar is.

Wij plannen geen zomervakantie. (uitgeteld op 29 juli)
We willen graag begin juni een weekje weg, in een stacaravan of huisje. We blijven dan in Nederland om gaan net iets over de grens duitsland in ofzo. Maar dat zien we tegen die tijd wel.

w.b.t. echo's wij krijgen met 20 weken een uitgebreide in het ziekenhuis. Bij onze dochter hebben we een pretecho gehad met 24 weken (geloof ik) ik weet niet of we nu weer een pretecho doen, lijkt me wel weer leuk maar dan zou ik het iets later doen denk ik.

ik heb trouwens nog steeds weinig energie en al helemaal geen uithoudingsvermogen. Als ik naar zolder ga, en dus twee vaste trappen op loop ben ik al bekaf Embarassed Nu is mijn conditie nooit heel geweldig maar zo erg ...... Ik doe natuurlijk ook weinig omdat ik aan het einde van de dag zo moe ben. Hopelijk wordt het gauw minder kan ik weer wat meer gaan doen waaronder sporten.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch do 19 jan 2012 - 2:46

Darius, Vitaminepilletjes slik ik inderdaad elke dag.
De vk zei ook al dat het niet zoveel kwaad kan en het beter gaat later in de zwangerschap. Maar ik wil toch goed blijven eten.

Wat handig dat je in het onderwijs werkt, heb je goed getimed dan :-) Heerlijk dat je dan zo lang thuis kan blijven met de baby. Zou ik ook wel willen.

All, Ik wil 4 weken van te voren stoppen met werken. Wij gaan van de zomer niet met vakantie. Als ik ben bevallen wil ik nog 3 weken vakantie achter mijn verlof plakken.
En eind december willen we dan waarschijnlijk op vakantie, maar we moeten tegen die tijd maar kijken of het te doen is.

In maart gaan we een weekend naar Parijs. En mijn vriend gaat eind juli een lang weekend naar de zwarte cross met vrienden, misschien plan in dan ook een midweekje weg met vriendinnen.

Jezzie, een caravan en een boot, wat heerlijk. Geeft je veel vrijheid dan.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 5:48

dames, hebben jullie ook zo`n last van acne? Ik wordt er niet goed van en het zit ook alleen op m`n kin. Het begint met mee-eters en dat worden weer puistjes. Heb er nu 7 op m`n kin Sad
Tips om dit tegen te gaan of iets wat helpt, want hier wordt ik diep ongelukkig van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum